Mongolyn tu̇u̇khiĭn testu̇u̇d : 900 test /

Монголын түүхийн тестүүд : 900 тест /

By: Заанхүү, Ж. (Жадамбын) [Зохиогч]
Contributor(s): Алтанцэцэг, Т. (Тайсаагийн) [Зохиогч] | Altant︠s︡ėt︠s︡ėg, T. (Taĭsaagiĭn) [Zokhiogch] | Хууль Сахиулахын Их Сургууль (Монгол улс) [Эрхэлсэн байгууллага] | Khuulʹ Sakhiulakhyn Ikh Surguulʹ [Ėrkhėlsėn baĭguullaga]
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Volumes: Show volumesPublisher: Улаанбаатар Соёмбо принтинг ХХК 2013Copyright date: Copyright ©Description: 175 хуудастай. 21 смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeSubject(s): монголын түүх | тестDDC classification: 951.7'076
Contents:
Монголын түүхийн судлах зүйл, судалгааны арга, ая холбогдол, түүхийн үечлэл -- Соёл иргэншлийн орчин үеийн онол, түүний хэв маяг, онцлог -- Монголын чулуу, хүрэл зэвсгийн үе, төмрийн түрүү үе -- Монгол нутагт оршин тогтнож байсан эртний улсууд -- Монгол аймаг ханлигууд, тэдгээрийн эдийн засаг, нийгмийн байдал -- Монголын нэгдсэн улс байгуулагдсан нь, түүний үр дүн -- Чингис хааны гадаадад хийсэн аян дайн, үр дүн -- Чингис хааны угсаа залгамжлагчдын аян дайн. -- Монголын Юань гүрэн байгуулагдсан нь -- 13-14-р зууны үеийн монголын соёл -- 14-17-р зууны үеийн Монгол орон, -- Монголын улс төрийн бутрал, түүнийг даван туулах оролдлогууд -- 14-17-р зууны үеийн Монголын нийгэм эдийн засгийн байгуулал -- Манж Чин улс монголыг байлдан эзэлсэн нь -- Монгол орон Манж Чин улсын зах хязгаар болж хувирсан нь -- 15-17-р зууны үеийн Монголын соёл -- 1911 оны Монголын үндэсний эрх чөлөөний хувьсгал -- 1911-1920 оны үеийн монгол орны улс төр, эдийн засгийн байдал -- 17-20-р зууны үеийн монголын соёл -- 1921 оны ардын хувьсгал, ялалт, үр дүн -- Сүм хийд, лам нарын талаар авч явуулсан арга хэмжээнүүд, түүний үр дүн -- Социалист чиг баримжаатай нийгэм, эдийн засгийн бодлого -- Дэлхийн 2-р дайны үеийн монгол орон -- 1990 оны ардчилсан хувьсгалын ялалт, үр дүн -- Монгол дахь улс төрийн шинэчлэл, бэрхшээл, тулгамдсан асуудлууд -- Монгол дахь хүний хөгжлийн асуудлууд, өнөөгийн байдал -- Монгол улсын хөгжлийн үзэл баримтлал, зорилт
Summary: Энэхүү номын онцлог нь: 1. Монгол Улсын түүх судалж буй их, дээд сургууль, коллежийн оюутнууд, түүх сонирхон судлагчид өөрсдийн мэдлэгээ шалгахад зориулагдсан бегеед 900 тест (сорил)-ээс бүрдэнэ. 2. Тестийн дугаарууд нь хоорондоо давхцахгүй бөгөөд хэддүгээр лекцэд хамааралтай болохыг тусгайлан зааж өгсөн болно. Ингэснээр тухайн хичээлийг судлах явцад төдийгүй хичээлийн төгсгөлд оюутан сурагчдын мэдлэгийг шалгах ерген боломжийг багш, оюутнууд, туух сонирхогчдод олгосон. 3. Тестүүд нь бүхэлдээ оюутнуудын мэдлэгийг шалгахад төдийгүй давхар мэдлэг олгоход чиглэгдсэн ба coнrox, тохируулах, нөхөх тестээс бүрдэнэ. 4. Уг номонд оюутан, сурагчдын дурслэн бодох, найруулан бичих чадварыг хөгжүүлэх зорилгоор Монгол Улсын түүхийн зарим чухал асуудлыг хендсен эсээ бичих сэдвүүдийг хавсаргав. Уг номын 242-392, 408-471 дүгээр тестуудийг "Орчлон" сургуулийн түүх-нийгмийн ухааны багш, түүхийн ухааны магистр Т.Алтанцэцэг, бусад тестүүдийг Хууль Сахиулахын Их Сургуулийн тэнхимийн эрхлэгч, доктор (Sc.D) Ж.Заанхүү нар бичив. Энэ номын талаар санал бодлоо хуваалцан шүүмжлэлтэй хандана гэдэгт түүхч эрдэмтэн, судлаач нарт гүнээ итгэж байна.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
951.7'076 З-111 2013 (Browse shelf) Available SSM20011
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
951.7'076 З-111 2013 (Browse shelf) Available SSM20012
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
951.7'076 З-111 2013 (Browse shelf) Available SSM20013
Ном Ном СС-ийн номын сан
СС-ийн Үндсэн фонд
951.7'076 З-111 2013 (Browse shelf) Available SSM20014

Их дээд сургуулиуд, коллежийн оюутан, Ерөнхий боловсролын сургуулийн түүхийн багш нар, гүнзгийрүүлсэн сургалттай ангийн сурагчид, түүх сонирхон судлагчдад зориулав.

"Монголын түүхийн тестүүд" хэмээх энэхүү ном нь зохиогч нарын өмнө бичсэн "Монголын түүхийн лекцууд" номонд тулгуурлан бичигдсэн ба уг номын үргэлжлэл-иж бүрдэл болно.

Монголын түүхийн судлах зүйл, судалгааны арга, ая холбогдол, түүхийн үечлэл -- Соёл иргэншлийн орчин үеийн онол, түүний хэв маяг, онцлог -- Монголын чулуу, хүрэл зэвсгийн үе, төмрийн түрүү үе -- Монгол нутагт оршин тогтнож байсан эртний улсууд -- Монгол аймаг ханлигууд, тэдгээрийн эдийн засаг, нийгмийн байдал -- Монголын нэгдсэн улс байгуулагдсан нь, түүний үр дүн -- Чингис хааны гадаадад хийсэн аян дайн, үр дүн -- Чингис хааны угсаа залгамжлагчдын аян дайн. -- Монголын Юань гүрэн байгуулагдсан нь -- 13-14-р зууны үеийн монголын соёл -- 14-17-р зууны үеийн Монгол орон, -- Монголын улс төрийн бутрал, түүнийг даван туулах оролдлогууд -- 14-17-р зууны үеийн Монголын нийгэм эдийн засгийн байгуулал -- Манж Чин улс монголыг байлдан эзэлсэн нь -- Монгол орон Манж Чин улсын зах хязгаар болж хувирсан нь -- 15-17-р зууны үеийн Монголын соёл -- 1911 оны Монголын үндэсний эрх чөлөөний хувьсгал -- 1911-1920 оны үеийн монгол орны улс төр, эдийн засгийн байдал -- 17-20-р зууны үеийн монголын соёл -- 1921 оны ардын хувьсгал, ялалт, үр дүн -- Сүм хийд, лам нарын талаар авч явуулсан арга хэмжээнүүд, түүний үр дүн -- Социалист чиг баримжаатай нийгэм, эдийн засгийн бодлого -- Дэлхийн 2-р дайны үеийн монгол орон -- 1990 оны ардчилсан хувьсгалын ялалт, үр дүн -- Монгол дахь улс төрийн шинэчлэл, бэрхшээл, тулгамдсан асуудлууд -- Монгол дахь хүний хөгжлийн асуудлууд, өнөөгийн байдал -- Монгол улсын хөгжлийн үзэл баримтлал, зорилт

Энэхүү номын онцлог нь:
1. Монгол Улсын түүх судалж буй их, дээд сургууль, коллежийн оюутнууд, түүх сонирхон судлагчид өөрсдийн мэдлэгээ шалгахад зориулагдсан бегеед 900 тест (сорил)-ээс бүрдэнэ.
2. Тестийн дугаарууд нь хоорондоо давхцахгүй бөгөөд хэддүгээр лекцэд хамааралтай болохыг тусгайлан зааж өгсөн болно. Ингэснээр тухайн хичээлийг судлах явцад төдийгүй хичээлийн төгсгөлд оюутан сурагчдын мэдлэгийг шалгах ерген боломжийг багш, оюутнууд, туух сонирхогчдод олгосон.
3. Тестүүд нь бүхэлдээ оюутнуудын мэдлэгийг шалгахад төдийгүй давхар мэдлэг олгоход чиглэгдсэн ба coнrox, тохируулах, нөхөх тестээс бүрдэнэ.
4. Уг номонд оюутан, сурагчдын дурслэн бодох, найруулан бичих чадварыг хөгжүүлэх зорилгоор Монгол Улсын түүхийн зарим чухал асуудлыг хендсен эсээ бичих сэдвүүдийг хавсаргав.
Уг номын 242-392, 408-471 дүгээр тестуудийг "Орчлон" сургуулийн түүх-нийгмийн ухааны багш, түүхийн ухааны магистр Т.Алтанцэцэг, бусад тестүүдийг Хууль Сахиулахын Их Сургуулийн тэнхимийн эрхлэгч, доктор (Sc.D) Ж.Заанхүү нар бичив.
Энэ номын талаар санал бодлоо хуваалцан шүүмжлэлтэй хандана гэдэгт түүхч эрдэмтэн, судлаач нарт гүнээ итгэж байна.

Монгол (Кирил)

There are no comments for this item.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha