Marketingiĭn udirdlaga /
Маркетингийн удирдлага / Хянан тохиолдуулсан: Э. Гүргэмжав
By: Отгонсүрэн, Я. (Ядамсүрэнгийн) [Зохиогч]
Contributor(s): Gu̇rgėmzhav, Ė. Zhalaĭr Aĭgar ovogt (Ėrdėnėdalaĭn) [Khi︠a︡nan tokhiolduulsan]
| Эдийн Засгийн Сургууль (Монгол Улсын Их Сургууль) [Эрхэлсэн байгууллага]
Material type: 
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) | Available | SSM20186 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) | Available | SSM20206 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) | Available | SSM20207 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) | Available | SSM20208 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) | Available | SSM20209 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8'077 О-535 2012 (Browse shelf) | Available | SSM19974 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 658.8'077 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM10912 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 658.8'077 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM10914 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 658.8'077 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM10915 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Нийтийн уншлагын танхим | 658.8'077 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM10916 |
Browsing СС-ийн номын сан Shelves , Shelving location: СС-ийн Үндсэн фонд Close shelf browser
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
658.8'077 О-535 2012 Үйлчилгээний маркетинг / | 658.8'077 О-535 2012 Үйлчилгээний маркетинг / | 658.8'077 О-535 2012 Үйлчилгээний маркетинг / | 658.8'077 О-535 2012 Маркетингийн удирдлага / | 658.8'077 О-535 2012 Маркетингийн удирдлага / | 658.8'077 О-535 2012 Маркетингийн удирдлага / | 658.8'077 О-535 2012 Маркетингийн удирдлага / |
Маркетингийн удирдлага: судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт" хэмээх сурах бичгийн олон жилийн хөдөлмөр шингэсэн хоёрдох засан сайжруулсан хэвлэлийг та бүхэнд толилуулж байна.
маркетингийн удирдлагын тухай шинэ зууны маркетинг хэрэглэгчид төвлөрсөн маркетингийн удирдлага зах зээлд чиглэсэн стратегийн төлөвлөлт зах зээлийн боломжийн шинжилгээ мэдээллийг цуглуулах ба зах зээлийг хэмжих нь маркетингийн орчны шинжилгээ хэрэглэгчийн судалгаа байгууллагын зах зээлд чиглэсэн маркетинг өрсөлдөгчийн судалгаа зах зээлийн хэсэгчлэл, зорилтот зах зээлийн сонголт, бүтээгдэхүүний хоногшуулалт маркетингийн стратеги боловсруулах нь маркетингийн стратеги шинэчлэлт ба шинэ бүтээгдэхүүний шийдвэр олон улсын маркетинг маркетингийн шийдвэр гаргах нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний бодлого, тактик үйлчилгээ үнийн бодлого шийдвэр маркетингийн хөтөлбөрийн хүргэлт ба удирдлага хуваарилалтын сувгийн удирдлага зар сурталчилгаа ба олон нийтийн харилцааны шийдвэр борлуулалтын урамшуулал ба олон нийтийн харилцаа олон нийтийн харилцааны маркетинг хувийн худалдаа ба борлуулалтын удирдлага шууд маркетинг нийт маркетингийн хүчин чармайлтыг удирдах нь
Монгол оронд маркетингийн ухаан үүсэн хөгжсөн хорь гаруй жилийн хугацаанд олон арван эрдэмтэн, багш судлаачид энэхүү шинжлэх ухааны салбар чиглэлүүдээр Монголын маркетингийн менежмент, Маркетингийн үндэс, Хэрэглэгчийн зан төлөв, Байгууллагын харилцааны маркетинг, Үйлчилгээний маркетинг, Аялал жуулчлалын маркетинг зэрэг олон ном, бүтээлээ туурвин олны хүртээл болгосон билээ. Маркетингийн эрдэмтэн, судлаач багш нарын эдгээр бүтээлүүд бизнесийн байгууллагууд, тэдгээрт ажиллаж байгаа удирдах ажилтан, менежерүүд, ялангуяа зах зээлийн эрэлт хэрэгцээний цом болж буй маркетингийн мэргэжлийг эзэмшихээр сонгосон оюутан суралцагсдад эх хэл дээрээ ашиглах гарын авлага болоход дор бүрнээ хувь нэмэр оруулсан юм. Тиймд миний бие эдгээр эрдэмтэн судлаачдын бүтээлд өчүүхэн хувь нэмэр оруулах үүднээс маркетингийн олон чухал асуудлыг онол арга зүйн хувьд судлан гаргахыг зорилго болгосон "Маркетингийн удирдлага: судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт" хэмээх сурах бичгийн олон жилийн хөдөлмөр шингэсэн хоёрдох засан сайжруулсан хэвлэлийг та бүхэнд толилуулж байна.
Монгол (Кирил)
There are no comments for this item.