Монголын эмзэг бүлгийн хүүхдийн ном уншлагыг боловсронгуй болгох асуудал Соёл судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл Э/Ш-ний удирдагч Ж.Цэзэн; Шүүмжлэгч Н.Сарантуяа

By: Өнөржаргал Б
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 2004Edition: 0Description: 62х. 0 0Subject(s): номын сан эмзэг бүлгийн хүүхдийн ном уншлага магистрын ажилDDC classification: 0 25 Ө 83
Contents:
1-р бүлэг Эмзэг бүлгийн, хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн ном уншлагын онцлог / Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн онцлог, тэдэнд номоор үйлчлэх, Эмзэг бүлгийн, хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн ном унших хэрэгцээ, онцлог /, 2-р бүлэг Монголын эмзэг бүлгийн хүүхдийн хүүхдийн ном уншлагын өнөөгийн түвшин мэргэжлийн сургалтын 29-р тусгай сургуулийн жишээн дээр / Монголын эмзэг бүлгийн, хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн статистик үзүүлэлт, Ном уншлагын өнөөгийн түвшин, Номын сангийн үйлчилгээний өнөөгийн түвшин / 3-р бүлэг Эмзэг бүлгийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн ном уншлагыг хөгжүүлэх үндсэн чиглэл / Гадаад орнуудын туршлага, Монголын эмзэг, бүлгийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн номын сан, уншлага, үйлчилгээг боловсронгуй болгох үндсэн чиглэл /
Summary: Соёл судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Магистрын ажил Магистрын ажил СУСХ-ийн номын сан
Үндсэн фонд
0 25 Ө 83 (Browse shelf) Available 14067057

Соёл судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

0

1-р бүлэг Эмзэг бүлгийн, хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн ном уншлагын онцлог / Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн онцлог, тэдэнд номоор үйлчлэх, Эмзэг бүлгийн, хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн ном унших хэрэгцээ, онцлог /, 2-р бүлэг Монголын эмзэг бүлгийн хүүхдийн хүүхдийн ном уншлагын өнөөгийн түвшин мэргэжлийн сургалтын 29-р тусгай сургуулийн жишээн дээр / Монголын эмзэг бүлгийн, хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн статистик үзүүлэлт, Ном уншлагын өнөөгийн түвшин, Номын сангийн үйлчилгээний өнөөгийн түвшин / 3-р бүлэг Эмзэг бүлгийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн ном уншлагыг хөгжүүлэх үндсэн чиглэл / Гадаад орнуудын туршлага, Монголын эмзэг, бүлгийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн номын сан, уншлага, үйлчилгээг боловсронгуй болгох үндсэн чиглэл /

Соёл судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha