Чанар-н философи Чанарт нэвтрэх, чанар бүтээхийг хүсэгч бүх хүнд зориулав Ред. Д.Сүрэнчимэг; Эх бэлт. Б.Мөнх-Эрдэнэ

By: Отгонбат Д
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Publisher: УБ Мөнхийн үсэг ХХК 2020Edition: Анхны хэвлэлDescription: 232хISBN: 978-9919-20-677-2Subject(s): Чанар | Философи | Хувь хүний хөгжилDDC classification: 113.8
Contents:
1-Р БҮЛЭГ - ЧАНАРЫГ ОЙЛГОХУЙ Чанарын тухай эргэцүүлэл Чанарын байнгын ба салгашгүй байдлын тухай Чанар-ын албан журмын шинжийн тухай Чанар ба өрсөлдөх чадвар Чанар ба хэрэглэгчийн эрх, үүргийн зарим асуудал Чанар ба стандартын тухай 2-Р БҮЛЭГ - ЧАНАРЫГ БҮТЭЭХҮЙ Бүтэээгдэхүүний чанарыг бүтээх нь Үйлчилгээний чанарыг бүтээх нь Чанарын их гүри нараас суралцахуй 3-Р БҮЛЭГ ЧАНАРЫГ УДИРДАХУЙ Бүлгийн өмнөтгөл Бизнесийн харилцаа дахь чанар Чанарын удирдлагын үзэл санаа, суурь ойлголт арга, хэрэгслүүд, тэдгээрийн хэрэглээ Процесст суурилсан хандлага Чанарын гүйцэтгэлийн тухай Чанарын удирдлагын үндсэн ба шинэ 7 арга Чанарын удирдлагын тогтолцооны тухай Чанарын удирдлагын тогтолцоог хэрэгжүүлэх нь ТӨГСГӨЛИЙН ОРОНД
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
113.8 О-535 (Browse shelf) Available TUVM20969
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
113.8 О-535 (Browse shelf) Available TUVM20970
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
113.8 О-535 (Browse shelf) Available TUVM20971

1-Р БҮЛЭГ - ЧАНАРЫГ ОЙЛГОХУЙ Чанарын тухай эргэцүүлэл Чанарын байнгын ба салгашгүй байдлын тухай Чанар-ын албан журмын шинжийн тухай Чанар ба өрсөлдөх чадвар Чанар ба хэрэглэгчийн эрх, үүргийн зарим асуудал Чанар ба стандартын тухай 2-Р БҮЛЭГ - ЧАНАРЫГ БҮТЭЭХҮЙ Бүтэээгдэхүүний чанарыг бүтээх нь Үйлчилгээний чанарыг бүтээх нь Чанарын их гүри нараас суралцахуй 3-Р БҮЛЭГ ЧАНАРЫГ УДИРДАХУЙ Бүлгийн өмнөтгөл Бизнесийн харилцаа дахь чанар Чанарын удирдлагын үзэл санаа, суурь ойлголт арга, хэрэгслүүд, тэдгээрийн хэрэглээ Процесст суурилсан хандлага Чанарын гүйцэтгэлийн тухай Чанарын удирдлагын үндсэн ба шинэ 7 арга Чанарын удирдлагын тогтолцооны тухай Чанарын удирдлагын тогтолцоог хэрэгжүүлэх нь ТӨГСГӨЛИЙН ОРОНД

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha