Баярдалай Л.

Бизнесийн маркетинг - 2 дахь хэвлэл - УБ 2011 - 236х.

Маркетинг хэмээгч нь бизнесийн шидэт дохиур уу, Бизнесийн удирдлага ба маркетинг, Маркетингийн удирдлагын тухай ойлголт, түүний хэрэглээ, Маркетингийн сэтгэлгээний хувьсал, хөгжил, Маркетингийн мэдээллийн систем, Бизнесийн орчин, тэдгээрийн үйл хөдлөл, удирдлагын шийдвэрт нөлөөлөх нь, Зах зээлийн удирдлага, Бүтээгдэхүүний удирдлага, Бүтээгдэхүүний хуваарилалт, түгээлтийн удирдлага, Үнэ, үнийн удирдлага, Зах зээлийн идэвхжүүлэлт, сурталчилгааны удирдлага, Маркетингийн 7 пи буюу хольцын өргөтгөсөн томъёолол


bkmon

15000

бизнес маркетинг

658.8 / Б 382