Бизнесийн маркетинг

By: Баярдалай Л
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Volumes: Show volumesPublisher: УБ 2011Edition: 2 дахь хэвлэлDescription: 236хSubject(s): бизнес маркетингDDC classification: 658.8
Contents:
Маркетинг хэмээгч нь бизнесийн шидэт дохиур уу, Бизнесийн удирдлага ба маркетинг, Маркетингийн удирдлагын тухай ойлголт, түүний хэрэглээ, Маркетингийн сэтгэлгээний хувьсал, хөгжил, Маркетингийн мэдээллийн систем, Бизнесийн орчин, тэдгээрийн үйл хөдлөл, удирдлагын шийдвэрт нөлөөлөх нь, Зах зээлийн удирдлага, Бүтээгдэхүүний удирдлага, Бүтээгдэхүүний хуваарилалт, түгээлтийн удирдлага, Үнэ, үнийн удирдлага, Зах зээлийн идэвхжүүлэлт, сурталчилгааны удирдлага, Маркетингийн 7 пи буюу хольцын өргөтгөсөн томъёолол
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Б 382 (Browse shelf) Available SSM14361
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Б 382 (Browse shelf) Available SSM14362
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Б 382 (Browse shelf) Available SSM14363
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Б 382 (Browse shelf) Available SSM14364
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Б 382 (Browse shelf) Available SSM14365
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Б 382 (Browse shelf) Available SSM14366
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Б 382 (Browse shelf) Available SSM14367
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Б 382 (Browse shelf) Available SSM14368
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8 Б 382 (Browse shelf) Available SSM14369

Маркетинг хэмээгч нь бизнесийн шидэт дохиур уу, Бизнесийн удирдлага ба маркетинг, Маркетингийн удирдлагын тухай ойлголт, түүний хэрэглээ, Маркетингийн сэтгэлгээний хувьсал, хөгжил, Маркетингийн мэдээллийн систем, Бизнесийн орчин, тэдгээрийн үйл хөдлөл, удирдлагын шийдвэрт нөлөөлөх нь, Зах зээлийн удирдлага, Бүтээгдэхүүний удирдлага, Бүтээгдэхүүний хуваарилалт, түгээлтийн удирдлага, Үнэ, үнийн удирдлага, Зах зээлийн идэвхжүүлэлт, сурталчилгааны удирдлага, Маркетингийн 7 пи буюу хольцын өргөтгөсөн томъёолол

bkmon

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha