Marketingiĭn u̇ndės : Khoerdugaar dėvtėr /
Маркетингийн үндэс : Хоёрдугаар дэвтэр / Орчуулгын редактор: Н. Бүрэн, Б. Болд, Г. Халтар ; Техник редактор: Л. Сожилмаа ; Хянагч: Д. Сугар
By: Котлер, Ф. Филип
Contributor(s): Bu̇rėn, N. Khaltar, G. Bold, B [Орчуулгын ерөнхий редактор]
| Sozhilmaa, L [Техник редактор]
| Sugar, D [Хянагч]
Material type: 
Item type | Current location | Call number | Status | Notes | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.802 К73 1991 (Browse shelf) | Available | Гэрээр олгохгүй | SSM1876 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.802 К73 1991 (Browse shelf) | Available | Гэрээр олгохгүй | SSM1877 |
Browsing СС-ийн номын сан Shelves , Shelving location: СС-ийн Үндсэн фонд Close shelf browser
![]() |
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
658.8 Ц767 2021 Мэдлэгийн менежментийн үндэс / | 658.802 К73 1991 Маркетингийн үндэс / | 658.802 К73 1991 Маркетингийн үндэс : Хоёрдугаар дэвтэр / | 658.802 К73 1991 Маркетингийн үндэс : Хоёрдугаар дэвтэр / | 658.802 К73 1991 Маркетингийн үндэс : Гуравдугаар дэвтэр / | 658.802 К73 1991 Маркетингийн үндэс : Гуравдугаар дэвтэр / | 658.802 К73 1991 Маркетингийн үндэс / |
Хоёрдугаар дэвтэр: Бүлэг 6. Үйлдвэрийн газрын зах зээл ба үйлдвэрээ төлөөлсөн худалдан авагчийн төлөв байдал Аж үйлдвэрийн зориулалттай барааны зах зээл Зуучлах худалдаачдын зах зээл Улсын албан байгууллагуудын зах зээл
Бүлэг 7. Зах зээлийн сегментчлэл, зорилтот сегментүүдийг шилж сонгох, барааны нэр төрөл бүрдүүлэх Зах зээлийг сегменчлэх Зах зээлийн зорилтот сегментүүдийн сонголт Зах зээл дээр барааны нэр төрлийг бүрдүүлэх
Бүлэг 8. Бараа бүтээхүй: Бараа, барааны таних тэмдэг, сав боодол, үйлчилгээ Бараа гэж юу вэ? Барааны ангиллын үндсэн төрөл Барааны таних тэмдгийг ашиглах тухай шийдвэр Барааны сав боодлын тухай шийдвэр Хаяглалтын тухай шийдвэр Түншүүдэд үйлчлэх тухай шийдвэр Барааны нэр төрлийн тухай шийдвэр Барааны нэрийн цогцсын тухай шийдвэр
Бүлэг 9. Бараа бүтээхүй: Шинэ бараа бүтээх болон түүний амьдралын мөчлөгийн асуудалд хандах нь Шинэ бараа бүтээх стратеги Барааны амьдралын мөчлөгийн үе шатанд хандах нь
Бүлэг 10. Барааны үнэ тогтоох: Үнэ бүрдүүлэлтийн бодлого, зорилтууд Зах зээлийн өөр өөр хэв маяг дахь үнэ бүрдүүлэлт Үнэ бүрдүүлэлтийн зорилтыг тодорхойлох Эргэлтийг тодорхойлох Зардал тооцох Өрсөлдөгчийн бараа ба үнийн судалгаа Үнэ бүрдүүлэлтийн аргын сонголт Эцсийн үнэ тогтоох
Маркетинг
Монгол Кирил
There are no comments for this item.