TY - BOOK AU - Ичинхорлоо Ө. AU - 0 TI - Соёл урлагийн салбарт бренд хөгжүүлэх боломжийн судалгаа /Бүжгийн урлагийн жишээн дээр: Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл U1 - 793.3'068 И 967 21 PY - 2016/// CY - УБ PB - 0 KW - брэнд брэнд бүрдүүлэх бүжиг урлагийн маркетинг магистрын ажил N1 - Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл; 0; НЭГДҮГЭЭР БҮЛЭГ: Брэнд бүрдүүлэх онол арга зүй /Брэнд, брэндийн удирдлагын тухай ойлголт, Соёл урлагийн салбар дахь брэнд бүрдүүлэлтийн онцлог, олон улсын туршлага, Брэнд бүрдүүлэх үе шат, арга зүй/ ХОЁРДУГААР БҮЛЭГ: Бүжгийн урлагийн салбарт брэнд хөгжүүлэх боломжийн судалгаа /Монголын соёл урлагийн салбар, бүжгийн урлагийн өнөөгийн байдал, Монголын бүжгийн өв уламлалд хийсэн судалгаа, Бүжгийн урлаг түүний хүрээнд брэнд бүрдүүлэх боломж/ ГУРАВДУГААР БҮЛЭГ: Бүжгийн урлагт брэнд бүрдүүлэх арга зам /Бүжгийн урлагт брэнд хөгжүүлэх чиг хандлага, маркетингийн стратеги, Бүжгийн урлагийн брэндийг хөгжүүлэх арга зам, санал зөвлөмж N2 - Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл ER -