Соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийг боловсронгуй болгох асуудал /Хагас цэргийн зохион байгуулалт бүхий чуулгын жишээн дээр/ 0 Э/Ш-ний удирдагч Г.Чулуунбаатар Т.Булган; Шүүмжлэгч Ж.Долгорсүрэн

By: Отгонжаргал Н
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 2007Edition: 0Description: 78х., 10 нүүр хавс. 0 0Subject(s): урлагийн байгууллагын бодлого урлагийн байгууллагын төлөвлөлт Цэргийн дуу бүжгийн эрдмийн чуулга магистрын ажилDDC classification: 658 О-535
Contents:
1-р бүлэг: Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын стратегийн удирдлага, төлөвлөлт / Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлт стратегийн удирдлагын чухал хэсэг болох нь, Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын маркетингийн хөтөлбөр, бүтээгдэхүүний бодлогыг оновчтой тодорхойлохын ач холбогдол, Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүнийг хөгжүүлэх бодлогын үндэс /, 2-р бүлэг Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийн өнөөгийн нөхцөл байдалд хийсэн судалгаа /Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтөд хийсэн судалгаа, Цэргийн, соёл урлагийн байгууллагын стратеги төлөвлөлтөд хийсэн судалгааны дүн,( ЦДБЭЧ ), Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бодлого төлөвлөлтийн харьцуулалтын судалгаа , Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний үйлчилгээний агуулга, хэлбэрийг өргөтгөх нь, Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог, мөн чанар /, 3-р бүлэг: Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийг боловронгуй болгох арга зам / Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийн эрх зүйн үндэс, Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын стратегийн төлөвлөлтөн дахь бүтээгдэхүүний бодлогыг байгууллагын онцлогтой уялдуулан боловсруулах нь /
Summary: Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Магистрын ажил Магистрын ажил СУСХ-ийн номын сан
Үндсэн фонд
658 О-535 (Browse shelf) Available 14034060
Browsing СУСХ-ийн номын сан Shelves , Shelving location: Үндсэн фонд Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
658 Н 294 Музейн маркетингийн идэвхжүүлэлтийг боловсруулах нь 658 Н 322 Монголын соёлын биет бус өвийн хадгалалт, хамгаалалтын менежментийн тулгамдсан асуудлууд 658 О-20 Музейн хүний нөөцийг бэхжүүлэх боломж ба хандлага 658 О-535 Соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийг боловсронгуй болгох асуудал /Хагас цэргийн зохион байгуулалт бүхий чуулгын жишээн дээр/ 658 О-634 Мэдээллийн менежмент, соёл урлагийн салбарт түүнийг ашиглах нь Магистрын зэрэг хамгаалах дипломын ажил 658 П 915 Урлагийн байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагааг боловсронгуй болгох зарим асуудал /УДЭТ-ын жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл 658 С 339 Соёл урлагийн менежер бэлтгэх тогтолцоог зохистой болгох чиг хандлага

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

0

1-р бүлэг: Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын стратегийн удирдлага, төлөвлөлт / Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлт стратегийн удирдлагын чухал хэсэг болох нь, Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын маркетингийн хөтөлбөр, бүтээгдэхүүний бодлогыг оновчтой тодорхойлохын ач холбогдол, Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүнийг хөгжүүлэх бодлогын үндэс /, 2-р бүлэг Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийн өнөөгийн нөхцөл байдалд хийсэн судалгаа /Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтөд хийсэн судалгаа, Цэргийн, соёл урлагийн байгууллагын стратеги төлөвлөлтөд хийсэн судалгааны дүн,( ЦДБЭЧ ), Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бодлого төлөвлөлтийн харьцуулалтын судалгаа , Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний үйлчилгээний агуулга, хэлбэрийг өргөтгөх нь, Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний онцлог, мөн чанар /, 3-р бүлэг: Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийг боловронгуй болгох арга зам / Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийн эрх зүйн үндэс, Цэргийн соёл урлагийн байгууллагын стратегийн төлөвлөлтөн дахь бүтээгдэхүүний бодлогыг байгууллагын онцлогтой уялдуулан боловсруулах нь /

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha