Соёл урлагийн байгууллагын маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгох зарим асуудал 0 0
By: Усанболор Ц
Contributor(s): 0
Material type:
Item type | Current location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
СС-ийн номын сан | 306 У 542 (Browse shelf) | Available | 2000-106 | |
![]() |
СС-ийн номын сан | 306 У 542 (Browse shelf) | Available | 2000-107 |
Энэхүү магистрын дипломын ажлыг Улсын драмын эрдмийн театрын жишээн дээр бичсэн байна. УДЭТ-ын үйл ажиллагааны маркетинг, УДЭТ-ын төлөвлөлтийг боловсронгуй болгох талаар бичсэн байна. Соёл урлагийн байгууллагын маркетингийн онцлог УДЭТ-ын үзэгчдийг татах маркетинг, зар сурталчилгааны одоогийн байдал цаашдын бодлого ЖМонгол, Япон хэлний бусдаар үйлдүүлэх хэвийн /уул,үүл/ хэв, бусдын эрхэнд үйлдэгдэх /игдэх/ хэвийн харьцуулсан судалгаа УДЭТ-ын үйл ажиллагааны маркетингийн өнөөгийн байдал УДЭТ-ийн маркетингийн орчны судалгаа, түүний ач холбогдол Үйл ажиллагааны төлөвлөлт Маркетингийг боловсронгуй болгох асуудал
0
0
Энэхүү магистрын дипломын ажлыг Улсын драмын эрдмийн театрын жишээн дээр бичсэн байна. УДЭТ-ын үйл ажиллагааны маркетинг, УДЭТ-ын төлөвлөлтийг боловсронгуй болгох талаар бичсэн байна. Соёл урлагийн байгууллагын маркетингийн онцлог УДЭТ-ын үзэгчдийг татах маркетинг, зар сурталчилгааны одоогийн байдал цаашдын бодлого ЖМонгол, Япон хэлний бусдаар үйлдүүлэх хэвийн /уул,үүл/ хэв, бусдын эрхэнд үйлдэгдэх /игдэх/ хэвийн харьцуулсан судалгаа УДЭТ-ын үйл ажиллагааны маркетингийн өнөөгийн байдал УДЭТ-ийн маркетингийн орчны судалгаа, түүний ач холбогдол Үйл ажиллагааны төлөвлөлт Маркетингийг боловсронгуй болгох асуудал
There are no comments for this item.