Ичинхорлоо Ө.
Соёл урлагийн салбарт бренд хөгжүүлэх боломжийн судалгаа /Бүжгийн урлагийн жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
Э/Ш-ний удирдагч Л.Оюунчимэг; Шүүмжлэгч Ч.Бат-Эрдэнэ
- 0
- УБ 0 2016
- 61х. Хавсралт А4
- 0 .
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
0
НЭГДҮГЭЭР БҮЛЭГ: Брэнд бүрдүүлэх онол арга зүй /Брэнд, брэндийн удирдлагын тухай ойлголт, Соёл урлагийн салбар дахь брэнд бүрдүүлэлтийн онцлог, олон улсын туршлага, Брэнд бүрдүүлэх үе шат, арга зүй/ ХОЁРДУГААР БҮЛЭГ: Бүжгийн урлагийн салбарт брэнд хөгжүүлэх боломжийн судалгаа /Монголын соёл урлагийн салбар, бүжгийн урлагийн өнөөгийн байдал, Монголын бүжгийн өв уламлалд хийсэн судалгаа, Бүжгийн урлаг түүний хүрээнд брэнд бүрдүүлэх боломж/ ГУРАВДУГААР БҮЛЭГ: Бүжгийн урлагт брэнд бүрдүүлэх арга зам /Бүжгийн урлагт брэнд хөгжүүлэх чиг хандлага, маркетингийн стратеги, Бүжгийн урлагийн брэндийг хөгжүүлэх арга зам, санал зөвлөмж/
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
5000
брэнд брэнд бүрдүүлэх бүжиг урлагийн маркетинг магистрын ажил
793.3'068 И 967 / 0