Хосмолжин хөөмэйгээр хөөмэйлэх арга барилын асуудалд 0 Э/Ш-ний удирдагч Г.Ганцэцэг

By: Цогтгэрэл Ц
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Mongolian Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 2013Edition: 0Description: 22х. +Зур. 0Subject(s): Хөөмэй магистрын ажилDDC classification: 783 Ц 756
Contents:
Хөөмэйлэх арга барилын асуудалд Хосмолжин арга барилаар хөөмэйлэх асуудалд
Summary: Урлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /Уран бүтээлэээр хамгаалсан/
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Магистрын ажил Магистрын ажил СУСХ-ийн номын сан
Үндсэн фонд
783 Ц 756 (Browse shelf) Available 131110891
Browsing СУСХ-ийн номын сан Shelves , Shelving location: Үндсэн фонд Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
783 В 975 Монгол хөөмэй, шилийн голын цоор дууны харьцуулсан судалгаа 783 Н 294 'Нуунзаяа','Дүүрэн Заан' дуунуудыг хөөмэйлэх арга зүйн харьцуулсан судалгаа Уран бүтээлээр урлаг судлалын ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээлийн бичвэр /30%/ 783 Ө 905 Хөөмэйн дуу авиан илэрхийллийн зарим онцлогийг мэргэжлийн сургалтын арга барилд тулгуурлан авч үзэх нь 783 Ц 756 Хосмолжин хөөмэйгээр хөөмэйлэх арга барилын асуудалд 783.4 Б-819 Аргил хоолойн урын сангийн зарим дуунд хийсэн судалгаа Уран бүтээлээр урлаг судлалын ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл /30%/ 783.9 Э 66 Монгол хөөмэйн төрөл зүйлийн онцлог 784 'Хөхбаатар' хөтөлбөрт симфони найраглалын хэлбэр өгүүлэмжийн тухай Уран бүтээлээр урлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон бичвэрийн ажил

Урлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /Уран бүтээлэээр хамгаалсан/

0

Хөөмэйлэх арга барилын асуудалд Хосмолжин арга барилаар хөөмэйлэх асуудалд

Урлаг судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /Уран бүтээлэээр хамгаалсан/

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha