Аялал жуулчлалын маркетингийн менежмент Хян. Ц.Баянмөнх, Г.Болорцэцэг
By: Гүргэмжав Э
Contributor(s): Дорж Т | Амартүвшин М
Material type:
Contents:
Менежментийн ерөнхий ойлголт, Аялал жуулчлалын бизнесийн эдийн засагт гүйцэтгэх үүрэг, Аялал жуулчлалын эрэлт, нийлүүлэлт, Аялал жуулчлалын зах зээл, төлөвлөлт, Аялал жуулчлалын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний удирдлага, Аялал жуулчлалын бүтээгдэхүүний үнийн удирдлага, Маркетингийн харилцааны тогтолцоо, идэвхжүүлэлт, Хуваарилалтын сувгийн удирдлага
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд | 910'0688 Г 872 (Browse shelf) | Available | TUVM12221 | |
![]() |
СУИС-ийн төв номын сан Нийтийн уншлагын танхим | 910'0688 Г 872 (Browse shelf) | Available | TUVM12222 |
Менежментийн ерөнхий ойлголт, Аялал жуулчлалын бизнесийн эдийн засагт гүйцэтгэх үүрэг, Аялал жуулчлалын эрэлт, нийлүүлэлт, Аялал жуулчлалын зах зээл, төлөвлөлт, Аялал жуулчлалын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний удирдлага, Аялал жуулчлалын бүтээгдэхүүний үнийн удирдлага, Маркетингийн харилцааны тогтолцоо, идэвхжүүлэлт, Хуваарилалтын сувгийн удирдлага
There are no comments for this item.