TY - BOOK AU - Котлер Ф. AU - Келлер К.Л. ED - МОНГОЛЫН МАРКЕТИНГИЙН ХОЛБОО TI - Маркетингийн удирдлага SN - 9780132102926 U1 - 658.8 21 PY - 2015/// CY - УБ N1 - Өмнөх үг; МАРКЕТИНГИЙН УДИРДЛАГА; Бүлэг 1 - XXI зуунд Маркетингийг тодорхойлох нь; Бүлэг 2 - Маркетингийн стратеги, төлөвлөгөөг боловсруулах; МАРКЕТИНГИЙН ШИНЭЛЭГ САНААНУУДЫГ ШИГШИЖ АВАХ НЬ; Бүлэг 3 - Мэдээлэл цуглуулах ба эрэлтийг таамаглах; Бүлэг 4 - Маркетингийн судалгаа хийх; ХЭРЭГЛЭГЧИДТЭЙ ХОЛБОГДОХ НЬ; Бүлэг 5 - Урт хугацааны үнэнч харилцаа бий болгох; Бүлэг 6 - Хэрэглэгчийн зах зээлийг шинжлэх; Бүлэг 7 - Бизнесийн зах зээлийн шинжилгээ; Бүлэг 8 - Зах зээлийн сегмент ба зорилтот зах зээлийг тодорхойлох; ХҮЧИРХЭГ БРЭНД БҮТЭЭХҮЙ; Бүлэг 9 - Брэндийн эквитиг бүтээн бий болгох; Бүлэг 10 - Брэнд хоногшуулалтыг урлах нь; Бүлэг 11 - Өрсөлдөөний динамик; ЗАХ ЗЭЭЛД САНАЛ БОЛГОХ БҮТЭЭГДЭХҮҮН ҮЙЛЧИЛГЭЭГЭЭ ТОДОРХОЙЛОХ НЬ; Бүлэг 12 - Бүтээгдэхүүний стратегийг тодорхолох; Бүлэг 13 - Үйлчилгээг загварчлах болон удирдах; Бүлэг 14 - Үнийн стратеги ба хөтөлбөрүүдийг боловсруулах; ХЭРЭГЛЭГЧДЭД ҮНЭ ЦЭНИЙГ ХҮРГЭХҮЙ; Бүлэг 15 - Маркетингийн нэгдмэл сувгийн дизайн ба удирдлага; Бүлэг 16 - Жижиглэн худалдаа, бөөний худалдаа, ложистикийг удирдахуй; ҮНЭ ЦЭНИЙГ ХАРИЛЦААГААР ДАМЖУУЛАН МЭДЭЭЛЭХ НЬ; Бүлэг 17 - Маркетингийн нэгдмэл харилцааг төлөвлөх ба удирдах нь; Бүлэг 18 - Олон нийтэд хандсан харилцааг удирда нь: Зар сурталчилгаа, борлуулалтын идэвхжүүлэлт, арга хэмжээ ба үйл явдал, олон нийтийн харилцаа; Бүлэг 19 - Хувь хүний харилцааг удирдах нь: шууд маркетинг, интерактив маркетинг, аман маркетинг, биечилсэн худалдаа; УРТ ХУГАЦААНД ТОГТВОРТОЙ ӨСӨЛТ БИЙ БОЛГОХ НЬ; Бүлэг 20 - Зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ санал болгох; Бүлэг 21 - Глобал зах зээлд гаргах; Бүлэг 22 - Цогц маркетинг бүхий байгууллагыг урт хугацаанд удирдах; Хавсралт: Sonic маркетингийн төлөвлөгөө; Номзүй; Нэр томъёоны тайлбар; Зургийн эх сурвалж ER -