Соёл урлагийн байгууллагын маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгох зарим асуудал 0 0

By: Усанболор Ц
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Unknown language code Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 2008Edition: Удирд. Д.МэндсайханDescription: 60 хууд. 0 0Subject(s): Магистрын диплом Диплом Соёл урлагийн байгууллагын маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгох зарим асуудал СоёлDDC classification: 306 У 542
Contents:
0
Summary: Энэхүү магистрын дипломын ажлыг Улсын драмын эрдмийн театрын жишээн дээр бичсэн байна. УДЭТ-ын үйл ажиллагааны маркетинг, УДЭТ-ын төлөвлөлтийг боловсронгуй болгох талаар бичсэн байна. Соёл урлагийн байгууллагын маркетингийн онцлог УДЭТ-ын үзэгчдийг татах маркетинг, зар сурталчилгааны одоогийн байдал цаашдын бодлого ЖМонгол, Япон хэлний бусдаар үйлдүүлэх хэвийн /уул,үүл/ хэв, бусдын эрхэнд үйлдэгдэх /игдэх/ хэвийн харьцуулсан судалгаа УДЭТ-ын үйл ажиллагааны маркетингийн өнөөгийн байдал УДЭТ-ийн маркетингийн орчны судалгаа, түүний ач холбогдол Үйл ажиллагааны төлөвлөлт Маркетингийг боловсронгуй болгох асуудал
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Магистрын ажил Магистрын ажил СС-ийн номын сан
306 У 542 (Browse shelf) Available 2000-106
Магистрын ажил Магистрын ажил СС-ийн номын сан
306 У 542 (Browse shelf) Available 2000-107

Энэхүү магистрын дипломын ажлыг Улсын драмын эрдмийн театрын жишээн дээр бичсэн байна. УДЭТ-ын үйл ажиллагааны маркетинг, УДЭТ-ын төлөвлөлтийг боловсронгуй болгох талаар бичсэн байна. Соёл урлагийн байгууллагын маркетингийн онцлог УДЭТ-ын үзэгчдийг татах маркетинг, зар сурталчилгааны одоогийн байдал цаашдын бодлого ЖМонгол, Япон хэлний бусдаар үйлдүүлэх хэвийн /уул,үүл/ хэв, бусдын эрхэнд үйлдэгдэх /игдэх/ хэвийн харьцуулсан судалгаа УДЭТ-ын үйл ажиллагааны маркетингийн өнөөгийн байдал УДЭТ-ийн маркетингийн орчны судалгаа, түүний ач холбогдол Үйл ажиллагааны төлөвлөлт Маркетингийг боловсронгуй болгох асуудал

0

0

Энэхүү магистрын дипломын ажлыг Улсын драмын эрдмийн театрын жишээн дээр бичсэн байна. УДЭТ-ын үйл ажиллагааны маркетинг, УДЭТ-ын төлөвлөлтийг боловсронгуй болгох талаар бичсэн байна. Соёл урлагийн байгууллагын маркетингийн онцлог УДЭТ-ын үзэгчдийг татах маркетинг, зар сурталчилгааны одоогийн байдал цаашдын бодлого ЖМонгол, Япон хэлний бусдаар үйлдүүлэх хэвийн /уул,үүл/ хэв, бусдын эрхэнд үйлдэгдэх /игдэх/ хэвийн харьцуулсан судалгаа УДЭТ-ын үйл ажиллагааны маркетингийн өнөөгийн байдал УДЭТ-ийн маркетингийн орчны судалгаа, түүний ач холбогдол Үйл ажиллагааны төлөвлөлт Маркетингийг боловсронгуй болгох асуудал

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha