Номын сангийн маркетинг /Их дээд сургуулийн номын сангийн жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл Э/Ш-ний удирдагч Д.Дагвадорж; Шүүмжлэгч К.Жапах
By: Энхжаргал Б
Contributor(s): 0
Material type:
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СУСХ-ийн номын сан Үндсэн фонд | 658 Э 66 (Browse shelf) | Available | 14067062 |
Browsing СУСХ-ийн номын сан Shelves , Shelving location: Үндсэн фонд Close shelf browser
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
0
1-р бүлэгт, Үйлчилгээний маркетингийн шинж чанар, ангилал, Их дээд сургуулийн номын санд маркетинг хэрэглэх онцлог, Их дээд сургуулийн номын сангийн маркетингийн онол арга зүйн асуудал, 2-р бүлэгт, ХАА-н төв номын сан, Анагаах ухааны төв номын сангийн үйлчилгээний өнөөгийн байдалд хийсэн маркетингийн судалгаа, ХАА-н төв номын сан, Анагаах ухааны төв номын сангийн уншигчдаас авсан маркетингийн судалгаа дүгнэлт, Номын сангийн микро, макро орчны шинжилгээ, Номын сангийн маркетингийн иж бүрдлийн шинжилгээ, SWOT шинжилгээ, 3-р бүлэгт, Их дээд сургуулийн номын сангийн үйл ажиллагааны маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах нь, Номын сангийн маркетингийн төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх, хяналт тавих үйл явц
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
There are no comments for this item.