Marketingiĭn udirdlaga, strategi /
Маркетингийн удирдлага, стратеги / Хянан тохиолдуулсан: Я. Отгонсүрэн (доктор, дэд профессор)
By: Бурмаа, Л. (Лочингийн)
Contributor(s): Otgonsu̇rėn, I︠A︡ [Khi︠a︡nan tokhiolduulsan]
Material type: 
Item type | Current location | Call number | Status | Notes | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) | Available | SSM19879 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) | Available | SSM19880 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) | Available | SSM19881 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) | Available | SSM19882 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) | Available | SSM19883 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) | Available | SSM19884 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) | Available | SSM19885 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) | Available | SSM19886 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) | Available | Гэрээр олгохгүй | SSM19878 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б 769 (Browse shelf) | Available | SSM14243 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б 769 (Browse shelf) | Available | SSM14244 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б 769 (Browse shelf) | Available | SSM14245 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б 769 (Browse shelf) | Available | SSM14246 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б 769 (Browse shelf) | Available | SSM14247 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б 769 (Browse shelf) | Available | SSM14248 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б 769 (Browse shelf) | Available | SSM14249 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б 769 (Browse shelf) | Available | SSM14250 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б 769 (Browse shelf) | Available | SSM14251 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 Б 769 (Browse shelf) | Available | SSM14252 | ||
![]() |
СС-ийн номын сан | 658.8'077 Б 769 (Browse shelf) | Available | 13078169 |
"Маркетингийн удирдлага, стратеги" сурах бичиг нь маркетингийн удирдлага ба стратегийн онолын олон чухал асуудлууд тухайлбал, маркетингийн төлөвлөлт ба хяналт, орчны шинжилгээ, шинжилгээний аргууд, маркетингийн иж бүрдлийн стратегиуд, олон улсын болон үйлчилгээний маркетинг, стратегийн маркетингийн зарим асуудлуудын талаар нэлээд цэгцтэй оруулж өгснөөс гадна маркетеруудад шийдвэр гаргахад жишээ болохуйц кэйсүүдийг багтаасан бөгөөд 6 үндсэн хэсэг, 21 бүлгийн бүтэцтэй бүтээл бөгөөд их, дээд сургуулиудын бакалаврын болон магистрийн түвшний "Маркетингийн удирдлага", "Стратегийн маркетинг” хичээлүүдийн агуулгад нийцтэй гэж үзэж байна.
Маркетингийн удирдлага -- Маркетингийн төлөвлөлт ба хяналт -- Маркетингийн мэдээлэл, судалгаа -- Хэрэглэгчийн зах зээлийн шинжилгээ -- Бизнесийн зах зээлийн шинжилгээ -- Өрсөлдөгчийн шинжилгээ -- Эрэлтийг урьдчилан тооцох, зорилтот сегментийг тогтоох -- Байгууллагын маркетингийн стратеги -- Бүтээгдэхүүний ба брэндийн стратеги -- Шинэ бүтээгдэхүүний ба БАМ-ийн стратеги -- Бүтээгдэхүүний үнийн стратеги -- Хуваарилалтын сувгийн стратеги -- Маркетингийн урамшууллын стратеги -- Олон улсын зах зээл дэх маркетингийн стратеги -- Маркетингийн төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх, зохион байгуулах -- Үйлчилгээний маркетинг -- Үйлчилгээний маркетингийн хольцын стратеги -- Стратегийн маркетинг -- Бизнесийн стратеги ба өрсөлдөх чадвар -- Харилцааны менежмент -- Маркетингийн шийдвэр гаргах кейс
Маркетингийн удирдлагын 2 түвшин байна.
1. Маркетингийн дээд удирдлага
2. Маркетингийн дунд шатны удирдлага
Маркетингийн дээд шатны удирдлага нь зах зээлийн хүрээ, бүтээгдэхүүний зорил, неецийн хуваарилалт зэргийн талаар шийдвэр гаргана. Маркетингийн дунд шатны удирдлага нь зорилтот зах зээлийг сонгох, бараа, үнэ, урамшуулал, хуваарилалтын сувгийн талаар шийдвэр гаргадаг. Дунд шатны менежер нь бараа тус бүрийн зах зээл дэх боломж болон тулгамдсан асуудлууд, борлуулалт болон ашгийн талаарх мэдээллүүдээр дээд удирдлагыг хангана. Эдгээр мэдээлэл нь дээд шатны удирдлагуудад байгууллагын ерөнхий стратеги боловсруулахад зайлшгүй шаардлагатай юм. Дээд шатны удирдлагын гаргасан шийдвэр нь дунд шатны менежерийн гүйцэтгэх үүрэгт нөлөөлнө.
Монгол Кирил
There are no comments for this item.