Marketingiĭn udirdlaga /

Маркетингийн удирдлага / Хянан тохиолдуулсан: Э. Гүргэмжав

By: Отгонсүрэн, Я. (Ядамсүрэнгийн) [Зохиогч]
Contributor(s): Gu̇rgėmzhav, Ė. Zhalaĭr Aĭgar ovogt (Ėrdėnėdalaĭn), 1952- [Khi︠a︡nan tokhiolduulsan] | Эдийн Засгийн Сургууль (Монгол Улсын Их Сургууль) [Эрхэлсэн байгууллага]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Publisher: Улаанбаатар Адмон принт ХХК 2012Copyright date: ©Я.Отгонсүрэн, 2012Description: 632 хуудастай. Зурагтай 25 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 978999620659Subject(s): маркетинг | Мэдээллийг цуглуулах | Маркетингийн судалгаа | Стратеги | Үйлчилгээ | PRDDC classification: 658.8'077
Contents:
маркетингийн удирдлагын тухай шинэ зууны маркетинг хэрэглэгчид төвлөрсөн маркетингийн удирдлага зах зээлд чиглэсэн стратегийн төлөвлөлт зах зээлийн боломжийн шинжилгээ мэдээллийг цуглуулах ба зах зээлийг хэмжих нь маркетингийн орчны шинжилгээ хэрэглэгчийн судалгаа байгууллагын зах зээлд чиглэсэн маркетинг өрсөлдөгчийн судалгаа зах зээлийн хэсэгчлэл, зорилтот зах зээлийн сонголт, бүтээгдэхүүний хоногшуулалт маркетингийн стратеги боловсруулах нь маркетингийн стратеги шинэчлэлт ба шинэ бүтээгдэхүүний шийдвэр олон улсын маркетинг маркетингийн шийдвэр гаргах нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний бодлого, тактик үйлчилгээ үнийн бодлого шийдвэр маркетингийн хөтөлбөрийн хүргэлт ба удирдлага хуваарилалтын сувгийн удирдлага зар сурталчилгаа ба олон нийтийн харилцааны шийдвэр борлуулалтын урамшуулал ба олон нийтийн харилцаа олон нийтийн харилцааны маркетинг хувийн худалдаа ба борлуулалтын удирдлага шууд маркетинг нийт маркетингийн хүчин чармайлтыг удирдах нь
Summary: Монгол оронд маркетингийн ухаан үүсэн хөгжсөн хорь гаруй жилийн хугацаанд олон арван эрдэмтэн, багш судлаачид энэхүү шинжлэх ухааны салбар чиглэлүүдээр Монголын маркетингийн менежмент, Маркетингийн үндэс, Хэрэглэгчийн зан төлөв, Байгууллагын харилцааны маркетинг, Үйлчилгээний маркетинг, Аялал жуулчлалын маркетинг зэрэг олон ном, бүтээлээ туурвин олны хүртээл болгосон билээ. Маркетингийн эрдэмтэн, судлаач багш нарын эдгээр бүтээлүүд бизнесийн байгууллагууд, тэдгээрт ажиллаж байгаа удирдах ажилтан, менежерүүд, ялангуяа зах зээлийн эрэлт хэрэгцээний цом болж буй маркетингийн мэргэжлийг эзэмшихээр сонгосон оюутан суралцагсдад эх хэл дээрээ ашиглах гарын авлага болоход дор бүрнээ хувь нэмэр оруулсан юм. Тиймд миний бие эдгээр эрдэмтэн судлаачдын бүтээлд өчүүхэн хувь нэмэр оруулах үүднээс маркетингийн олон чухал асуудлыг онол арга зүйн хувьд судлан гаргахыг зорилго болгосон "Маркетингийн удирдлага: судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт" хэмээх сурах бичгийн олон жилийн хөдөлмөр шингэсэн хоёрдох засан сайжруулсан хэвлэлийг та бүхэнд толилуулж байна.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) Available SSM20186
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) Available SSM20206
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) Available SSM20207
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) Available SSM20208
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) Available SSM20209
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) Available SSM19974
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8'077 О-535 (Browse shelf) Available TUVM10912
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8'077 О-535 (Browse shelf) Available TUVM10914
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8'077 О-535 (Browse shelf) Available TUVM10915
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
658.8'077 О-535 (Browse shelf) Available TUVM10916

Маркетингийн удирдлага: судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт" хэмээх сурах бичгийн олон жилийн хөдөлмөр шингэсэн хоёрдох засан сайжруулсан хэвлэлийг та бүхэнд толилуулж байна.

маркетингийн удирдлагын тухай шинэ зууны маркетинг хэрэглэгчид төвлөрсөн маркетингийн удирдлага зах зээлд чиглэсэн стратегийн төлөвлөлт зах зээлийн боломжийн шинжилгээ мэдээллийг цуглуулах ба зах зээлийг хэмжих нь маркетингийн орчны шинжилгээ хэрэглэгчийн судалгаа байгууллагын зах зээлд чиглэсэн маркетинг өрсөлдөгчийн судалгаа зах зээлийн хэсэгчлэл, зорилтот зах зээлийн сонголт, бүтээгдэхүүний хоногшуулалт маркетингийн стратеги боловсруулах нь маркетингийн стратеги шинэчлэлт ба шинэ бүтээгдэхүүний шийдвэр олон улсын маркетинг маркетингийн шийдвэр гаргах нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний бодлого, тактик үйлчилгээ үнийн бодлого шийдвэр маркетингийн хөтөлбөрийн хүргэлт ба удирдлага хуваарилалтын сувгийн удирдлага зар сурталчилгаа ба олон нийтийн харилцааны шийдвэр борлуулалтын урамшуулал ба олон нийтийн харилцаа олон нийтийн харилцааны маркетинг хувийн худалдаа ба борлуулалтын удирдлага шууд маркетинг нийт маркетингийн хүчин чармайлтыг удирдах нь

Монгол оронд маркетингийн ухаан үүсэн хөгжсөн хорь гаруй жилийн хугацаанд олон арван эрдэмтэн, багш судлаачид энэхүү шинжлэх ухааны салбар чиглэлүүдээр Монголын маркетингийн менежмент, Маркетингийн үндэс, Хэрэглэгчийн зан төлөв, Байгууллагын харилцааны маркетинг, Үйлчилгээний маркетинг, Аялал жуулчлалын маркетинг зэрэг олон ном, бүтээлээ туурвин олны хүртээл болгосон билээ. Маркетингийн эрдэмтэн, судлаач багш нарын эдгээр бүтээлүүд бизнесийн байгууллагууд, тэдгээрт ажиллаж байгаа удирдах ажилтан, менежерүүд, ялангуяа зах зээлийн эрэлт хэрэгцээний цом болж буй маркетингийн мэргэжлийг эзэмшихээр сонгосон оюутан суралцагсдад эх хэл дээрээ ашиглах гарын авлага болоход дор бүрнээ хувь нэмэр оруулсан юм. Тиймд миний бие эдгээр эрдэмтэн судлаачдын бүтээлд өчүүхэн хувь нэмэр оруулах үүднээс маркетингийн олон чухал асуудлыг онол арга зүйн хувьд судлан гаргахыг зорилго болгосон "Маркетингийн удирдлага: судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт" хэмээх сурах бичгийн олон жилийн хөдөлмөр шингэсэн хоёрдох засан сайжруулсан хэвлэлийг та бүхэнд толилуулж байна.


Монгол (Кирил)

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha