Инженерийн боловсролыг эргэцүүлэхүй СDIO арга зүй Монгол хэлнээ хөрвүүлсэн Н.Эрдэнэхүү
By: Эдвард Ф. Кроули | ШУТИС
Contributor(s): Иохан Малмквист | Сөрен Өстлунд | Дорис Р. Бродеур | Кристина Эдстрүм
Material type:
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Нийтийн уншлагын танхим | 378.007 Э172 (Browse shelf) | Available | TUVM21486 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 378.007 Э172 (Browse shelf) | Available | TUVM21487 |
Анхны хэвлэлийн өмнөх үг
Зохиогчийн тайлбар 2020 он ба түүнээс цаад үеийн инженерийг бэлтгэх нь Хоёрдугаар хэвлэлийн өмнөх үг БҮЛЭГ 1 Удиртгал, сэдэл Үндэслэл Өөрчлөлт хийх сэдэл Орчин үеийн инженер юу хийдэг вэ? Инженерийн боловсролыг шинэчлэх хэрэгцээ, шаардлага CDIO арга зүйн тойм Номын тухай Ном зүй БҮЛЭГ 2 CDIO арга зүй Удиртгал Бүлгийн зорилго CDIO арга зүй Суурь хэрэгцээ Зорилгууд Алсын хараа Сургалтын хөтөлбөрийн шинэчлэл Сурган заах арга зүйн суурь Үндсэн зарчим: CDIO нөхцөл болох тухай Инженерийн салбарын мэргэжлийн нөхцөл Инженерийн боловсролын нөхцөл Алсын харааг хэрэгжүүлэх CDIO Силлабус CDIO Стандартууд Байгууллагын болон соёлын өөрчлөлт Багшлах бүрэлдээхүүний чадамжийг дээшлүүлэх Нээлттэй санаа ба нөөц Зэрэгцээ хөгжих ажиллагааны үнэ цэнэ Боловсролын судалгаа болон үр дүнтэй туршлагад үндэслэх Үндэсний стандарт болон бусад өөрчлөлтийн санаачлагуудтай нийцэх Оюутныг татах, урамшуулах стратеги Дүгнэлт Хэлэлцэх асуултууд Ном зүй БҮЛЭГ 3 CDIO Силлабус: Инженерийн боловсролын суралцахуйн үр дүн Удиртгал Бүлгийн зорилго Инженерийн мэдлэг ба ур чадвар Инженерт зайлшгүй шаардлагатай мэдлэг, ур чадвар Дэлгэрэнгүй мэдээлэл CDIO Силлабус CDIO Силлабусын хөгжил ба нэгдмэл байдал CDIO Силлабусын бүтэц агуулга CDIO Силлабусын баталгаажуулалт Инженерийн орчин үеийн сэдэв: Тогтвортой байдал, Инноваци, Даяаршил Инженерийн орчин үеийн сэдэв: Манлайлал ба энтрепренершип суралцахуйн үр дүнгүүд ба оюутны чадамжийн түвшин CDIO Силлабусыг тухайн сургалтын хөтөлбөрт тохируулах Хөтөлбөрийн оролцогч талуудыг тогтоох Оролцогч талуудын оролцоо, санаа бодлыг авах Үр дүнг хөрвүүлэх, дүгнэлт гаргах CDIO Силлабусын чадамжийн хүлээгдэж буй түвшинг суралцахуйн үр дүнд хөрвүүлэх Дүгнэлт Хэлэлцэх асуултууд Ном зүй БҮЛЭГ 4 Сургалтын нийлмэл хөтөлбөрийг зохиох Удиртгал Бүлгийн зорилго Сургалтын нийлмэл хөтөлбөрийн үндэслэл Практик шалтгаан Сурганы шалтгаан Нийлмэл хөтөлбөрийн шинжүүд Мэргэжлийн ур чадварын талаарх багшлах бүрэлдэхүүгий ойлголт Сургалтын нийлмэл хөтөлбөрийг зохиох үйл явц Сургалтын нийлмэл хөтөлбөр зохиох загвар Хөтөлбөрийн агуулга, сургалтын үр дүн Өмнөх нөхцөлүүд Одоо байгаа сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулах судалгаа Сургалтын хөтөлбөрийн бүтэц Зохион байгуулах зарчим Мастер төлөвлөгөө Блок хичээлийн бүтэц CDIO сургалтын хөтөлбөрийн ойлголт Агуулгын дараалал ба суралцахуйн үр дүн Суралцахуйн үр дүнгүүдийн зураглал Инженерийн удиртгал хичээл Дүгнэлт Хэлэлцэх асуултууд Ном зүй БҮЛЭГ 5 Зохион бүтээх туршлага, инженерийн ажлын талбар Удиртгал Бүлгийн зорилтууд Зохион бүтээх туршлага хийх үндэслэл Зохион бүтээх туршлагуудын онцлог шинжүүд Зохион бүтээх дасгалуудын онцлог ялгаа Зохион бүтээх туршлагын үүрэг, ашиг тус Анхан шатны зохион бүтээх дадлагууд Ахисан шатны зохион бүтээх туршлагууд Зохион бүтээх туршлагуудыг боловсруулах Сургалтын төлөвлөгөөний зохион бүтээх туршлагууд Эхний жилийн үйл ажиллагаа Хоёр дахь жилийн үйл ажиллагаа Гурав дахь болон Дөрөв дэх жилийн үйл ажиллагаа Зохион бүтээх туршлагад тохиолдсон бэрхшээлүүд Инженерийн ажлын талбар CDIO ажлын талбарын үүрэг, ашиг тус Инженерийн ажлын талбар зохион бүтээх CDIO ажлын талбарын жишээнүүд Инженерийн ажлын талбар дахь заахуй, суралцахуйн хэлбэрүүд Инженерийн ажлын талбарын бэрхшээлүүд Дүгнэлт Хэлэлцүүлэх асуултууд Ном зүй БҮЛЭГ 6 Заахуй ба Суралцахуй Удиртгал Бүлгийн зорилго Оюутны үзэл бодол ба сэдэл Заахуй,суралцахуйн талаарх оюутны ойлголт Оюутны сэдэл Нэгдмэл сургалт Нэгдмэл сургалтын ашиг тус Ур чадварыг хөгжүүлэх нь Олон туршлагыг уялдуулах нэгдмэл сургалт CDIO арга зүйтай нийцүүлсэн сургалтын загвар Бүтээлч уялдаа холбоо: Сургалтын загвар гаргах модел Зорилтот сургалтын үр дүнгийн тодорхойлолт Зорилтот сургалтын үр дүнгийн түвшин Зорилтот сургалтын үр дүнгийн жишээ Идэвхтэй болон туршлагаар суралцах арга Идэвхтэй суралцах арга Туршилтаар суралцах аргууд Олон талт идэвхтэй туршлагын аргуудыг ашиглах Үр өгөөж ба бэрхшээлүүд Дүгнэлт Хэлэлцүүлэх асуултууд Ном зүй БҮЛЭГ 7 Оюутны суралцахуйг үнэлэх Удиртгал Бүлгийн зорилго Суралцахуйн үнэлгээний үйл явц Үнэлгээний аргыг суралцахуйн үр дүнтэй уялдуулах Оюутны суралцахуйг үнэлэх аргууд Бичгийн болон аман асуултууд Оюутны гүйцэтгэлийг ажиглах, харьцуулах хэмжээс Бүтээгдэхүүн, үйл явц ба төслийг шалгах Тэмдэглэл хөтлөх Бусад өөрөө тайлагнах аргууд Тохирох үнэлгээний арга сонгох Гарсан үр дүнгээр заахуй болон суралцахуйг сайжруулах Оюутнуудтай эргэх холбоо үүсгэх Чанарыг эрхэмлэх соёл Үр өгөөж ба сорилт Дүгнэлт Хэлэлцүүлэх асуултууд Ном зүй БҮЛЭГ 8 CDIO арга зүйг нэвтрүүлэх ба хэрэгжүүлэх Удиртгал Бүлгийн зорилтууд CDIO хөтөлбөрийн хөгжүүлэлт нь байгууллагын болон Соёл өөрчлөлтийн жишээ болох нь Их сургуулийн өөрчлөлт нь Байгууллагын өөрчлөлт болох нь Байгууллагын болон Соёлын өөрчлөлтөнд хүргэх Амжилтын түлхүүр хүчин зүйлүүд Өөрчлөлтийн эхний алхам: Зөвөөр эхлэх Өөрчлөлтийн хоёр дахь алхам: Байгууллагын үндсэн үйл ажиллагаанд Мөчлөгүүдийг бүтээх Өөрчлөлтийн гурав дахь алхам: Өөрчлөлтийг институтчилэх Багшлах бүрэлдэхүүний хөгжүүлэлт ба дэмжлэг Багшлах бүрэлдэхүүний ур чадварыг сайжруулах чадварууд Багшлах бүрэлдэхүүний заах арга болон үнэлгээний ур чадварыг хөгжүүлэх нь Хөтөлбөрийн өөрчлөлтийг дэмжих нөөц боломж CDIO арга зүйг хөгжүүлэх Инженерчлэлийн зохион бүтээх парадигм Нээлттэй эх үүсвэрийн санаа болон нөөцүүд Паралель хөгжлийн хамтын амжиллагааны үнэ цэнэ Дүгнэлт Хэлэлцэх асуултууд Ном зүй БҮЛЭГ 9 Хөтөлбөрийн үнэлгээ Удиртгал Бүлгийн зорилт Стандартад тулгуурласан хөтөлбөрийн үнэлгээ CDIO стандартууд болон холбогдох түлхүүр асуултууд CDIO стандартын үндэслэл, зохион байгуулалт CDIO стандартуудтай холбоотой түлхүүр асуултууд Харьцуулсан зорилгын хөтөлбөрийн үнэлгээний түлхүүр асуултууд Хөтөлбөрийг үнэлэх аргууд Баримт бичгийн шинжилгээ Хувь болон зорилтот бүлгийн ярилцлага Бичгээр авах санал асуулга Багшийн тусгал Хөтөлбөрт хөндлөнгийн шинжээчийн үнэлгээ хийх Урт хугацааны судалгаа Хөтөлбөрийг CDIO стандартаар үнэлэх Хөтөлбөрийн тасралтгүй сайжруулалтын явц CDIO хөтөлбөрийн ерөнхий нөлөө Оролт, үйл явц болон богино хугацааны Хүрэх үр дүнгийн урьдчилсан дүн Урт хугацааны үр дүн, ерөнхий нөлөөний судалгаа Дүгнэлт Хэлэлцэх асуултууд Ном зүй БҮЛЭГ 10 Инженерийн боловсролын талаарх түүхэн ойлголт Удиртгал Бүлгийн зорилтууд Инженерийн боловсролын эх үүсэл Францын инженерийн боловсрол Хойд Европын инженерийн боловсрол Их Британийн инженерийн боловсрол АНУ-ын инженерийн боловсрол Инжнерчлэл ба аж үйлдвэрийн хөгжил Шинжлэх ухаан бол инженерчлэлийн үндсэн суурь юм Шинжлэх ухаан бол инженерчлэлийн үндсэн суурь юм Америкийн Нэгдсэн Улс дахь хөгжил Европ дахь хөгжил Дайны дараах хөгжил Практик ур чадвар, туршлагын бууралт Техникийн сургуулиудын өөрчлөлт Аж үйлдвэрийн салбарын хариу арга хэмжээ Практик руу буцах нь Мэргэжлийн бөөгнөрлийг шийдвэрлэх хувилбарууд Технологи болон байгаль орчны хил хязгаарыг бүдэгрүүлэх нь Нийгмийн Инженерчлэл Өргөжин тэлж буй зардал Өнөөгийн тулгамдаж буй асуудлууд Инженерчлэлийн шинэ онцлог Инженерүүдэд зориулсан шинэ боловсрол Орчин үеийн тулгамдсан сорилтод CDIO арга зүйгээр хандах нь Дүгнэлт Хэлэлцүүлгийн асуултууд Ном зүй БҮЛЭГ 11 Хэтийн төлөв Удиртгал Бүлгийн зорилтууд Инженерийн боловсролд өөрчлөлт оруулах чиглүүлэгчид Шинжлэх ухааны ололт, технологийн хөгжил Олон улсын байдал, оюутны хөдөлгөөн ба уян хатан байдал Инженерийн чиглэлээр суралцаж буй оюутнуудын ур чадвар, хандлага Жендэр ба эмэгтэйчүүдийн оролцооны асуудал Засгийн газар ба олон талт бодлого ба сананчлагууд CDIO арга зүйн ирээдүйн хөгжил Инженерийн боловсролын гаднах хөтөлбөр Дүгнэлт Хэлэлцүүлэх асуултууд Ном зүй ХАВСРАЛТ А: CDIO-ИЙН СИЛЛАБУС \ 2-Р ХУВИЛБАР \ ХАВСРАЛТ В: CDIO СТАНДАРТУУД V2.0 CDIO стандартууд V2.0 2010 оны 10 сарын 08 Үндсэн ойлголт CDIO стандартууд Зохиогчийн тухай Индекс
There are no comments for this item.