Чанар-н философи Чанарт нэвтрэх, чанар бүтээхийг хүсэгч бүх хүнд зориулав Ред. Д.Сүрэнчимэг; Эх бэлт. Б.Мөнх-Эрдэнэ
By: Отгонбат Д
Material type:
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Нийтийн уншлагын танхим | 113.8 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM20969 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 113.8 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM20970 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 113.8 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM20971 |
Browsing СУИС-ийн төв номын сан Shelves , Shelving location: Нийтийн уншлагын танхим Close shelf browser
1-Р БҮЛЭГ - ЧАНАРЫГ ОЙЛГОХУЙ Чанарын тухай эргэцүүлэл Чанарын байнгын ба салгашгүй байдлын тухай Чанар-ын албан журмын шинжийн тухай Чанар ба өрсөлдөх чадвар Чанар ба хэрэглэгчийн эрх, үүргийн зарим асуудал Чанар ба стандартын тухай 2-Р БҮЛЭГ - ЧАНАРЫГ БҮТЭЭХҮЙ Бүтэээгдэхүүний чанарыг бүтээх нь Үйлчилгээний чанарыг бүтээх нь Чанарын их гүри нараас суралцахуй 3-Р БҮЛЭГ ЧАНАРЫГ УДИРДАХУЙ Бүлгийн өмнөтгөл Бизнесийн харилцаа дахь чанар Чанарын удирдлагын үзэл санаа, суурь ойлголт арга, хэрэгслүүд, тэдгээрийн хэрэглээ Процесст суурилсан хандлага Чанарын гүйцэтгэлийн тухай Чанарын удирдлагын үндсэн ба шинэ 7 арга Чанарын удирдлагын тогтолцооны тухай Чанарын удирдлагын тогтолцоог хэрэгжүүлэх нь ТӨГСГӨЛИЙН ОРОНД
There are no comments for this item.