Урлагийн байгууллагад дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх боломж Удирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл Удирд.Ж.Эрхэмтөгс; Шүүмж.М.Заяа
By: Ариунзаяа Б
Contributor(s): 0
Material type:
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СУСХ-ийн номын сан Үндсэн фонд | 658 (Browse shelf) | Available | HURMA775 |
Browsing СУСХ-ийн номын сан Shelves , Shelving location: Үндсэн фонд Close shelf browser
Удирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл
0
Нэгдүгээр бүлэг:Дижитал макетингийн онол,арга зүйн үндэс/Маркетинг,маркетингийн шинэ чиглэл,дижитал маркетингийн хөгжлийн чиг хандлага,олон улсын туршлаг, дижитал маркетингийн арга хэрэгсэл,нэвтрүүлэх арга зүй/ Хоёрдугаар бүлэг:УДБЭТ-н маркетингийн өнөөгийн байдалд хийсэн судалгаа /УДБЭТ-н гадаад орчны судалгаа, УДБЭТ-н маркетингийн үйл ажиллагааны өнөөгийн байдал,үзэгчдийн дижитал маркетингийн арга хэрэгсэлд хандах хандлагыг судалсан үр дүн/ Гуравдугаар бүлэг:УДБЭТ-н дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх арга зам/УДБЭТ-н дижитал маркетингийг нэвтрүүлэх бодлого,стратеги, УДБЭТ-н дижитал маркетингийг хэрэгжүүлэх арга зам,санал зөвлөмж/
Удирдахуйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл
There are no comments for this item.