Dėvshiltėt tekhnologi ba soshial orchny biznesiĭn bolomzhuud

Дэвшилтэт технологи & сошиал орчны бизнесийн боломжууд / Цэндийн Одонтуяа (Монгол Улсын Мэдээллийн Технологи, Програм хангамжийн зөвлөх инженер, Бизнесийн Удирдлагын Доктор).-

By: Одонтуяа, Ц. Ноёныхон Цэндийн, 1976- [Зохиогч]
Contributor(s): Долгорсүрэн, Ж. (Жамъянгийн), Монгол Улсын харилцаа холбооны зохицуулах хороо, Технологийн хөгжлийн төвийн дарга, 1957- [Хянан тохиолдуулсан:] | Чулуунбанди, Н. ШУТИС, МХТС-ийн захирал, Дэд профессор Найманнарангийн [Хянан тохиолдуулсан:] | Эрдэнэхүү, Н. ШУТИС, МХТС-ийн дэд захирал, профессор Норинпэлийн [Хянан тохиолдуулсан:] | Отгонбаяр, Б. ШУТИС-ийн МХТС-ийн доктор, профессор, Холбооны салбарын зөвлөх профессор Батаагийн [Хянан тохиолдуулсан:] | Хишигжаргал, Г. ШУТИС-ийн ИАТС-ийн МХТ-ийн салбарын дэд профессор Гончигсумлаагийн [Хянан тохиолдуулсан:] | Ариунсанаа, Г. Техникийн ухааны магистр Галсандоржийн [Хянан тохиолдуулсан:] | Энхнаран, Д. Дэмбэрэлийн [Дизайнер]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Улаанбаатар Мөнхийн Үсэг ХХК 2022 © АЙДИЖИТАЛ ПАБЛИШИНГ ЭРХЛЭН ГАРГАВDescription: 363 хуудастай Зураг, схемтэй 21.5 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789997895981Subject(s): Сошиал орчны бизнес | Монгол | контент | програм | Цахим худалдааDDC classification: 650
Contents:
АГУУЛГА Боломжийг өөртөө нээн илрүүлсэн миний туршлага
БҮЛЭГ 1. ДИЖИТАЛ БИЗНЕСИЙН ОРЧИН 1.1. Дижитал шилжилт 1.2. Дижитал ур чадвар 1.3. Мэдээллийн технологи 1.4. Мэдээллийн систем 1.5. Энтерпрайз архитектур 1.6. Мэдээллийн системийн амжилтын загвар
БҮЛЭГ 2. ДЭВШИЛТЭТ ТЕХНОЛОГИ БА БИЗНЕСИЙН АРГА ХЭРЭГСЭЛ 2.1. Компьютерын сүлжээ 2.2. Компьютерийн иж бүрдэл 2.3. Мобайл төхөөрөмжийн хэрэглээ 2.4. Орчин үеийн дэвшилтэт технологиуд 2.5. Сошиал медиа 2.6. Мультимедиа технологи 2.7. Хэрэглээг дэмжих аппликэйшн 2.8. Хэрэглээний программууд
БҮЛЭГ 3. БИЗНЕСТ АШИГЛАГДДАГ СИСТЕМҮҮД 3.1. ERP - Байгууллагын нөөц төлөвлөлтийн систем 3.2. Power BI - Бизнесийн ухаалаг мэдээллийн систем 3.3. CRM - Хэрэглэгчтэй харилцах менежментийн систем 3.4. POS - Кассын программ 3.5. GPS - Байршил тогтоох систем 3.6. Digital HRM - Хүний нөөцийн үүлэн тооцооллын систем 3.7. Вэбсайт 3.8. Чатбот
БҮЛЭГ 4. ХЭРЭГЛЭГЧ 4.1. Зорилтот зах зээл болон хэрэглэгчийг оновчлох 4.2. Хэрэглэгчийн дүр тодорхойлох 4.3. UX - Хэрэглэгчийн туршлага 4.4. UI - Хэрэглэгчид харагдах байдал 4.5. Хэрэглэгчийн худалтан авалтын замнал 4.6. Онлайнаар худалдан авалт хийх хэрэглэгчийн зан төлөв
БҮЛЭГ 5. ДИЖИТАЛ КОНТЕНТ 5.1. Дижитал контентын төрөл 5.2. Дижитал контент бүтээх 5.3. Борлуулалтын сайн бичвэр бичих 5.4. Контентын зохиол бичих 5.5. Контент маркетинг 5.6. Бүтээлч контент
БҮЛЭГ 6. СОШИАЛ ОРЧИНД БИЗНЕСЭЭ УДИРДАХ 6.1. Бизнес загварчлал ба хэрэглэгчид хүргэх үнэ цэн 6.2. Бүтээгдэхүүн ба үйлчилгээ 6.3. Сошиал орчинд бизнесээ байршуулах бэлтгэл 6.4. Сошиал брэндинг 6.5. Фэйсбүүк дээр бизнесээ амжилттай удирдах 6.6. Дижитал маркетинг
БҮЛЭГ 7. СОШИАЛ ОРЧНЫ БИЗНЕСИЙН БОЛОМЖУУД 7.1. Фриланс буюу зайнаас үр бүтээлтэй ажиллах 7.2. Цахим худалдааны бизнес эрхлэх 7.3. Цахим худалдааны вэбсайтаас бараа захиалах 7.4. Онлайн сургалт, зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх 7.5. Сошиал медиа сувгуудын "мөнгөжүүлэх" хөтөлбөрт хамрагдах 7.6. Нөлөөллийн маркетинг хийх 7.7. Зуучлалын үйлчилгээний бизнес эрхлэх 7.8. Түншлэлийн маркетинг хийх
БҮЛЭГ 8. ТЕХНОЛОГИД СУУРИЛСАН БИЗНЕСИЙН БОЛОМЖУУД 8.1. Мэдээллийн технологийн зөвлөх үйлчилгээ 8.2. Захиалгын программ хангамжийн хөгжүүлэлт 8.3. Цахим худалдаа 8.4. Үүлэн технологид суурилсан дуудлагын төв 8.5. loT-д суурилсан бизнес загварууд 8.6. Блокчэйн технологид суурилсан хэрэглээ
БҮЛЭГ 9. ЦАХИМ ОРЧИН ДАХЬ ЭРСДЭЛИЙН УДИРДЛАГА 9.1. Мэдээллийн аюулгүй байдал 9.2. Кибер халдлагын төрлүүд, түүнээс сэргийлэх 9.3. Компьютерын вирус, түүнээс хамгаалах аргууд 9.4. Сошиал медиа системийн стандарт 9.5. Цахим орчинд хувийн мэдээллээ хамгаалах 9.6. И-мэйлийн зөв хэрэглээ
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Notes Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
650 О-197 2022 (Browse shelf) Available Гэрээр олгохгүй SSM19640
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
650 О-197 2022 (Browse shelf) Available SSM19641
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
650 О-197 2022 (Browse shelf) Available SSM19642
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
650 О-197 2022 (Browse shelf) Checked out 10/10/2023 SSM19643
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
650 О-197 2022 (Browse shelf) Available SSM19639
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
650 О-197 (Browse shelf) Available TUVM21798
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
650 О-197 (Browse shelf) Available TUVM21799
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
650 О-197 (Browse shelf) Available TUVM21800
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
650 О-197 (Browse shelf) Available TUVM21801
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
650 О-197 (Browse shelf) Available TUVM21802

Сошиал орчин, техник, технологийн дэвшлийг бизнестээ ашиглан үл үзэгдэгч орон зай

АГУУЛГА Боломжийг өөртөө нээн илрүүлсэн миний туршлага

БҮЛЭГ 1. ДИЖИТАЛ БИЗНЕСИЙН ОРЧИН 1.1. Дижитал шилжилт 1.2. Дижитал ур чадвар 1.3. Мэдээллийн технологи 1.4. Мэдээллийн систем 1.5. Энтерпрайз архитектур 1.6. Мэдээллийн системийн амжилтын загвар

БҮЛЭГ 2. ДЭВШИЛТЭТ ТЕХНОЛОГИ БА БИЗНЕСИЙН АРГА ХЭРЭГСЭЛ 2.1. Компьютерын сүлжээ 2.2. Компьютерийн иж бүрдэл 2.3. Мобайл төхөөрөмжийн хэрэглээ 2.4. Орчин үеийн дэвшилтэт технологиуд 2.5. Сошиал медиа 2.6. Мультимедиа технологи 2.7. Хэрэглээг дэмжих аппликэйшн 2.8. Хэрэглээний программууд

БҮЛЭГ 3. БИЗНЕСТ АШИГЛАГДДАГ СИСТЕМҮҮД 3.1. ERP - Байгууллагын нөөц төлөвлөлтийн систем 3.2. Power BI - Бизнесийн ухаалаг мэдээллийн систем 3.3. CRM - Хэрэглэгчтэй харилцах менежментийн систем 3.4. POS - Кассын программ 3.5. GPS - Байршил тогтоох систем 3.6. Digital HRM - Хүний нөөцийн үүлэн тооцооллын систем 3.7. Вэбсайт 3.8. Чатбот

БҮЛЭГ 4. ХЭРЭГЛЭГЧ 4.1. Зорилтот зах зээл болон хэрэглэгчийг оновчлох 4.2. Хэрэглэгчийн дүр тодорхойлох 4.3. UX - Хэрэглэгчийн туршлага


4.4. UI - Хэрэглэгчид харагдах байдал 4.5. Хэрэглэгчийн худалтан авалтын замнал 4.6. Онлайнаар худалдан авалт хийх хэрэглэгчийн зан төлөв

БҮЛЭГ 5. ДИЖИТАЛ КОНТЕНТ 5.1. Дижитал контентын төрөл 5.2. Дижитал контент бүтээх 5.3. Борлуулалтын сайн бичвэр бичих 5.4. Контентын зохиол бичих 5.5. Контент маркетинг 5.6. Бүтээлч контент

БҮЛЭГ 6. СОШИАЛ ОРЧИНД БИЗНЕСЭЭ УДИРДАХ 6.1. Бизнес загварчлал ба хэрэглэгчид хүргэх үнэ цэн 6.2. Бүтээгдэхүүн ба үйлчилгээ 6.3. Сошиал орчинд бизнесээ байршуулах бэлтгэл 6.4. Сошиал брэндинг 6.5. Фэйсбүүк дээр бизнесээ амжилттай удирдах 6.6. Дижитал маркетинг

БҮЛЭГ 7. СОШИАЛ ОРЧНЫ БИЗНЕСИЙН БОЛОМЖУУД 7.1. Фриланс буюу зайнаас үр бүтээлтэй ажиллах 7.2. Цахим худалдааны бизнес эрхлэх 7.3. Цахим худалдааны вэбсайтаас бараа захиалах 7.4. Онлайн сургалт, зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх 7.5. Сошиал медиа сувгуудын "мөнгөжүүлэх" хөтөлбөрт хамрагдах
7.6. Нөлөөллийн маркетинг хийх 7.7. Зуучлалын үйлчилгээний бизнес эрхлэх 7.8. Түншлэлийн маркетинг хийх

БҮЛЭГ 8. ТЕХНОЛОГИД СУУРИЛСАН БИЗНЕСИЙН БОЛОМЖУУД 8.1. Мэдээллийн технологийн зөвлөх үйлчилгээ 8.2. Захиалгын программ хангамжийн хөгжүүлэлт 8.3. Цахим худалдаа 8.4. Үүлэн технологид суурилсан дуудлагын төв 8.5. loT-д суурилсан бизнес загварууд 8.6. Блокчэйн технологид суурилсан хэрэглээ

БҮЛЭГ 9. ЦАХИМ ОРЧИН ДАХЬ ЭРСДЭЛИЙН УДИРДЛАГА 9.1. Мэдээллийн аюулгүй байдал 9.2. Кибер халдлагын төрлүүд, түүнээс сэргийлэх 9.3. Компьютерын вирус, түүнээс хамгаалах аргууд 9.4. Сошиал медиа системийн стандарт 9.5. Цахим орчинд хувийн мэдээллээ хамгаалах 9.6. И-мэйлийн зөв хэрэглээ

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha