Тоёота менежмент Дэлхийн хамгийн том үйлдвэрлэгчийн менежментийн 14 зарчим Орч. Б.Мөнхжаргал, Д.Болормаа; Орчуулгын ред. Т.Наран, Б.Ганчимэг; Ред. Х.Өсөхбаяр, Б.Уранболор; Эх бэлт. Ц.Оюунтүлхүүр
By: Лайкер К.Л
Material type:
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Нийтийн уншлагын танхим | 658.5 Л 173 (Browse shelf) | Available | TUVM20954 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 658.5 Л 173 (Browse shelf) | Available | TUVM20955 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 658.5 Л 173 (Browse shelf) | Available | TUVM20956 |
Browsing СУИС-ийн төв номын сан Shelves , Shelving location: Нийтийн уншлагын танхим Close shelf browser
НЭГДҮГЭЭР ХЭСЭГ Тоёота менежментийн дэлхийд тэргүүлэх хүч БҮЛЭГ 1 Тоёота менежмент Гүйцэтгэлийн төгөлдөршлийг стратегийн зэвсэг болгон ашиглах нь БҮЛЭГ 2 Тоёота хэрхэн дэлхийн шилдэг үйлдвэрлэгч болсон бэ? Тоёодагийн гэр бол болон Тоёота үйлдвэрлэлийн системийн түүх БҮЛЭГ 3 Тоёота үйлдвэрлэлийн системийн цөм: Үргүй зардлыг арилгах нь БҮЛЭГ 4 Тоёота менежментийн 14 зарчим: ТҮС-ийн суурь соёлын хураагуй БҮЛЭГ 5 Тоёота менежментийн хэрэглээ: Lexus-ийг хөгжүүлэхэд ямар ч буулт хийхгүй БҮЛЭГ 6 Тоёота менежментийн хэрэглээ: Шинэ зуун, шинэ шатахуун, загварчлалын шинэ процесс - Prius 1 ХОЁРДУГААР ХЭСЭГ Тоёота менежментийн бизнесийн зарчмууд Дэд хэсэг I Урт хугацааны философи БҮЛЭГ 7 Зарчим 1: Богино хугацааны санхүүгийн зорилгод халтай ч менежментийнхээ шийдвэрийг урт хугацааны философи дээр үндэслэх Дэд хэсэг II Зөв процесс зөв үр дүнд хүргэнэ БҮЛЭГ 8 Зарчим 2: Асуудлыг ил болгох процессын тасралтгүй урсгалыг бий болгох БҮЛЭГ 9 Зарчим 3: Илүүдэл үйлдвэрлэлээс зайлсхийхийн тулд татах системийг ашиглах БҮЛЭГ 10 Зарчим 4: Ажлын ачааллыг тэнцвэржүүлэх (Хэйжүнка) БҮЛЭГ 11 Зарчим 5: Асуудлыг засахын тулд зогсоох соёлыг бий болгож, анхнаас нь чанартай хийх БҮЛЭГ 12 Зарчим 6: Стандартчилсан ажил үүрэг бол тасралтгүй сайжруулалт болон ажилчдад эрх мэдэл олгохын үндэс мөн БҮЛЭГ 13 Зарчим 7: Хяналт харагдахуйц байснаар бүх асуудал ил болно БҮЛЭГ 14 Зарчим 8: Процесс, хүмүүстээ тохирох хамгийн найдвартай, сайтар шалгасан технологи ашиглах Дэд хэсэг III Хүмүүс болон түншүүдээ хөгжүүлж байгууллагынхаа үнэ цэнийг өсгөх нь БҮЛЭГ 15 Зарчим 9: Ажлаа сайн мэддэг, компанийнхаа философиор амьдарч бусдад зааж сургадаг лидерүүдийг төрүүлэх БҮЛЭГ 16 Зарчим 10: Компанийн философийг чанд баримталдаг онцгой хүмүүс, багийг хөгжүүлэх БҮЛЭГ 17 Зарчим 11: Түншүүд, ханган нийлүүлэгчдээ урамшуулж, тусалж, бий болгосон хүрээлэлдээ хүндэтгэлтэй хандах Дэд хэсэг IV Асуудлыг үндсээр нь шийдэх нь байгууллагыг суралцах явц руу хөтөлдөг БҮЛЭГ 18 Зарчим 12: Нөхцөл байдлыг сайтар ойлгохын тулд өөрөө явж, олж мэдэх БҮЛЭГ 19 Зарчим 13: Бүхий л боломжийг судалж, зөвшилцсөний үндсэн дээр шийдвэрийг яаралгүй гаргаж, хурдан хэрэгжүүлэх БҮЛЭГ 20 Зарчим 14: Алдаагаа ухамсарлаж, тасралтгүй сайжруулж суралцагч байгууллага болох ГУРАВДУГААР ХЭСЭГ Тоёота менежментийг байгууллагадаа нэвтрүүлэх нь БҮЛЭГ 21 Тоёота менежмент ашиглан мэргэжлийн болон үйлчилгээний байгууллагуудыг өөрчлөх нь БҮЛЭГ 22 Тоёота менежментээс санаа авч хэмнэлттэй суралцагч байгууллагыг бүтээх нь Эх сурвалж Цаашид унших номын жагсаалт
There are no comments for this item.