Ятга хөгжмийн заах арга зүйн зарим асуудал / Ерөнхий боловсролын сургуулийн жишээн дээр/ 0 Удирд. Х.Бүдхүү

By: Оюунсүрэн Э
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Unknown language code Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 2010Edition: 0Description: 68 х. 0 0Subject(s): Оюунсүрэн Э. Ятга хөгжмийн заах арга зүйн зарим асуудал Ятга хөгжим Магистрын диплом ДипломDDC classification: 781 О-634
Contents:
0
Summary: Монголын үндэсний хөгжмийн сургалтын уламжлал, түүхэн онцлог, ятга хөгжмийн уламжлалт сургалтын онцлогыг судлан бичсэн байна. | Ятга хөгжмийн түүхэн онцлог, Дорно дахинд эзлэх байр суурь, түүний нэр төрөл Ятга хөгжмийн уламжлалт сургалтын онцлог Ятга хөгжмийг анхлан суралцагсдад зөв хандлага, чиглэл тогтоох асуудалд Ятга хөгжмийн сургалтаар хөгжимдөх ур дүй, чадварыг хөгжүүлэх асуудалд Мэргэжлийн боловсролын сургуулийн хөгжмийн сургалтанд бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх асуудалд
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Монголын үндэсний хөгжмийн сургалтын уламжлал, түүхэн онцлог, ятга хөгжмийн уламжлалт сургалтын онцлогыг судлан бичсэн байна. Ятга хөгжмийн түүхэн онцлог, Дорно дахинд эзлэх байр суурь, түүний нэр төрөл Ятга хөгжмийн уламжлалт сургалтын онцлог Ятга хөгжмийг анхлан суралцагсдад зөв хандлага, чиглэл тогтоох асуудалд Ятга хөгжмийн сургалтаар хөгжимдөх ур дүй, чадварыг хөгжүүлэх асуудалд Мэргэжлийн боловсролын сургуулийн хөгжмийн сургалтанд бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх асуудалд

0

0

Монголын үндэсний хөгжмийн сургалтын уламжлал, түүхэн онцлог, ятга хөгжмийн уламжлалт сургалтын онцлогыг судлан бичсэн байна. | Ятга хөгжмийн түүхэн онцлог, Дорно дахинд эзлэх байр суурь, түүний нэр төрөл Ятга хөгжмийн уламжлалт сургалтын онцлог Ятга хөгжмийг анхлан суралцагсдад зөв хандлага, чиглэл тогтоох асуудалд Ятга хөгжмийн сургалтаар хөгжимдөх ур дүй, чадварыг хөгжүүлэх асуудалд Мэргэжлийн боловсролын сургуулийн хөгжмийн сургалтанд бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх асуудалд

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha