Социологи ба боловсрол Эрдэм шинжилгээний бүтээлийн эмхэтгэл Эрхлэн хэвлүүлсэн Ж.Лхагвадэмчиг; Эмхт. Ц.Болд, Ч.Тамир
By: Отгоннасан В | МОНГОЛ УЛСЫН ИХ СУРГУУЛЬ МОНГОЛ СУДЛАЛЫН ХҮРЭЭЛЭН
Material type:
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Нийтийн уншлагын танхим | 378 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM20860 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 378 О-535 (Browse shelf) | Available | TUVM20861 |
Browsing СУИС-ийн төв номын сан Shelves , Shelving location: Гэрээр ном олгох фонд Close shelf browser
I. СОЦИОЛОГИД МАТЕМАТИК АРГА ХЭРЭГЛЭХ НЬ Социологийн шинжлэх ухаанд математик арга хэрэглэх тухай Математик загвар, түүнийг байгуулах Математикчлах үндсэн чиглэл, аргууд Социологийн тодорхой шинжилгээнд математик загвар хэрэглэх зарим онцлог Социологийн судалгааны үндсэн аргууд Социологи бол нийгмийн бие даасан шинжлэх ухаан мөн Социологийн судалгааны хэмжилтийн арга Баримт бичиг судлах арга Социологийн судалгаанд статистик арга хэрэглэх нь: Дундаж хэмжигдэхүүнийг хэрэглэх Социологийн судалгаанд статистик арга хэрэглэх нь: Хэлбэлзлийн үзүүлэлт Социологийн судалгаанд статистик арга хэрэглэх нь: Тоон шинжэ тэмдгийн хамаарлыг судлах Социологийн судалгаанд статистик арга хэрэглэх нь: Чанарын шинж тэмдгийн хамаарлыг судлах Социологийн судалгаанд статистик арга хэрэглэх нь: Хэсгийн ба хавсарсан корреляци
II. ОЮУТНЫ СУРГАЛТ ХҮМҮҮЖЛИЙН АСУУДЛЫГ СУДЛАХ НЬ Некоторые пути совершенствования планирования и организаций внеаудиторной самостоятельной работы студентов Некоторые итоги исследований по вопросам учебно-воспитательной работы студентов Оюутны сургалт хүмүүжлийн асуудал судлах лаборатори БУФ, ХБФ-ийн оюутны хүмүүжлийн түвшнийг судалсан социологийн судалгааны дүн Нийгмийн ухааны хичээлийн сургалтын асуудлаар явуулсан судалгааны дүн Номтой хэрхэн ажиллах вэ? Оюутны сурлагын чанар Оюутан сурагчдын чөлөөт цаг Амжилттай суралцахад анхаарвал зохих зарим зүйл Лекцийг хэрхэн сонсох вэ? Курс, дипломын ажил Номыг хэрхэн унших вэ? Шалгалтанд хэрхэн бэлтгэх вэ? III. ДЭЭД БОЛОВСРОЛЫН ШИНЭЧЛЭЛ, СОЦИОЛОГИЙН ШИНЖЛЭХ УХААНЫ СУДЛАХ ЗҮЙЛИЙН АСУУДАЛД Социологийн шинжлэх ухааны судлах зүйлийн асуудалд Мэргэжлийн социологичдыг өөрийн оронд Социологийн судлах зүйл, тулгамдсан асуудал ''Социологи ба мэргэжлийн сургалт '' Эдийн засаг, нийгмийн ухааны сургалтын өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудлууд Монголын философи социологийн өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудал Higher education reform in mongolia8 in the period of transiting to market economy Зах зээлийн эдийн засагт шилжиж буй монголын дээд боловсролын шинэчлэл К.Маркс, Ф.Энгельс бол шинжлэх ухааны социологийг үндэслэгчид мөн В.И.Ленин марксист социологийн шинжлэх ухааныг хөгжүүлсэн нь р IV. ОЛНЫ САНАА ОЛОМГҮЙ ДАЛАЙ: ОЛОН НИЙТИЙН САНАА БОДОЛ БҮРЭЛДЭХ МЕХАНИЗМ, МӨН ЧАНАР, АРГА Оршлын оронд эрэгцүүлэх ану Олон нийтийн санал бодлыг судлах шаардлага Олон нийтийн санал бодлын тухай ерөнхий ойлголт Олон нийтийн санал бодлын нийгмийн мөн чанар: социологийн аспект Олон нийтийн санал бодлын төлөвшилт, онцлог Олон нийтийн санал бодлыг төлөвшүүлэх арга зам Олон нийтийн санал бодлын шинж Олон нийтийн санал бодлын үүрэг Олон нийтийн санал бодлыг судлах нь Олон нийтийн санал бодлыг судлах социологийн судлах нь Олон нийтийн санал бодлыг судлах социологийн судалгааны аргын онцлог Олон нийтийн санал бодлын талаарх өрнөдийн судлаачдын үзэл баримтлал ба судалгааны онцлог
There are no comments for this item.