Гэрэл Б.
Театрын маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгоход зар сурталчилгааны гүйцэтгэх үүрэг, тулгамдсан асуудлууд 0
Э/Ш-ний удирдагч Ж.Долгорсүрэн; Шүүмжлэгч Д.Дагвадорж
- 0
- УБ 0 2008
- 91х. 0 0
- 0 .
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
0
1-р бүлэгт: Идэвхижүүлэлт түүний хэлбэрүүд, Зар сурталчилгаанд тавигдах шаардлага, ангилал тэдгээрийн онцлог, Зар сурталчилгааны зохион байгуулалт, түүнд олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийг ашиглах нөхцөл, боломж, 2-р бүлэгт: Зар сурталчилгааны бодлого төлөвлөлт, Зар сурталчилгааны нийгэм-эдийн засгийн болон хууль эрх зүйн үндсэн актууд, 3-р бүлэгт: Драмын театрын маркетинг, зар сурталчилгааны өнөөгийн байдалд хийсэн дүн шинжилгээ, Соёл урлагийн цэнгээнт нэвтрүүлгүүдийн судалсан байдал, 4-р бүлэгт: Зар сурталчилгааны арга техник, Зар сурталчилгааг боловсронгуй болгох шинэлэг арга хэлбэрүүд
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
NULL
театр маркетинг за сурталчилгаа магистрын ажил
658 Г 95 / 0