Маркетинг Ред. Оюунцэцэг Л., Отгонцэцэг Л.

By: Баярмаа Д
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Volumes: Show volumesPublisher: УБ Линограф 2014Edition: 6 дахь хэвлэлDescription: 374хSubject(s): маркетингDDC classification: 658.8'077
Contents:
маркетинг ба түүний хөгжил маркетингийн мөн чанар, агуулгын тодорхойлолт маркетингийн үндсэн ойлголтууд зах зээл хэрэгцээ, хүсэл, эрэлт бүтээгдэхүүн арилжаа солилцоо маркетингийн удирдлагын үзэл баримтлалууд үйлдвэрлэлийн чиг баримжаатай үзэл баримтлал бүтээгдэхүүний чиг баримжаатай үзэл баримтлал борлуулалтын чиг баримжаатай үзэл баримтлал хэрэглэгчийн чиг баримжаатай үзэл баримтлал нийгмийн чиг баримжаатай үзэл баримтлал өрсөлдөөний чиг баримжаатай үзэл баримтлал маркетинг ба хэрэглэгчийн харилцааны удирдлага маркетинг ба нийгэм маркетингийг шүүмжлэхүй маркетинг ба иргэний нийгмийн хөдөлгөөнүүд маркетингийн орчин маркетингийн орчны тухай ойлголт микро орчин компани нийлүүлэгчид зуучлагчид хэрэглэгчид өрсөлдөгчид харилцагчид макро орчин хүн ам зүйн орчин эдийн засгийн орчин байгаль орчин шинжлэх ухаан, технологийн орчин улс төр, эрх зүйн орчин соёлын орчин маркетингийн төлөвлөлт байгууллагын стратегийн төлөвлөлт байгууллагын эрхэм зорилго, хэтийн зорилго, үнэт зүйлс байгууллагын зорилго, зорилтууд бизнесийн багцын шинжилгээ бизнесийн хөгжлийн стратеги маркетингийн төлөвлөлт ба стратеги нөхцөл байдлын судалгаа, шинжилгээ маркетингийн стратеги маркетингийн төлөвлөгөө, түүний бүтэц
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available SSM14324
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available SSM14325
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available SSM14326
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available SSM14327
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available SSM14328
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available SSM14329
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available SSM14330
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available SSM14331
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available SSM14332
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
658.8'077 Б 384 (Browse shelf) Available SSM14333

маркетинг ба түүний хөгжил маркетингийн мөн чанар, агуулгын тодорхойлолт маркетингийн үндсэн ойлголтууд зах зээл хэрэгцээ, хүсэл, эрэлт бүтээгдэхүүн арилжаа солилцоо маркетингийн удирдлагын үзэл баримтлалууд үйлдвэрлэлийн чиг баримжаатай үзэл баримтлал бүтээгдэхүүний чиг баримжаатай үзэл баримтлал борлуулалтын чиг баримжаатай үзэл баримтлал хэрэглэгчийн чиг баримжаатай үзэл баримтлал нийгмийн чиг баримжаатай үзэл баримтлал өрсөлдөөний чиг баримжаатай үзэл баримтлал маркетинг ба хэрэглэгчийн харилцааны удирдлага маркетинг ба нийгэм маркетингийг шүүмжлэхүй маркетинг ба иргэний нийгмийн хөдөлгөөнүүд маркетингийн орчин маркетингийн орчны тухай ойлголт микро орчин компани нийлүүлэгчид зуучлагчид хэрэглэгчид өрсөлдөгчид харилцагчид макро орчин хүн ам зүйн орчин эдийн засгийн орчин байгаль орчин шинжлэх ухаан, технологийн орчин улс төр, эрх зүйн орчин соёлын орчин маркетингийн төлөвлөлт байгууллагын стратегийн төлөвлөлт байгууллагын эрхэм зорилго, хэтийн зорилго, үнэт зүйлс байгууллагын зорилго, зорилтууд бизнесийн багцын шинжилгээ бизнесийн хөгжлийн стратеги маркетингийн төлөвлөлт ба стратеги нөхцөл байдлын судалгаа, шинжилгээ маркетингийн стратеги маркетингийн төлөвлөгөө, түүний бүтэц

bkmon

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha