Marketing 3.0 : Bu̇tėėgdėkhu̇u̇nėės khėrėglėgchid khu̇nii dotood sėtgėl khu̇rtėl /
Маркетинг 3.0 : Бүтээгдэхүүнээс хэрэглэгчид хүний дотоод сэтгэл хүртэл / Редактор: Д. Батхаан, Э. Төгөлдөр ; Эх бэлтгэсэн: Ц. Энхгэрэл
By: Котлер, Ф. Филип
Contributor(s): Анарцэцэг, Б. Дэлгэрмөрөн, Х. Цолмон, Б. Сарнай, Ж. Энхбат, Х [Орчуулагчид]
| Батхаан, Д. Төгөлдөр, Э [Редактор]
Material type: 
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Дотуур байрны номын сан | 300 К 56 (Browse shelf) | Available | 161111051 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8 К 56 (Browse shelf) | Available | SSM17689 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8 К 56 (Browse shelf) | Available | SSM17690 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8 К 56 (Browse shelf) | Available | SSM17691 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 658.8 К56 (Browse shelf) | Available | SSM17688 | |
![]() |
СС-ийн номын сан СС-ийн Үндсэн фонд | 300 К 56 (Browse shelf) | Available | SSM17692 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 658.8 К 56 (Browse shelf) | Available | TUVM14884 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 300 К 56 (Browse shelf) | Available | TUVM14885 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 658.8 К 56 (Browse shelf) | Available | TUVM14886 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 658.8 К 56 (Browse shelf) | Available | TUVM14887 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Нийтийн уншлагын танхим | 658.8 К 56 (Browse shelf) | Available | TUVM14888 |
Browsing СС-ийн номын сан Shelves , Shelving location: СС-ийн Үндсэн фонд Close shelf browser
Чиг хандлага Маркетинг 3.0д тавтай морил Маркетинг 3.0ын ирээдүйн загвар стратеги эрхэм зорилгоо хэрэглэгчдэд суртачлах нь Ажилчиддаа байгууллагын үнэт зүйлсийг таниулах нь Борлуулалтын сувагтаа байгууллагын үнэт зүйлсээ таниулан суртачлах нь Алсын харааг хувьцаа эзэмшигчиддээ таниулан суртачлах Хэрэглээ Нийгэм соёлын өөрчлөлт Хөгжиж буй зах зээлд энтрепнёруудыг бий болгох нь Хүрээлэн буй орчны тогтвортой байдлыг хангахыг хичээх нь Бүгдийг нэгтгэх нь
Маркетингийн шинжлэх ухааны нийгэм болон хүрээлэн буй орчинд оруулж буй хувь нэмрийг дээшлүүлэх дараагийн эрин үеийн маркетеруудад зориулав. Филип Котлер
Монгол Кирил
There are no comments for this item.