XX zuuny mongolyn khu̇u̇khdiĭn uran zokhiol Damdint︠s︡oogiĭn Sodnomdorzh : Zokhiolch D.Sodnomdorzhiĭn namtar, tuurvilzu̇ĭn t︠s︡ogt︠s︡ sudalgaa /

XX зууны Монголын хүүхдийн уран зохиол Дамдинцоогийн Содномдорж : Зохиолч Д.Содномдоржийн намтар, туурвилзүйн цогц судалгаа / Хянан тохиолдуулагч: П. Батхуяг (Ph.D) ; Эх бэлтгэсэн: Б. Баярбаатар.

By: Цэцэгмаа, С. (Содномдоржийн) [Зохиогч]
Contributor(s): Batkhui︠a︡g, P. (Pu̇rėvkhu̇u̇giĭn), 1975-2022 [Khi︠a︡nan tokhiolduulagch] | Bai︠a︡rbaatar, B [Ėkh bėltgėsėn]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Volumes: Show volumesУлаанбаатар Жиком пресс ХХК 2018Description: 304 хуудастай. Зурагтай. 21 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789997836496Other title: Koriduġar zaġun-u̇ mongġul-u̇n keu̇ked-u̇n uran zokiyal Tamdintsou-yin Sodnamdorji [Номын хавтасны урд хэсэгт монгол бичгээр]Contained works: Боловсрол, Соёл, Шинжлэх Ухаан, Спортын Яам Монгол Улсын [Эрхэлсэн байгууллага]Subject(s): Монгол улс -- Туурвилзүй -- Намтар -- Зохиолч -- Хүүхдийн зохиолDDC classification: 808.06
Contents:
Д. Содномдоржийн он цаг
Д. Содномдорж судлалын тойм
Д. Содномдоржийн туурвилзүйн онцлог
Д. Содномдоржийн туурвилзүйн өөр ертөнц
Судалгааны хавсралт
Summary: Нэгт: Судлаач тухайн бүтээлдээ уран зохиол судлалын харьцангуй “уламжлалт” арга зүйг ашиглаж, зохиолч Д.Содномдоржийн бүтээлүүдэд нарийн ажиглалт хийсэн байна. Магадгүй судалгаа “ажиглах”-аас Эхлээд “задлан шинжлэх” түвшинд хүрдэг. Энэ л зарчим энэхүү бүтээлээс маш тодорхой харагдана. Бүтээлийн агуулгаас анзаарахад зөвхөн гол “судлагдахуун” болсон зохиолч /Д.Содномдорж/- ийнхоо туурвилзүйн онцлогийг нээн харуулах төдийгүй бүхэлдээ ХХ зууны Монголын хүүхдийн уран зохиолын хөгжлийн явцад гарсан өөрчлөлтүүдийг ч давхар ажигласан, мөн задлан шинжилсэн байна. Үнэндээ судалгааны “төв” нь зохиолч Д.Содномдорж боловч онолын ойлголтоор “төвөөс задрах, үйл явцыг өргөн хүрээнд тодорхойлох” СЭТГЭЛЭЭР бичигджээ. Тиймээс энэхүү судалгааны бүтээлийг “Сэтгэлийн гэгээн тал” нь давамгайлсан шинжтэй хэмээн зориглон дүгнэх үндэстэй юм.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
808.06 Ц975 2018 (Browse shelf) Available SSM20343
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
808.06 Ц975 2018 (Browse shelf) Available SSM20338
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
808.06 Ц 975 (Browse shelf) Available TUVM19542
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
808.06 Ц 975 (Browse shelf) Available TUVM19543
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
808.06 Ц 975 (Browse shelf) Available TUVM19544
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
808.06 Ц 975 (Browse shelf) Available TUVM19545
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
808.06 Ц 975 (Browse shelf) Available TUVM19546

Д. Нацагдоржийн болон МХЗЭ-ийн нэрэмжит шагналт, зохиолч Д. Содномдоржийн мэндэлсний 90 жилийн ойд зориулав.

Номзүйтэй

Д. Содномдоржийн он цаг

Д. Содномдорж судлалын тойм

Д. Содномдоржийн туурвилзүйн онцлог

Д. Содномдоржийн туурвилзүйн өөр ертөнц

Судалгааны хавсралт

Нэгт: Судлаач тухайн бүтээлдээ уран зохиол судлалын харьцангуй “уламжлалт” арга зүйг ашиглаж, зохиолч Д.Содномдоржийн бүтээлүүдэд нарийн ажиглалт хийсэн байна. Магадгүй судалгаа “ажиглах”-аас Эхлээд “задлан шинжлэх” түвшинд хүрдэг. Энэ л зарчим энэхүү бүтээлээс маш тодорхой харагдана. Бүтээлийн агуулгаас анзаарахад зөвхөн гол “судлагдахуун” болсон зохиолч /Д.Содномдорж/- ийнхоо туурвилзүйн онцлогийг нээн харуулах төдийгүй бүхэлдээ ХХ зууны Монголын хүүхдийн уран зохиолын хөгжлийн явцад гарсан өөрчлөлтүүдийг ч давхар ажигласан, мөн задлан шинжилсэн байна. Үнэндээ судалгааны “төв” нь зохиолч Д.Содномдорж боловч онолын ойлголтоор “төвөөс задрах, үйл явцыг өргөн хүрээнд тодорхойлох” СЭТГЭЛЭЭР бичигджээ. Тиймээс энэхүү судалгааны бүтээлийг “Сэтгэлийн гэгээн тал” нь давамгайлсан шинжтэй хэмээн зориглон дүгнэх үндэстэй юм.

Монгол Кирил

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha