Музейн маркетингийн идэвхжүүлэлтийг боловсруулах нь 0 Э/Ш-ний удирдагч Д.Бумаа

By: Наранцацрал Д
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 2011Edition: 0Description: 72х. 0 0Subject(s): музейн үйл ажиллагаа музей Эрдэнэ-зуу музейн маркетинг магистрын ажилDDC classification: 658 Н 294
Contents:
1-р бүлэгт, Музейн үйл ажиллагааг үр ашигтай зар сурталчилгаа, борлуулалтын урамшууллаар дамжуулж идэвхжүүлэх нь, Музейд шууд маркетингийг хэрэглэх болон үзэгчдийн мэдээллийн сан бүрдүүлэхийн ач холбогдол, Эрдэнэ-зуу музейн маркетингийн идэвхжүүлэлтийн арга хэлбэрийг боловсронгуй болгох нь
Summary: Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Магистрын ажил Магистрын ажил СУСХ-ийн номын сан
Үндсэн фонд
658 Н 294 (Browse shelf) Available 14024756
Browsing СУСХ-ийн номын сан Shelves , Shelving location: Үндсэн фонд Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
658 М 812 Байгууллагын удирдах ажилтны ажлын үнэлгээ ба цалингийн тогтолцоог боловсронгуй болгох асуудалд Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл 658 М 819 Монголын нүүдэлчдийн соёл аялал жуулчлалын бүтээгдэхүүн болох нь Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл 658 М 992 Музейн хөгжлийн бодлогын шинжилгээ 658 Н 294 Музейн маркетингийн идэвхжүүлэлтийг боловсруулах нь 658 Н 322 Монголын соёлын биет бус өвийн хадгалалт, хамгаалалтын менежментийн тулгамдсан асуудлууд 658 О-20 Музейн хүний нөөцийг бэхжүүлэх боломж ба хандлага 658 О-535 Соёл урлагийн байгууллагын бүтээгдэхүүний бодлого, төлөвлөлтийг боловсронгуй болгох асуудал /Хагас цэргийн зохион байгуулалт бүхий чуулгын жишээн дээр/

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

0

1-р бүлэгт, Музейн үйл ажиллагааг үр ашигтай зар сурталчилгаа, борлуулалтын урамшууллаар дамжуулж идэвхжүүлэх нь, Музейд шууд маркетингийг хэрэглэх болон үзэгчдийн мэдээллийн сан бүрдүүлэхийн ач холбогдол, Эрдэнэ-зуу музейн маркетингийн идэвхжүүлэлтийн арга хэлбэрийг боловсронгуй болгох нь

Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha