Баярмаа Д.
Маркетинг
Ред. Оюунцэцэг Л., Отгонцэцэг Л.
- 6 дахь хэвлэл
- УБ Линограф 2014
- 374х.
маркетинг ба түүний хөгжил маркетингийн мөн чанар, агуулгын тодорхойлолт маркетингийн үндсэн ойлголтууд зах зээл хэрэгцээ, хүсэл, эрэлт бүтээгдэхүүн арилжаа солилцоо маркетингийн удирдлагын үзэл баримтлалууд үйлдвэрлэлийн чиг баримжаатай үзэл баримтлал бүтээгдэхүүний чиг баримжаатай үзэл баримтлал борлуулалтын чиг баримжаатай үзэл баримтлал хэрэглэгчийн чиг баримжаатай үзэл баримтлал нийгмийн чиг баримжаатай үзэл баримтлал өрсөлдөөний чиг баримжаатай үзэл баримтлал маркетинг ба хэрэглэгчийн харилцааны удирдлага маркетинг ба нийгэм маркетингийг шүүмжлэхүй маркетинг ба иргэний нийгмийн хөдөлгөөнүүд маркетингийн орчин маркетингийн орчны тухай ойлголт микро орчин компани нийлүүлэгчид зуучлагчид хэрэглэгчид өрсөлдөгчид харилцагчид макро орчин хүн ам зүйн орчин эдийн засгийн орчин байгаль орчин шинжлэх ухаан, технологийн орчин улс төр, эрх зүйн орчин соёлын орчин маркетингийн төлөвлөлт байгууллагын стратегийн төлөвлөлт байгууллагын эрхэм зорилго, хэтийн зорилго, үнэт зүйлс байгууллагын зорилго, зорилтууд бизнесийн багцын шинжилгээ бизнесийн хөгжлийн стратеги маркетингийн төлөвлөлт ба стратеги нөхцөл байдлын судалгаа, шинжилгээ маркетингийн стратеги маркетингийн төлөвлөгөө, түүний бүтэц
bkmon
20000
маркетинг
658.8'077 / Б 384