Дарьсүрэн Р.
Зочид буудлын үйлчилгээний чанарыг дээшлүүлэх нь 0
Удирд. Ч.Мөнхжаргал
- 0
- УБ 0 2005
- 53 х. 0 0
- 0 .
Энэхүү бакалаврын дипломыг ажлыг Глоб, Марко поло зочид буудлуудын жишээн дээр бичсэн байна. Зочид буудлын үйлчилгээний чанарын асуудал, Зочид буудлын үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга замыг багтаасан байна. Ажил, үйлчилгээний тухай ерөнхий ойлголт Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний ялгаа Зочид буудлын үйлчилгээ, чанарыг дээшлүүлэх арга зам Зочид буудлын үйлчилгээний чанарын хяналт Глоб, Марко поло зочид буудлуудын үйлчилгээний өнөөгийн байдал Зочид буудлын үйлчилгээний чанарт хийсэн дүн шинжилгээ Зочид буудлын үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам
0
0
Энэхүү бакалаврын дипломыг ажлыг Глоб, Марко поло зочид буудлуудын жишээн дээр бичсэн байна. Зочид буудлын үйлчилгээний чанарын асуудал, Зочид буудлын үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга замыг багтаасан байна. | Ажил, үйлчилгээний тухай ерөнхий ойлголт Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний ялгаа Зочид буудлын үйлчилгээ, чанарыг дээшлүүлэх арга зам Зочид буудлын үйлчилгээний чанарын хяналт Глоб, Марко поло зочид буудлуудын үйлчилгээний өнөөгийн байдал Зочид буудлын үйлчилгээний чанарт хийсэн дүн шинжилгээ Зочид буудлын үйлчилгээний чанарыг сайжруулах арга зам
3000
Дарьсүрэн Р. Зочид буудлын үйлчилгээний чанарыг дээшлүүлэх нь Диплом Бакалаврын диплом
910 Д 384 / 0