Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны ном хэвлэлийн ангиллын харьцуулсан судалгаа 0 Удирд. Ж.Цэзэн

By: Баяндэлгэр Л
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Unknown language code Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 2010Edition: 0Description: 68 х. 0 0Subject(s): Баяндэлгэр Л. Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны ном хэвлэлийн ангиллын харьцуулсан судалгаа Магистрын диплом ДипломDDC classification: 025 Б 38
Contents:
0
Summary: Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны салбарын бүрэлдэхүүн, ангиллын асуудал болон номын сангийн аравтын ангилал ба Дьюигийн аравтын ангилал дахь ангиллын заалтыг харьцуулан судалсан байна. | Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны тухай ойлголт, тодорхойлолт Орчин үеийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлагаар ангилах Монголын боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны бүрэлдэхүүн
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Магистрын ажил Магистрын ажил СС-ийн номын сан
025 Б 38 (Browse shelf) Available 2000-61
Магистрын ажил Магистрын ажил СС-ийн номын сан
025 Б 38 (Browse shelf) Available 2000-62
Магистрын ажил Магистрын ажил СС-ийн номын сан
025 Б 38 (Browse shelf) Available 2000-63

Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны салбарын бүрэлдэхүүн, ангиллын асуудал болон номын сангийн аравтын ангилал ба Дьюигийн аравтын ангилал дахь ангиллын заалтыг харьцуулан судалсан байна. Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны тухай ойлголт, тодорхойлолт Орчин үеийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлагаар ангилах Монголын боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны бүрэлдэхүүн

0

0

Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны салбарын бүрэлдэхүүн, ангиллын асуудал болон номын сангийн аравтын ангилал ба Дьюигийн аравтын ангилал дахь ангиллын заалтыг харьцуулан судалсан байна. | Боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны тухай ойлголт, тодорхойлолт Орчин үеийн боловсролын хөгжлийн чиг хандлагаар ангилах Монголын боловсрол, сурган хүмүүжүүлэх ухааны бүрэлдэхүүн

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha