Marketing 3.0 : Bu̇tėėgdėkhu̇u̇nėės khėrėglėgchid khu̇nii dotood sėtgėl khu̇rtėl /

Маркетинг 3.0 : Бүтээгдэхүүнээс хэрэглэгчид хүний дотоод сэтгэл хүртэл / Редактор: Д. Батхаан, Э. Төгөлдөр ; Эх бэлтгэсэн: Ц. Энхгэрэл

By: Котлер, Ф. Филип, 1931-
Contributor(s): Анарцэцэг, Б. Дэлгэрмөрөн, Х. Цолмон, Б. Сарнай, Ж. Энхбат, Х [Орчуулагчид] | Батхаан, Д. Төгөлдөр, Э [Редактор]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Volumes: Show volumesУлаанбаатар Хэвлэлийн газар тодорхойгүй Хэвлэлийн онгүйDescription: 203 хуудастай. Зураг, хүснэгт, графиктай 25 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789997397072Subject(s): стратеги борлуулалтDDC classification: 658.8
Contents:
Чиг хандлага Маркетинг 3.0д тавтай морил Маркетинг 3.0ын ирээдүйн загвар стратеги эрхэм зорилгоо хэрэглэгчдэд суртачлах нь Ажилчиддаа байгууллагын үнэт зүйлсийг таниулах нь Борлуулалтын сувагтаа байгууллагын үнэт зүйлсээ таниулан суртачлах нь Алсын харааг хувьцаа эзэмшигчиддээ таниулан суртачлах Хэрэглээ Нийгэм соёлын өөрчлөлт Хөгжиж буй зах зээлд энтрепнёруудыг бий болгох нь Хүрээлэн буй орчны тогтвортой байдлыг хангахыг хичээх нь Бүгдийг нэгтгэх нь
Summary: Маркетингийн шинжлэх ухааны нийгэм болон хүрээлэн буй орчинд оруулж буй хувь нэмрийг дээшлүүлэх дараагийн эрин үеийн маркетеруудад зориулав. Филип Котлер
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном Дотуур байрны номын сан
300 К 56 (Browse shelf) Available 161111051
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 К 56 (Browse shelf) Available SSM17689
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 К 56 (Browse shelf) Available SSM17690
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 К 56 (Browse shelf) Available SSM17691
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 К56 (Browse shelf) Available SSM17688
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
300 К 56 (Browse shelf) Available SSM17692
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8 К 56 (Browse shelf) Available TUVM14884
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
300 К 56 (Browse shelf) Available TUVM14885
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8 К 56 (Browse shelf) Available TUVM14886
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Гэрээр ном олгох фонд
658.8 К 56 (Browse shelf) Available TUVM14887
Ном Ном СУИС-ийн төв номын сан
Нийтийн уншлагын танхим
658.8 К 56 (Browse shelf) Available TUVM14888

Чиг хандлага Маркетинг 3.0д тавтай морил Маркетинг 3.0ын ирээдүйн загвар стратеги эрхэм зорилгоо хэрэглэгчдэд суртачлах нь Ажилчиддаа байгууллагын үнэт зүйлсийг таниулах нь Борлуулалтын сувагтаа байгууллагын үнэт зүйлсээ таниулан суртачлах нь Алсын харааг хувьцаа эзэмшигчиддээ таниулан суртачлах Хэрэглээ Нийгэм соёлын өөрчлөлт Хөгжиж буй зах зээлд энтрепнёруудыг бий болгох нь Хүрээлэн буй орчны тогтвортой байдлыг хангахыг хичээх нь Бүгдийг нэгтгэх нь

Маркетингийн шинжлэх ухааны нийгэм болон хүрээлэн буй орчинд оруулж буй хувь нэмрийг дээшлүүлэх дараагийн эрин үеийн маркетеруудад зориулав. Филип Котлер

Монгол Кирил

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha