Соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийг боловсронгуй болгох асуудал /Хагас цэргийн зохион байгуулалт бүхий чуулгын жишээн дээр/ 0 Э/Ш-ний удирдагч Г.Чулуунбаатар Т.Булган; Шүүмжлэгч Ж.Долгорсүрэн
By: Отгонжаргал Н
Contributor(s): 0
Material type:
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СУСХ-ийн номын сан Үндсэн фонд | 658 О-535 (Browse shelf) | Available | 14034060 |
Browsing СУСХ-ийн номын сан Shelves , Shelving location: Үндсэн фонд Close shelf browser
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
0
1-р бүлэг: Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын стратегийн удирдлага, төлөвлөлт / Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлт стратегийн удирдлагын чухал хэсэг болох нь, Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын маркетингийн хөтөлбөр, бүтээгдэхүүний бодлогыг оновчтой тодорхойлохын ач холбогдол, Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүнийг хөгжүүлэх бодлогын үндэс /, 2-р бүлэг Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийн өнөөгийн нөхцөл байдалд хийсэн судалгаа /Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтөд хийсэн судалгаа, Цэргийн, соёл урлагийн байгууллагын стратеги төлөвлөлтөд хийсэн судалгааны дүн,( ЦДБЭЧ ), Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бодлого төлөвлөлтийн харьцуулалтын судалгаа , Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний үйлчилгээний агуулга, хэлбэрийг өргөтгөх нь, Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог, мөн чанар /, 3-р бүлэг: Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийг боловронгуй болгох арга зам / Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийн эрх зүйн үндэс, Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын стратегийн төлөвлөлтөн дахь бүтээгдэхүүний бодлогыг байгууллагын онцлогтой уялдуулан боловсруулах нь /
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
There are no comments for this item.