Marketing : Onol, khėrėglėė /

Маркетинг : Онол, хэрэглээ / Хянан тохиолдуулсан: Л. Оюунцэцэг, Л. Отгонцэцэг ; Техник редактор: П. Цэндсүрэн

By: Баярмаа, Д. (Дашжамц)
Contributor(s): Oi︠u︡unt︠s︡ėt︠s︡ėg, L. Otgont︠s︡ėt︠s︡ėg, L [Khi︠a︡nan tokhiolduulsan] | T︠S︡ėndsu̇rėn, P [Tekhnik redaktor] | Монгол Улсын Шинжлэх Ухаан Технологийн Их Сургууль Компьютерийн Техник Менежментийн Сургууль [Эрхэлсэн байгууллага]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Publisher: Улаанбаатар ХҮСТ ХХК 2012Copyright date: Copyright ©Д. Баярмаа, 2007, 2008, 2012Edition: 5 дахь хэвлэлDescription: 374 хуудастай. Зурагтай (Зарим нь өнгөт) 25 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789992911786Subject(s): Маркетингийн -- хөгжил, төлөвлөгөө | Маркетингийн -- Бүтээгдэхүүний судалгаа | Маркетингийн -- толь бичиг | маркетингDDC classification: 658.8'077
Contents:
Маркетинг ба түүний хөгжил -- Маркетингийн орчин -- Маркетингийн төлөвлөлт -- Маркетингийн мэдээлэлийн систем -- Хэрэглэгчийн зах зээл, хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөв -- Байгууллагын зах зээл, байгууллагын худалдан авах зан төлөв -- Зах зээлийн сегмечтчилэл, зорилтот зах зээлийн сонголт, бүтээгдэхүүний хоногшуулалт -- Маркетингийн иж бүрдэл : Бүтээгдэхүүн -- Маркетингийн иж бүрдэл : Үнэ -- Маркетингийн иж бүрдэл : Хуваарилалт -- Маркетингийн иж бүрдэл -- Идэвхжүүлэлт -- Олон улсын маркетинг : Орчин үеийн хандлагууд -- Монголын маркетерүүдийн оюутнуудад зориулсан зөвлөмж -- Маркетингийн нэр томъёоны англи-орос-монгол толь -- Ашигласан материал
Summary: Энэхүү номонд маркетингийн мөн чанар, агуулгын тухай энгийн ойлголтуудаас маркетингийн удирдлагын үндсэн үзэл баримтлалууд, маркетингийн орчин, төлөвлөлт, мэдээлийн систем, хэрэглэгчийн болон байгууллагын зах зээл, худалдан авагчдын зан төлөв, зах зээлийн сегментчилэл, маркетингийн иж бүрдэл зэрэг орчин үеийн маркетингийн онол, практикийн үндсэн асуудлуудыг иж бүрнээр тусгасан болно. Номын бас нэг онцлог нь маркетингийн онолыг Монгол дахь хэрэглээтэй хослуулан сүүлийн үеийн гадаадын нэртэй сурах бичгүүдийг ашиглан бичиж их, дээд сургуулийн "Маркетингийн үндэс" хичээлийн бүрэн агуулгыг багтаасан бөгөөд бүлэг бүрийн ард товч дүгнэлт ба мэдлэг бататгах тест, номын төгсгөлд зах зээлд өргөн хэрэглэгддэг маркетингийн нэр томъёонуудыг англи, орос, монгол утгуудын хамт оруулснаараа онцлогтой.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б384 2012 (Browse shelf) Available SSM20275
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б384 2012 (Browse shelf) Available SSM20276
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б384 2012 (Browse shelf) Available SSM20277
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б384 2012 (Browse shelf) Available SSM20187
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б384 2012 (Browse shelf) Available SSM20188
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available TUVM10927
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available TUVM10928
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available TUVM10929
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available TUVM10930
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available TUVM10931

- Орчин үеийн маркетингийн онол, практикийн үндсэн асуудлууд...
- Олон улсын нэртэй брэндүүдийн зэрэгцээ монголын бизнесийн байгууллагуудын жишээнүүд ...
- Бүлэг бүрийн ард товч дүгнэлт ба мэдлэг бататгах тест...
- Маркетингийн нэр томьёоны англи-орос-монгол толь ...
- Монголын маркетерүүдийн зөвлөмжүүд...

Номзүйн лавлахтай

Маркетинг ба түүний хөгжил -- Маркетингийн орчин -- Маркетингийн төлөвлөлт -- Маркетингийн мэдээлэлийн систем -- Хэрэглэгчийн зах зээл, хэрэглэгчийн худалдан авах зан төлөв -- Байгууллагын зах зээл, байгууллагын худалдан авах зан төлөв -- Зах зээлийн сегмечтчилэл, зорилтот зах зээлийн сонголт, бүтээгдэхүүний хоногшуулалт -- Маркетингийн иж бүрдэл : Бүтээгдэхүүн -- Маркетингийн иж бүрдэл : Үнэ -- Маркетингийн иж бүрдэл : Хуваарилалт -- Маркетингийн иж бүрдэл -- Идэвхжүүлэлт -- Олон улсын маркетинг : Орчин үеийн хандлагууд -- Монголын маркетерүүдийн оюутнуудад зориулсан зөвлөмж -- Маркетингийн нэр томъёоны англи-орос-монгол толь -- Ашигласан материал

Энэхүү номонд маркетингийн мөн чанар, агуулгын тухай энгийн ойлголтуудаас маркетингийн удирдлагын үндсэн үзэл баримтлалууд, маркетингийн орчин, төлөвлөлт, мэдээлийн систем, хэрэглэгчийн болон байгууллагын зах зээл, худалдан авагчдын зан төлөв, зах зээлийн сегментчилэл, маркетингийн иж бүрдэл зэрэг орчин үеийн маркетингийн онол, практикийн үндсэн асуудлуудыг иж бүрнээр тусгасан болно.

Номын бас нэг онцлог нь маркетингийн онолыг Монгол дахь хэрэглээтэй хослуулан сүүлийн үеийн гадаадын нэртэй сурах бичгүүдийг ашиглан бичиж их, дээд сургуулийн "Маркетингийн үндэс" хичээлийн бүрэн агуулгыг багтаасан бөгөөд бүлэг бүрийн ард товч дүгнэлт ба мэдлэг бататгах тест, номын төгсгөлд зах зээлд өргөн хэрэглэгддэг маркетингийн нэр томъёонуудыг англи, орос, монгол утгуудын хамт оруулснаараа онцлогтой.

Монгол (Кирил)

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha