Алдарт цуурч Сэраашийн хөгжимдөхүйн ур дүй, сурган хүмүүжүүлэх үйл ажиллагаа 0 Удирд. Х.Бүдхүү

By: Содбилэг Ц
Contributor(s): 0
Material type: TextTextLanguage: Unknown language code Series: 0Volumes: Show volumesPublisher: УБ 0 2009Edition: 0Description: 65 х. 0 0Subject(s): Содбилэг Ц. Алдарт цуурч Сэраашийн хөгжимдөхүйн ур дүй, сурган хүмүүжүүлэх үйл ажиллагаа Магистрын зэрэг горилсон бүтээл Диплом ХөгжимDDC classification: 781 С 52
Contents:
0
Summary: Энэхүү магистрын дипломын ажилд Алдарт хуурч Сэраашийн намтар түүх, уран бүтээл, хөгжимдөхүйн ур дүй, сургалтын асуудлыг судлан тусгасан байна. | Сэраашийн намтар түүх /Мангасыг дарсан баатарла тууль/-ийн агуулга, үзэл санаа /Мангасыг дарсан баатаралаг тууль/-ийн ая, уран сайхны дүр, дүрслэл Сэраашийн хөгжимдөхийн ур дүй, арга барил Хялгасан цуурыг өвлөн хамгаалахын учир шалтгаан сургалтын асуудал
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Status Date due Barcode
Магистрын ажил Магистрын ажил СС-ийн номын сан
781 С 52 (Browse shelf) Available 2000-228
Магистрын ажил Магистрын ажил СС-ийн номын сан
781 С 52 (Browse shelf) Available 2000-229

Энэхүү магистрын дипломын ажилд Алдарт хуурч Сэраашийн намтар түүх, уран бүтээл, хөгжимдөхүйн ур дүй, сургалтын асуудлыг судлан тусгасан байна. Сэраашийн намтар түүх /Мангасыг дарсан баатарла тууль/-ийн агуулга, үзэл санаа /Мангасыг дарсан баатаралаг тууль/-ийн ая, уран сайхны дүр, дүрслэл Сэраашийн хөгжимдөхийн ур дүй, арга барил Хялгасан цуурыг өвлөн хамгаалахын учир шалтгаан сургалтын асуудал

0

0

Энэхүү магистрын дипломын ажилд Алдарт хуурч Сэраашийн намтар түүх, уран бүтээл, хөгжимдөхүйн ур дүй, сургалтын асуудлыг судлан тусгасан байна. | Сэраашийн намтар түүх /Мангасыг дарсан баатарла тууль/-ийн агуулга, үзэл санаа /Мангасыг дарсан баатаралаг тууль/-ийн ая, уран сайхны дүр, дүрслэл Сэраашийн хөгжимдөхийн ур дүй, арга барил Хялгасан цуурыг өвлөн хамгаалахын учир шалтгаан сургалтын асуудал

There are no comments for this item.

to post a comment.

Powered by Koha