Театр: Шүлэг найраг, нийтлэл, ярилцлага, хэлсэн үг Бертольт Брехт 1898-1956 Орчуулагч Н.Пүрэвдагва

By: Брехт Б | БАДРАНГУЙ УРЛАГ ТББ
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Series: Урлагийн номын сан цувралPublisher: УБ Жиком пресс ХХК 2021Description: 375 хуудасISBN: 978-9919-25-814-6Subject(s): ТеатрDDC classification: 792
Contents:
Бертольт Брехт: Намтар, уран бүтээлийн тойм НЭГ. ШҮЛЭГ НАЙРАГЛАЛ Адал явдал хайгчийн дууль Франсуа Вийоне Үхсэн цэргийн домог Нөхөрлөлийн тухай дууль Их Ваалын сүүлчийн амьсгал Өрөвдөм Б.Б-ийн тухай Мөр бүү үлдээ... Дөрвөн зүгээс нэг хүнд өгсөн дөрвөн өөр санал Хотууд Мөнгөний тухай Хэний хувьд сайн гэж? Найрагчдын золбирол Ном шатаав Дэглэмийн айдас Үр хойчдоо Дайны үед ихэнх юм томордог Дэглэмийн шийдвэрийн дараа Шекспирийн ''Гамлет'' жүжгийн тухай Эр цэргийн эхнэр юу авав? Холливуд Аз жаргал Шинэ цаг Аз жаргалын тухай дуу Түмний хүнс Шарил дээр минь самбар хэрэггүй ХОЁР. ШЕКСПИРИЙН ТУХАЙ ''Макбет''-ийг нээж хэлсэн үг Шекспирийн тухай тэмдэглэл Шекспирийн хийгээд эпос театр Ариун ёс суртахууны тухайд Шекспирийг унших урлаг ГУРАВ. ЭПОС ТЕАТРЫН ОНОЛ 3.1. Театр дахь хоцрогдол Бие бялдрын дасгал их хийцгээе! Үзэгчээ бэлдэх тухай Материаллаг үнэт зүйл ''Ардын театр''-ын тухай Өнөө үед сонгодогийг яаж тавих вэ? Театрын нөхцөл байдал: 1917-1927 он Гоо зүйг бид үгүйсгэж болох уу? Найруулагчийн удирдлагын дохиур барьсан хүн Кёльнийн радиод өгсөн ярилцлага Жүжиг бодлогын чиг хандлагатай байх ёстой юу? Сүржин нэр албар биш, бодлогоор нэр хүндэд хүрэх Жүжгийн зохиолчийн шантралт, ухралт 3.2. Шинэ үеийн театрт хүрэх замд Үзэгчийн суудалд залрагч ноёнд Пискаторын туршилт Эпос театр дахь бэрхшээл ''Эдип'' сүүлийн шат Сэдэв хийгээд хэлбэрийн тухай Орчин үеийн театрт хүрэх зам Диалектик найруулга зүй 3.3. Аристотелийн бус жүжиг Театр таашаал цэнгэл, таниулан сургахын аль газар нь вэ? Хориод оны Герман театр Дүрдээ орохыг шүүмжлэх нь Бодит театр ба зүүд зэрэглээ Эпос театрын талаар нийтийн дунд улиг болон тархсан зарим гэнэн эндүүрлийн товч жагсаалт Туршилтын театрын тухай VERFREMDUNG гэж юу вэ? 3.4. Жүжиглэх урлагийн шинэ зарчим Жүжиглэхүйн ''VERFREMDUNG ЭФФЕКТ'' хэмээх жүжигчний тоглолтын шинэ нөхцөл үүсгэх тухай товчхон Диалектик ба VERFREMDUNG. Дүр бүтээх Жүжигчид үзэгчдийн тогтоох харилцаа Эпос театрын жүжигчин бүсгүйтэй хийсэн ярилцлага Уран бүтээлчид биес хийгээд үзэгдлийн хувирлыг харуулдаг 3.5. Станиславскийн аргачлалын тухай Станиславскийн аргачлалын дэвшилтэт тал Станиславскийн аргачлалын ноёлох тал Станиславский - Вахатангов - Мейерхольд ''Дүрд бүрэх орох'' ойлголтын тухай Дүрд бүрэн бус орох-энэ бол ухралт биш Судалгаа Дүрийн хувирал Физик үйлдэл Үнэн Хийж болох туршилт Дүрд амилах Станиславскийн театраас юу сурч болох вэ? ''Бяцхан органон'' ба Станиславскийн аргачлал Станиславский хийгээд Брехт 3.6. Эпос театрын зураач, хөгжмийн зохиолч Аристотелийн бус театрын тайзны засал чимэглэлийн тухай Нийгмийн нөлөөллийн шинж тэмдэг Макс Горелик анддаа хандаж илгээсэн зарим нэг санаа Эпос театрт хөгжмийн гүйцэтгэх үүрэг 3.7. Театрт зориулсан ''Бяцхан органон'' Оршил ''Бяцхан органон''-д нэмэх цөөн үг 3.8. Театр дахь диалектик Театр дахь диалектик. ''Берлиний ансамбль''-ийн арга барилын талаархи зарми төөрөгдөл Театр дахь диалектикийн тухай тэмдэглэл. Театрыг сэтгэл хөдлөлийн сургууль гэж нэрлэж болох уу? Найруулагчийн ажлын зарим асуудлууд Эпос ба диалектик театр ДӨРӨВ. ТЕАТР ДАХЬ АЖИЛ АМЬДРАЛ ЖҮЖИГЧНИЙ СУРГАЛТ БА ЖҮЖИГЧНИЙ УР ЧАДВАР Жүжигчдэд өгөх зөвлөгөө Сонгодог жүжгийг алдарт жүжигчингүй хэрхэн тавих тухай Жүжигчний сургалтын талаар Залуу жүжигчдийн сургалт Ажиглалт хийгээд дуурайх Тоглолтын үед жүжигчний баримтлах наад захын дэг журам Лондонд хийх аялан тоглохоор мордогсдод
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном Завханы Хөгжим бүжгийн коллеж
Үндсэн фонд
792 Б682 (Browse shelf) Available ZHBM12052
Ном Ном Завханы Хөгжим бүжгийн коллеж
Үндсэн фонд
792 Б682 (Browse shelf) Available ZHBM12053
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
792 Б682 (Browse shelf) Available TUVM21433
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
792 Б682 (Browse shelf) Available TUVM21434
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
792 Б682 (Browse shelf) Available TUVM21435
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
792 Б682 (Browse shelf) Available TUVM21436
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
792 Б682 (Browse shelf) Available TUVM21437
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
792 Б682 (Browse shelf) Available TUVM21438
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
792 Б682 (Browse shelf) Available TUVM21439
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
792 Б682 (Browse shelf) Available TUVM21440
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
792 Б682 (Browse shelf) Available TUVM21441
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
792 Б682 (Browse shelf) Available TUVM21442

Бертольт Брехт: Намтар, уран бүтээлийн тойм НЭГ. ШҮЛЭГ НАЙРАГЛАЛ Адал явдал хайгчийн дууль Франсуа Вийоне Үхсэн цэргийн домог Нөхөрлөлийн тухай дууль Их Ваалын сүүлчийн амьсгал Өрөвдөм Б.Б-ийн тухай Мөр бүү үлдээ... Дөрвөн зүгээс нэг хүнд өгсөн дөрвөн өөр санал Хотууд Мөнгөний тухай Хэний хувьд сайн гэж? Найрагчдын золбирол Ном шатаав Дэглэмийн айдас Үр хойчдоо Дайны үед ихэнх юм томордог Дэглэмийн шийдвэрийн дараа Шекспирийн ''Гамлет'' жүжгийн тухай Эр цэргийн эхнэр юу авав? Холливуд Аз жаргал Шинэ цаг Аз жаргалын тухай дуу Түмний хүнс Шарил дээр минь самбар хэрэггүй ХОЁР. ШЕКСПИРИЙН ТУХАЙ ''Макбет''-ийг нээж хэлсэн үг Шекспирийн тухай тэмдэглэл Шекспирийн хийгээд эпос театр Ариун ёс суртахууны тухайд Шекспирийг унших урлаг ГУРАВ. ЭПОС ТЕАТРЫН ОНОЛ 3.1. Театр дахь хоцрогдол Бие бялдрын дасгал их хийцгээе! Үзэгчээ бэлдэх тухай Материаллаг үнэт зүйл ''Ардын театр''-ын тухай Өнөө үед сонгодогийг яаж тавих вэ? Театрын нөхцөл байдал: 1917-1927 он Гоо зүйг бид үгүйсгэж болох уу? Найруулагчийн удирдлагын дохиур барьсан хүн Кёльнийн радиод өгсөн ярилцлага Жүжиг бодлогын чиг хандлагатай байх ёстой юу? Сүржин нэр албар биш, бодлогоор нэр хүндэд хүрэх Жүжгийн зохиолчийн шантралт, ухралт 3.2. Шинэ үеийн театрт хүрэх замд Үзэгчийн суудалд залрагч ноёнд Пискаторын туршилт Эпос театр дахь бэрхшээл ''Эдип'' сүүлийн шат Сэдэв хийгээд хэлбэрийн тухай Орчин үеийн театрт хүрэх зам Диалектик найруулга зүй 3.3. Аристотелийн бус жүжиг Театр таашаал цэнгэл, таниулан сургахын аль газар нь вэ? Хориод оны Герман театр Дүрдээ орохыг шүүмжлэх нь Бодит театр ба зүүд зэрэглээ Эпос театрын талаар нийтийн дунд улиг болон тархсан зарим гэнэн эндүүрлийн товч жагсаалт Туршилтын театрын тухай VERFREMDUNG гэж юу вэ? 3.4. Жүжиглэх урлагийн шинэ зарчим Жүжиглэхүйн ''VERFREMDUNG ЭФФЕКТ'' хэмээх жүжигчний тоглолтын шинэ нөхцөл үүсгэх тухай товчхон Диалектик ба VERFREMDUNG. Дүр бүтээх Жүжигчид үзэгчдийн тогтоох харилцаа Эпос театрын жүжигчин бүсгүйтэй хийсэн ярилцлага Уран бүтээлчид биес хийгээд үзэгдлийн хувирлыг харуулдаг 3.5. Станиславскийн аргачлалын тухай Станиславскийн аргачлалын дэвшилтэт тал Станиславскийн аргачлалын ноёлох тал Станиславский - Вахатангов - Мейерхольд ''Дүрд бүрэх орох'' ойлголтын тухай Дүрд бүрэн бус орох-энэ бол ухралт биш Судалгаа Дүрийн хувирал Физик үйлдэл Үнэн Хийж болох туршилт Дүрд амилах Станиславскийн театраас юу сурч болох вэ? ''Бяцхан органон'' ба Станиславскийн аргачлал Станиславский хийгээд Брехт 3.6. Эпос театрын зураач, хөгжмийн зохиолч Аристотелийн бус театрын тайзны засал чимэглэлийн тухай Нийгмийн нөлөөллийн шинж тэмдэг Макс Горелик анддаа хандаж илгээсэн зарим нэг санаа Эпос театрт хөгжмийн гүйцэтгэх үүрэг 3.7. Театрт зориулсан ''Бяцхан органон'' Оршил ''Бяцхан органон''-д нэмэх цөөн үг 3.8. Театр дахь диалектик Театр дахь диалектик. ''Берлиний ансамбль''-ийн арга барилын талаархи зарми төөрөгдөл Театр дахь диалектикийн тухай тэмдэглэл. Театрыг сэтгэл хөдлөлийн сургууль гэж нэрлэж болох уу? Найруулагчийн ажлын зарим асуудлууд Эпос ба диалектик театр ДӨРӨВ. ТЕАТР ДАХЬ АЖИЛ АМЬДРАЛ ЖҮЖИГЧНИЙ СУРГАЛТ БА ЖҮЖИГЧНИЙ УР ЧАДВАР Жүжигчдэд өгөх зөвлөгөө Сонгодог жүжгийг алдарт жүжигчингүй хэрхэн тавих тухай Жүжигчний сургалтын талаар Залуу жүжигчдийн сургалт Ажиглалт хийгээд дуурайх Тоглолтын үед жүжигчний баримтлах наад захын дэг журам Лондонд хийх аялан тоглохоор мордогсдод

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha