Соёл урлагийн салбарт бренд хөгжүүлэх боломжийн судалгаа /Бүжгийн урлагийн жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл Э/Ш-ний удирдагч Л.Оюунчимэг; Шүүмжлэгч Ч.Бат-Эрдэнэ

By: Ичинхорлоо Ө
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 2016Edition: 0Description: 61х. Хавсралт А4Subject(s): брэнд брэнд бүрдүүлэх бүжиг урлагийн маркетинг магистрын ажилDDC classification: 793.3'068 И 967
Contents:
НЭГДҮГЭЭР БҮЛЭГ: Брэнд бүрдүүлэх онол арга зүй /Брэнд, брэндийн удирдлагын тухай ойлголт, Соёл урлагийн салбар дахь брэнд бүрдүүлэлтийн онцлог, олон улсын туршлага, Брэнд бүрдүүлэх үе шат, арга зүй/ ХОЁРДУГААР БҮЛЭГ: Бүжгийн урлагийн салбарт брэнд хөгжүүлэх боломжийн судалгаа /Монголын соёл урлагийн салбар, бүжгийн урлагийн өнөөгийн байдал, Монголын бүжгийн өв уламлалд хийсэн судалгаа, Бүжгийн урлаг түүний хүрээнд брэнд бүрдүүлэх боломж/ ГУРАВДУГААР БҮЛЭГ: Бүжгийн урлагт брэнд бүрдүүлэх арга зам /Бүжгийн урлагт брэнд хөгжүүлэх чиг хандлага, маркетингийн стратеги, Бүжгийн урлагийн брэндийг хөгжүүлэх арга зам, санал зөвлөмж/
Summary: Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Магистрын ажил Магистрын ажил СУСХ-ийн номын сан
Үндсэн фонд
793.3'068 И 967 (Browse shelf) Available 161010510
Browsing СУСХ-ийн номын сан Shelves , Shelving location: Үндсэн фонд Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
792.8 Х 681 Хүүхдийн бүжгэн жүжгийн дэг найруулгыг судалсан нь /"Манжин" хүүхдийн бэсрэг бүжгэн жүжгийн жишээн дээр/ 792.9 О-197 Жүжгийн зохиолын монологт ажиллах арга барил Урлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээлийн бичвэр /100%/ 793 Төвд үндэстний Чанду Гүө Жуан бүжгийн заах арга зүйн асуудалд Урлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээлийн бичвэр 793.3'068 И 967 Соёл урлагийн салбарт бренд хөгжүүлэх боломжийн судалгаа /Бүжгийн урлагийн жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл 793.3'77 О-634 Завхан аймгийн ХБК-ийн бүжгийн сургалтын зарим асуудлууд Урлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл 793.3 Чаргийтай бүжгийг сургалтанд оруулах асуудал Урлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон бичвэр /100%/ 793.3 Б 385 Ойрадын бий биелэгийн төрөл зүйлийн харьцуулсан судалгаа Урлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

0

НЭГДҮГЭЭР БҮЛЭГ: Брэнд бүрдүүлэх онол арга зүй /Брэнд, брэндийн удирдлагын тухай ойлголт, Соёл урлагийн салбар дахь брэнд бүрдүүлэлтийн онцлог, олон улсын туршлага, Брэнд бүрдүүлэх үе шат, арга зүй/ ХОЁРДУГААР БҮЛЭГ: Бүжгийн урлагийн салбарт брэнд хөгжүүлэх боломжийн судалгаа /Монголын соёл урлагийн салбар, бүжгийн урлагийн өнөөгийн байдал, Монголын бүжгийн өв уламлалд хийсэн судалгаа, Бүжгийн урлаг түүний хүрээнд брэнд бүрдүүлэх боломж/ ГУРАВДУГААР БҮЛЭГ: Бүжгийн урлагт брэнд бүрдүүлэх арга зам /Бүжгийн урлагт брэнд хөгжүүлэх чиг хандлага, маркетингийн стратеги, Бүжгийн урлагийн брэндийг хөгжүүлэх арга зам, санал зөвлөмж/

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha