Marketingiĭn udirdlaga, strategi /

Маркетингийн удирдлага, стратеги / Хянан тохиолдуулсан: Я. Отгонсүрэн (доктор, дэд профессор)

By: Бурмаа, Л. (Лочингийн)
Contributor(s): Otgonsu̇rėn, I︠A︡ [Khi︠a︡nan tokhiolduulsan]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Volumes: Show volumesPublisher: Улаанбаатар Соёмбо принтинг ХХК 2013Copyright date: © CopyrightDescription: 281 хуудастай. Хүснэгттэй 24 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9769996224225Contained works: Худалдааны сургууль (Монгол Улсын Их Сургууль) [Эрхэлсэн байгууллага]Subject(s): маркетинг | стратеги | үйлчилгээний маркетинг | Удирдлага | Маркетингий төлөвлөгөө | КейсDDC classification: 658.8'077
Contents:
Маркетингийн удирдлага -- Маркетингийн төлөвлөлт ба хяналт -- Маркетингийн мэдээлэл, судалгаа -- Хэрэглэгчийн зах зээлийн шинжилгээ -- Бизнесийн зах зээлийн шинжилгээ -- Өрсөлдөгчийн шинжилгээ -- Эрэлтийг урьдчилан тооцох, зорилтот сегментийг тогтоох -- Байгууллагын маркетингийн стратеги -- Бүтээгдэхүүний ба брэндийн стратеги -- Шинэ бүтээгдэхүүний ба БАМ-ийн стратеги -- Бүтээгдэхүүний үнийн стратеги -- Хуваарилалтын сувгийн стратеги -- Маркетингийн урамшууллын стратеги -- Олон улсын зах зээл дэх маркетингийн стратеги -- Маркетингийн төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх, зохион байгуулах -- Үйлчилгээний маркетинг -- Үйлчилгээний маркетингийн хольцын стратеги -- Стратегийн маркетинг -- Бизнесийн стратеги ба өрсөлдөх чадвар -- Харилцааны менежмент -- Маркетингийн шийдвэр гаргах кейс
Summary: Маркетингийн удирдлагын 2 түвшин байна. 1. Маркетингийн дээд удирдлага 2. Маркетингийн дунд шатны удирдлага Маркетингийн дээд шатны удирдлага нь зах зээлийн хүрээ, бүтээгдэхүүний зорил, неецийн хуваарилалт зэргийн талаар шийдвэр гаргана. Маркетингийн дунд шатны удирдлага нь зорилтот зах зээлийг сонгох, бараа, үнэ, урамшуулал, хуваарилалтын сувгийн талаар шийдвэр гаргадаг. Дунд шатны менежер нь бараа тус бүрийн зах зээл дэх боломж болон тулгамдсан асуудлууд, борлуулалт болон ашгийн талаарх мэдээллүүдээр дээд удирдлагыг хангана. Эдгээр мэдээлэл нь дээд шатны удирдлагуудад байгууллагын ерөнхий стратеги боловсруулахад зайлшгүй шаардлагатай юм. Дээд шатны удирдлагын гаргасан шийдвэр нь дунд шатны менежерийн гүйцэтгэх үүрэгт нөлөөлнө.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) Available SSM19879
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) Available SSM19880
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) Available SSM19881
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) Available SSM19882
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) Available SSM19883
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) Available SSM19884
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) Available SSM19885
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) Available SSM19886
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б769 2013 (Browse shelf) Available Гэрээр олгохгүй SSM19878
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 769 (Browse shelf) Available SSM14243
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 769 (Browse shelf) Available SSM14244
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 769 (Browse shelf) Available SSM14245
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 769 (Browse shelf) Available SSM14246
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 769 (Browse shelf) Available SSM14247
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 769 (Browse shelf) Available SSM14248
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 769 (Browse shelf) Available SSM14249
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 769 (Browse shelf) Available SSM14250
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 769 (Browse shelf) Available SSM14251
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 769 (Browse shelf) Available SSM14252
Ном Ном СС-ийн номын сан
658.8'077 Б 769 (Browse shelf) Available 13078169

"Маркетингийн удирдлага, стратеги" сурах бичиг нь маркетингийн удирдлага ба стратегийн онолын олон чухал асуудлууд тухайлбал, маркетингийн төлөвлөлт ба хяналт, орчны шинжилгээ, шинжилгээний аргууд, маркетингийн иж бүрдлийн стратегиуд, олон улсын болон үйлчилгээний маркетинг, стратегийн маркетингийн зарим асуудлуудын талаар нэлээд цэгцтэй оруулж өгснөөс гадна маркетеруудад шийдвэр гаргахад жишээ болохуйц кэйсүүдийг багтаасан бөгөөд 6 үндсэн хэсэг, 21 бүлгийн бүтэцтэй бүтээл бөгөөд их, дээд сургуулиудын бакалаврын болон магистрийн түвшний "Маркетингийн удирдлага", "Стратегийн маркетинг” хичээлүүдийн агуулгад нийцтэй гэж үзэж байна.

Маркетингийн удирдлага -- Маркетингийн төлөвлөлт ба хяналт -- Маркетингийн мэдээлэл, судалгаа -- Хэрэглэгчийн зах зээлийн шинжилгээ -- Бизнесийн зах зээлийн шинжилгээ -- Өрсөлдөгчийн шинжилгээ -- Эрэлтийг урьдчилан тооцох, зорилтот сегментийг тогтоох -- Байгууллагын маркетингийн стратеги -- Бүтээгдэхүүний ба брэндийн стратеги -- Шинэ бүтээгдэхүүний ба БАМ-ийн стратеги -- Бүтээгдэхүүний үнийн стратеги -- Хуваарилалтын сувгийн стратеги -- Маркетингийн урамшууллын стратеги -- Олон улсын зах зээл дэх маркетингийн стратеги -- Маркетингийн төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх, зохион байгуулах -- Үйлчилгээний маркетинг -- Үйлчилгээний маркетингийн хольцын стратеги -- Стратегийн маркетинг -- Бизнесийн стратеги ба өрсөлдөх чадвар -- Харилцааны менежмент -- Маркетингийн шийдвэр гаргах кейс

Маркетингийн удирдлагын 2 түвшин байна.
1. Маркетингийн дээд удирдлага
2. Маркетингийн дунд шатны удирдлага
Маркетингийн дээд шатны удирдлага нь зах зээлийн хүрээ, бүтээгдэхүүний зорил, неецийн хуваарилалт зэргийн талаар шийдвэр гаргана. Маркетингийн дунд шатны удирдлага нь зорилтот зах зээлийг сонгох, бараа, үнэ, урамшуулал, хуваарилалтын сувгийн талаар шийдвэр гаргадаг. Дунд шатны менежер нь бараа тус бүрийн зах зээл дэх боломж болон тулгамдсан асуудлууд, борлуулалт болон ашгийн талаарх мэдээллүүдээр дээд удирдлагыг хангана. Эдгээр мэдээлэл нь дээд шатны удирдлагуудад байгууллагын ерөнхий стратеги боловсруулахад зайлшгүй шаардлагатай юм. Дээд шатны удирдлагын гаргасан шийдвэр нь дунд шатны менежерийн гүйцэтгэх үүрэгт нөлөөлнө.

Монгол Кирил

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha