Marketingiĭn u̇ndės : Khoerdugaar dėvtėr /

Маркетингийн үндэс : Хоёрдугаар дэвтэр / Орчуулгын редактор: Н. Бүрэн, Б. Болд, Г. Халтар ; Техник редактор: Л. Сожилмаа ; Хянагч: Д. Сугар

By: Котлер, Ф. Филип, 1931-
Contributor(s): Bu̇rėn, N. Khaltar, G. Bold, B [Орчуулгын ерөнхий редактор] | Sozhilmaa, L [Техник редактор] | Sugar, D [Хянагч]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Volumes: Show volumesУлаанбаатар Эрдэм ХХК 1991Description: 141 хуудастай. Зураг, График, Хүснэгттэй 20 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeSubject(s): Маркетингийн үндэс | маркетинг эдийн засаг | эдийн засгийн ухаанDDC classification: 658.802
Contents:
Хоёрдугаар дэвтэр: Бүлэг 6. Үйлдвэрийн газрын зах зээл ба үйлдвэрээ төлөөлсөн худалдан авагчийн төлөв байдал Аж үйлдвэрийн зориулалттай барааны зах зээл Зуучлах худалдаачдын зах зээл Улсын албан байгууллагуудын зах зээл
Бүлэг 7. Зах зээлийн сегментчлэл, зорилтот сегментүүдийг шилж сонгох, барааны нэр төрөл бүрдүүлэх Зах зээлийг сегменчлэх Зах зээлийн зорилтот сегментүүдийн сонголт Зах зээл дээр барааны нэр төрлийг бүрдүүлэх
Бүлэг 8. Бараа бүтээхүй: Бараа, барааны таних тэмдэг, сав боодол, үйлчилгээ Бараа гэж юу вэ? Барааны ангиллын үндсэн төрөл Барааны таних тэмдгийг ашиглах тухай шийдвэр Барааны сав боодлын тухай шийдвэр Хаяглалтын тухай шийдвэр Түншүүдэд үйлчлэх тухай шийдвэр Барааны нэр төрлийн тухай шийдвэр Барааны нэрийн цогцсын тухай шийдвэр
Бүлэг 9. Бараа бүтээхүй: Шинэ бараа бүтээх болон түүний амьдралын мөчлөгийн асуудалд хандах нь Шинэ бараа бүтээх стратеги Барааны амьдралын мөчлөгийн үе шатанд хандах нь
Бүлэг 10. Барааны үнэ тогтоох: Үнэ бүрдүүлэлтийн бодлого, зорилтууд Зах зээлийн өөр өөр хэв маяг дахь үнэ бүрдүүлэлт Үнэ бүрдүүлэлтийн зорилтыг тодорхойлох Эргэлтийг тодорхойлох Зардал тооцох Өрсөлдөгчийн бараа ба үнийн судалгаа Үнэ бүрдүүлэлтийн аргын сонголт Эцсийн үнэ тогтоох
Summary: Маркетинг
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.802 К73 1991 (Browse shelf) Available Гэрээр олгохгүй SSM1876
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.802 К73 1991 (Browse shelf) Available Гэрээр олгохгүй SSM1877

Хоёрдугаар дэвтэр: Бүлэг 6. Үйлдвэрийн газрын зах зээл ба үйлдвэрээ төлөөлсөн худалдан авагчийн төлөв байдал Аж үйлдвэрийн зориулалттай барааны зах зээл Зуучлах худалдаачдын зах зээл Улсын албан байгууллагуудын зах зээл

Бүлэг 7. Зах зээлийн сегментчлэл, зорилтот сегментүүдийг шилж сонгох, барааны нэр төрөл бүрдүүлэх Зах зээлийг сегменчлэх Зах зээлийн зорилтот сегментүүдийн сонголт Зах зээл дээр барааны нэр төрлийг бүрдүүлэх

Бүлэг 8. Бараа бүтээхүй: Бараа, барааны таних тэмдэг, сав боодол, үйлчилгээ Бараа гэж юу вэ? Барааны ангиллын үндсэн төрөл Барааны таних тэмдгийг ашиглах тухай шийдвэр Барааны сав боодлын тухай шийдвэр Хаяглалтын тухай шийдвэр Түншүүдэд үйлчлэх тухай шийдвэр Барааны нэр төрлийн тухай шийдвэр Барааны нэрийн цогцсын тухай шийдвэр

Бүлэг 9. Бараа бүтээхүй: Шинэ бараа бүтээх болон түүний амьдралын мөчлөгийн асуудалд хандах нь Шинэ бараа бүтээх стратеги Барааны амьдралын мөчлөгийн үе шатанд хандах нь

Бүлэг 10. Барааны үнэ тогтоох: Үнэ бүрдүүлэлтийн бодлого, зорилтууд Зах зээлийн өөр өөр хэв маяг дахь үнэ бүрдүүлэлт Үнэ бүрдүүлэлтийн зорилтыг тодорхойлох Эргэлтийг тодорхойлох Зардал тооцох Өрсөлдөгчийн бараа ба үнийн судалгаа Үнэ бүрдүүлэлтийн аргын сонголт Эцсийн үнэ тогтоох

Маркетинг

Монгол Кирил

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha