TY - BOOK AU - Пүрэвсүрэн М. AU - 0 TI - Урлагийн байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагааг боловсронгуй болгох зарим асуудал /УДЭТ-ын жишээн дээр: Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл U1 - 658 П 915 21 PY - 2004/// CY - УБ PB - 0 KW - урлагийн байгууллага маркетинг магистрын ажил N1 - Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл; 0; 1-р бүлэгт, Маркетингийн тухай ойлголт, маркетингийн удирдлагын үндсэн элементүүд, УДЭТ"ын маркетингийн үйл ажиллагааны одоогийн байдал, Маркетингийн хөтөлбөр нь маркетингийн удирдлагыг хэрэгжүүлэх гол арга зам мөн, 2-р бүлэгт, Маркетингийн орчны судалгаа, түүний ач холбогдол, Зах зээл дэх оюуны соёлын эрэлт хэрэгцээний судалгаа, УДЭТ-ын өнөөгийн дүр төрх, 3-р бүлэгт, УДЭТ-ын маркетингийн үйл ажиллагааны төлөвлөлтийн үндсэн бодлого, УДЭТ-ын маркетингийн төлөвлөгөө N2 - Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл ER -