Монгол ардын аман зохиолыг тайзны ярианы сургалтанд хэрэглэх нь Урлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон зохиол Э/Ш-ний удирдагч Х.Сампилдэндэв, Р.Уртнасан; Шүүмжлэгч Д.Ванчигсүрэн

By: Атармаа М
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 1998Edition: 0Description: 74х. 0 0Subject(s): тайзны яриа аман зохиол магистрын ажилDDC classification: 792 А 845
Contents:
1-р бүлэг Монгол ардын аман зохиолын судалгаа / Монгол ардын аман зохиолын гарал үүслийг судлах нь, Монгол ардын аман зохиолын төрөл зүйл, түүнийг ангилах нь, Монгол ардын аман зохиолын төрөл зүйлийн гүйцэтгэх үүрэг /, 2-р бүлэг Монгол ардын аман зохиолыг тайзны ярианы сургалтанд хэрэглэх нь / Өгүүлэх эрхтэн, дуу хоолой, амьсгалын замын эрхтнүүдийн үйл ажиллагааг хөгжүүлэх, Жүжигчний оюун санааг задлах, уран сэтгэмжийг хөгжүүлэх, утга учрын холбоог сэтгэн мэдрэх, авьяасыг хөгжүүлэх дасгалд авч хэрэглэх нь, Жүжигчний гурван үүд нэгдмэл байх зарчмыг бүрдүүлэхэд авч хэрэглэх нь /
Summary: Урлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон зохиол
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Магистрын ажил Магистрын ажил СУСХ-ийн номын сан
Үндсэн фонд
792 А 845 (Browse shelf) Available 151110073

Урлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон зохиол

0

1-р бүлэг Монгол ардын аман зохиолын судалгаа / Монгол ардын аман зохиолын гарал үүслийг судлах нь, Монгол ардын аман зохиолын төрөл зүйл, түүнийг ангилах нь, Монгол ардын аман зохиолын төрөл зүйлийн гүйцэтгэх үүрэг /, 2-р бүлэг Монгол ардын аман зохиолыг тайзны ярианы сургалтанд хэрэглэх нь / Өгүүлэх эрхтэн, дуу хоолой, амьсгалын замын эрхтнүүдийн үйл ажиллагааг хөгжүүлэх, Жүжигчний оюун санааг задлах, уран сэтгэмжийг хөгжүүлэх, утга учрын холбоог сэтгэн мэдрэх, авьяасыг хөгжүүлэх дасгалд авч хэрэглэх нь, Жүжигчний гурван үүд нэгдмэл байх зарчмыг бүрдүүлэхэд авч хэрэглэх нь /

Урлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон зохиол

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha