Дээд боловсролын онол, арга зүй (Record no. 23913)

000 -LEADER
fixed length control field 03546nam a22002657a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field MN-UlUAC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20210625161014.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 210602b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9789919243463
040 ## - CATALOGING SOURCE
Transcribing agency MNUAC
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title mon
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Edition number 21
Classification number 378
Item number Б 156
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Бадарч Д.
245 ## - TITLE STATEMENT
Title Дээд боловсролын онол, арга зүй
Remainder of title Парадигмийн шилжилт, багшлахуй, суралцахуй
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement Дэд дэвтэр
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Улаанбаатар
Name of publisher, distributor, etc. ШУТИС-ын хэвлэлийн газар
Date of publication, distribution, etc. 2021
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 263х.
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Title Боловсролын философи
-- Парадигм, парадигмийн шилжилт
-- Боловсролын салбар дахь парадигмийн шилжилт
-- Нейросайнс, сэтгэл судлал, заах арга зүйн шүтэлцээ
-- Боловсролд парадигмийн шилжилт хийх нийгмийн шаардлага
-- Томас Кун. Шинжлэх ухааны хувьсгалын бүтэц-парадигмийн тухай тулгуур бүтээл
-- New normal буюу шинэ горим
-- Дээд боловсролын салбарын парадигмийн шилжилтийн тухай эргэцүүлэл
-- Суралцахуй
-- Суралцахуйн тулгуур онолууд
-- Сэтгэл судлалын анхны бүтээл. Уильям Жэймс. Психологийн зарчмууд
-- Суралцахуйн онолыг үндэслэгч Эдуард Торндайк. Боловсролын сэтгэл судлал: Товч курс
-- Суралцахуйн зарим арга, загварууд
-- Суралцахуйн дизайн
-- Сургалтын нээлттэй нөөц эх материал
-- Суралцахуйн онолын талаарх эргэцүүлэл
-- Нейросайнс
-- Когнитив нейросайнсийн хөгжлийн түүх
-- Тархины суралцах үйл ажиллагааны тухай түгээмэл буруу ойлголтууд
-- Тархи ба суралцахуйн тухай
-- Нейросайнс ба хиймэл оюун ухаан
-- Нейросайнс ба суралцахуйн шүтэлцээний тухай эргэцүүлэл
-- Багш
-- Pedagogy буюу сурган заах арга зүй
-- Андрогог
-- Хьютагог
-- Үр өгөөжтэй багшлахуй
-- Багш бол дизайнер
-- Багшлахуйн тухай эргэцүүлэл
-- Эх сурвалж, уншиж судлах номын жагсаалт
-- Суралцахуйд суралцах нь
-- Боловсрол 4.0
-- Суралцахуйн дизайн
-- Суралцахуйн дизайнер
-- Мэдлэг
-- Сургалтын хөтөлбөр
-- Суралцахуйн онол, арга зүй
-- Оюутан
-- Суралцахуйн технологи
-- Нийтэд зориулсан нээлттэй онлайн хичээл
-- Суралцахуйн орчин
-- Суралцахуйн дизайны тухай эргэцүүлэл
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Парадигмийн шилжилт
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Суралцахуйн онол
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Нейросайнс ба суралцахуй
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Багшлахуй
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Системийн сэтгэлгээний үндсэн дээр суралцахуйн дизайныг боловсруулах нь
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Ном
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Permanent Location Current Location Shelving location Date acquired Cost, normal purchase price Inventory number Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date last checked out Price effective from Koha item type Total Renewals Date due
          СУИС-ийн төв номын сан СУИС-ийн төв номын сан Нийтийн уншлагын танхим 2021-06-02 35000.00 20703 2 378 Б 156 TUVM20703 2022-03-01 2022-02-28 2021-06-02 Ном    
          СУИС-ийн төв номын сан СУИС-ийн төв номын сан Гэрээр ном олгох фонд 2021-06-02 35000.00 20704 6 378 Б 156 TUVM20704 2023-09-05 2023-09-05 2021-06-02 Ном 1 2023-10-31

Powered by Koha