Номын сангийн маркетинг /Их дээд сургуулийн номын сангийн жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл Э/Ш-ний удирдагч Д.Дагвадорж; Шүүмжлэгч К.Жапах

By: Энхжаргал Б
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 2004Edition: 0Description: 70х. 0 0Subject(s): номын сангийн маркетинг магистрын ажилDDC classification: 658 Э 66
Contents:
1-р бүлэгт, Үйлчилгээний маркетингийн шинж чанар, ангилал, Их дээд сургуулийн номын санд маркетинг хэрэглэх онцлог, Их дээд сургуулийн номын сангийн маркетингийн онол арга зүйн асуудал, 2-р бүлэгт, ХАА-н төв номын сан, Анагаах ухааны төв номын сангийн үйлчилгээний өнөөгийн байдалд хийсэн маркетингийн судалгаа, ХАА-н төв номын сан, Анагаах ухааны төв номын сангийн уншигчдаас авсан маркетингийн судалгаа дүгнэлт, Номын сангийн микро, макро орчны шинжилгээ, Номын сангийн маркетингийн иж бүрдлийн шинжилгээ, SWOT шинжилгээ, 3-р бүлэгт, Их дээд сургуулийн номын сангийн үйл ажиллагааны маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах нь, Номын сангийн маркетингийн төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх, хяналт тавих үйл явц
Summary: Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Магистрын ажил Магистрын ажил СУСХ-ийн номын сан
Үндсэн фонд
658 Э 66 (Browse shelf) Available 14067062
Browsing СУСХ-ийн номын сан Shelves , Shelving location: Үндсэн фонд Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
658 Ү 967 Гүйцэтгэн тоглох урлагийн байгууллагын үзэгчдийн хөгжил стратеги төлөвлөлтийн нэг чиглэл болох нь 658 Ц 952 Соёлын өвийг даатгалаар дамжуулж хамгаалах арга зам Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл 658 Ц 969 Монголд соёлын үйлдвэрлэл хөгжих боломж, чиг хандлага /Кино үйлдвэрлэлийн жишээн дээр/ 658 Э 66 Номын сангийн маркетинг /Их дээд сургуулийн номын сангийн жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл 658.2 Н 294 Дээд боловсролын байгууллагын багшлах боловсон хүчний аттестатчилалд хийсэн судалгаа /СУИС-ийн жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл 658.5 А 486 Хөгжмийн сургалтын төвийг хөгжүүлэх арга зам /"Хүннү аялгуу" хөгжмийн сургалтын төвийн жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл 658.8 А 645 Соёл урлагийн салбарын хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа /Музейн салбарын жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

0

1-р бүлэгт, Үйлчилгээний маркетингийн шинж чанар, ангилал, Их дээд сургуулийн номын санд маркетинг хэрэглэх онцлог, Их дээд сургуулийн номын сангийн маркетингийн онол арга зүйн асуудал, 2-р бүлэгт, ХАА-н төв номын сан, Анагаах ухааны төв номын сангийн үйлчилгээний өнөөгийн байдалд хийсэн маркетингийн судалгаа, ХАА-н төв номын сан, Анагаах ухааны төв номын сангийн уншигчдаас авсан маркетингийн судалгаа дүгнэлт, Номын сангийн микро, макро орчны шинжилгээ, Номын сангийн маркетингийн иж бүрдлийн шинжилгээ, SWOT шинжилгээ, 3-р бүлэгт, Их дээд сургуулийн номын сангийн үйл ажиллагааны маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах нь, Номын сангийн маркетингийн төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх, хяналт тавих үйл явц

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha