Урлагийн бүтээлийг зах зээлд : Өгүүллийн эмхэтгэл / Орчуулагч: Д. Байгалмаа, Ж. Хулганаа, Ц. Цэнд ; Орчуулгын редактор: Ж. Хүрэлсүх - 192 хуудастай. Хүснэгттэй 21 см

Монголын Нээлттэй Нийгэм Хүрээлэн (Соросын сан), Монголын Урлагийн Зөвлөлийн дэмжлэгтэйгээр СУИС-д хэрэгжүүлж буй "Соёл урлагийн менежментийн магистрын сургалтын агуулга тогтоох" төслийн хүрээнд энэхүү номыг хэвлүүлэв.

Дуглас Эйхтен Маркетингийн төлөвлөгөө Мичаланн Хобсон Маркетингийн төлөвлөгөө зохиох ба арга хэрэгслийн сонголт Линда Кинси Нэгэн театрын түүх Эдвард Корн Дуурь бол ард олны театр мөн Дэвид Левенсон Хөгжим: Бүтээгдэхүүн, зах зээл, мэдээллийн хэрэгслүүд, ухуулга Роберт Ессельман Бүжиг: удирдлага, зах зээл болон шизофрени Жон Саймон Балет ба маркетингийн урлаг Рина Шейган Айлчлан тоглолт Фрэнк Жейкобсон Гүйцэтгэн тоглох урлагийн төвүүд Жозеф Голден Ивээн тэтгэгчид ба зуучлагчид: нийгмийн бүлгүүд

“Market the Arts" хэмээх бүтээлийг анх Жозеф В.Мелилло эмхэтгэснийг Америкийн мэргэжлийн театрын хөгжлийн Фондоос эрхлэн 1983 онд хэвлүүлжээ. Энэхүү бүтээлийн нэмж засварласан хоёр дахь хэвлэлийг Патрици Лавендерийн удирдлагаар 1995 онд нийтлүүлсэн юм. Уг бүтээлийн зохиогчид нь урлагийн бүтээлийг борлуулах талаар АНУ-ын нэрд гарсан менежерүүд, маркетингийн авьяаслаг мэргэжилтнүүд ажээ. Ийм учраас ч энэ бүтээл АНУ-ын төдийгүй дэлхийн олон орны соёл урлагийн менежерүүд, маркетингийн авьяаслаг мэргэжилтнүүдийн ширээний ном болсон байна.


Монгол (Кирил)

9992982462


Урлагийн бүтээл--театр--АНУ
Урлагийн бүтээл--гүйцэтгэн тоглох урлаг


Монгол

Урлаг Бүтээл туурвил Зах зээл Маркетинг

658.8'023 / У491 2005

Powered by Koha