Туяа С.
Жижиглэн худалдаа
- УБ Алмазпресс 2013
- 247х.
Жижиглэн худалдааны хөгжил, Жижиглэн худалдааны үүрэг, зорилго, агуулга, Өргөн хэрэглээний барааны зах зээлийн хуваарилалт, Худалдааны зах зээлийн бодлого, түүний бүтэц, Жижиглэн худалдааны газрын маркетингийн иж бүрэн хөтөлбөр, түүний бүтэц, Жижиглэн худалдааны зах зээлийн орчны хүчин зүйлийн судалгаа, Дэлгүүрийн бүтэц, хэв маяг бүтцийн сонголт, Худалдаа үйлчилгээний маркетингийн менежмент
bkmon
25000
жижиглэн худалдаа харилцаа
380.1'077 / Т 727