Маркетингийн судалгаа Хян. Я.Отгонсүрэн

By: Бурмаа Л | МУИС БИЗНЕСИЙН СУРГУУЛЬ
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Volumes: Show volumesPublisher: УБ Алмаз пресс 2017Description: 265хISBN: 9789997339886Subject(s): маркетинг судалгаа менежментDDC classification: 658.82
Contents:
Маркетингийн судалгааны тухай Маркетингийн судлах асуудал ба судалгааны хандлагыг тодорхойлох Маркетингийн судалгааны дизайн Хоёрдогч өгөгдлийг цуглуулах, шинжлэх Чанарын судалгаа: Фокус бүлгийн ба ганцаарчилсан ярилцлага Асуулга, асуулгын дизайн Тоон судалгааны арга хэрэгсэл, ажиглалтын арга Учир шалтгааны судалгааны дизайн, туршилтын арга Хэрэглэгчийн хандлага, сонирхлыг үнэлэх Түүвэр судалгааны арга Судалгааны талбарт аижллах, өгөгдөл цуглуулах Өгөгдлийг шинжлэхэд бэлтгэх Давтамжийн тархалт, хоёр талт хүснэгт, статистик таамаглал шалгах Статистик таамаглал шалгах аргууд Вариацийн шинжилгээ, ANOVA Корроляцийн ба регрессийн шинжилгээ Судалгааны тайлан бэлтгэх, танилцуулга хийх Статистик хүснэгтүүд
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available SSM17994
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available SSM17995
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available SSM17996
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available SSM17997
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available SSM17998
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available SSM17999
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available SSM18000
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available SSM18001
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available SSM18002
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available SSM18003
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available TUVM15949
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available TUVM15950
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available TUVM15951
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available TUVM15952
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
658.82 Б 755 (Browse shelf) Available TUVM15953

Маркетингийн судалгааны тухай Маркетингийн судлах асуудал ба судалгааны хандлагыг тодорхойлох Маркетингийн судалгааны дизайн Хоёрдогч өгөгдлийг цуглуулах, шинжлэх Чанарын судалгаа: Фокус бүлгийн ба ганцаарчилсан ярилцлага Асуулга, асуулгын дизайн Тоон судалгааны арга хэрэгсэл, ажиглалтын арга Учир шалтгааны судалгааны дизайн, туршилтын арга Хэрэглэгчийн хандлага, сонирхлыг үнэлэх Түүвэр судалгааны арга Судалгааны талбарт аижллах, өгөгдөл цуглуулах Өгөгдлийг шинжлэхэд бэлтгэх Давтамжийн тархалт, хоёр талт хүснэгт, статистик таамаглал шалгах Статистик таамаглал шалгах аргууд Вариацийн шинжилгээ, ANOVA Корроляцийн ба регрессийн шинжилгээ Судалгааны тайлан бэлтгэх, танилцуулга хийх Статистик хүснэгтүүд

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha