Зулькафиль М.
Сэтгүүл зүйн судалгааны бүтээлүүд Редактор Б.Наранбаатар, Т.Өнөрсайхан - 300 хуудас - Сэтгүүл зүйн мета онол: Ойлголт, бүтэц, үндсэн категориуд . - Б.17 .
Оршил 1-р бүлэг. МЭДЭЭЛЛИЙН ХУВЬСГАЛ БА СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН ҮҮСЭЛ 1.1. Мэдээллийн үйл явц: үүсэл, хөгжил, төлөвшил 1.2. Анхны хэвлэлийн суурь машин ба "Гутенбергийн огторгуй" 1.3. Олон нийтийн харилцааны цахим хэрэгслүүдийн үүсэл 2-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН МӨН ЧАНАРЫГ ТОДОРХОЙЛОХ АСУУДАЛД 2.1. Сэтгүүл зүйн тодорхойлолтод утга зүйн үүднээс хандах нь 2.2. Сэтгүүл зүй системийн үзэгдэл мөн 2.3. Сэтгүүл зүй нийгмийн институт болох нь 2.4. Сэтгүүл зүй оюуны болон практик үйл ажиллагаа болох нь 2.5. Сэтгүүл зүй ба синергетик систем 2.6. Сэтгүүл зүйн мөн чанарыг тодорхойлох субстанциональ хандлага 3-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН ЕРӨНХИЙ ОНОЛ, ТҮҮНИЙ ОНОЛ, АРГА ЗҮЙН ҮНДЭС: МЭДЛЭГИЙН БУСАД САЛБАРУУДТАЙ ХОЛБОГДОХ НЬ 3.1. Сэтгүүл зүйн ерөнхий онолыг боловсруулах онол, арга зүйн асуудалд 3.2. Сэтгүүл зүйн ерөнхий онолын философийн үндсүүд 3.3. Сэтгүүл зүйн нийгэм-хүмүүнлэгийн онолууд: ерөнхий ойлголт 3.4. Сэтгүүл зүй ба олон нийтийн харилцааны онол: харилцан хамаарал, нийтлэг ба ялгаатай талууд 3.5. Сэтгүүл зүй ба олон нийтийн харилцааны онол: нийтлэг ба ялгаатай талууд 3.6. Сэтгүүл зүйн онол, практикийн нэгдлийг хангах тухай асуудалд 4-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН ОНТОЛОГИЙН АСУУДЛУУД 4.1. Сэтгүүл зүйн онтологийн тухай ойлголт 4.2. Сэтгүүл зүйн оршин тогтнох онтологийн хэлбэр 4.3. Субстанциональ болон институциональ үзэгдэл болох сэтгүүл зүйн гадаад ба дотоод бүтэц 4.4. Сэтгүүл зүйн мэдээллийн мөн чанар 5-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН ТАНИН МЭДЭХҮЙН БОЛОМЖ, ОНЦЛОГ, АЧ ХОЛБОГДОЛ 5.1. Сэтгүүл зүйн бодит байдлыг танин мэдэх онцлог 5.2. Сэтгүүл зүй бол бодит байдлыг тусгах хэлбэр мөн 5.3. Сэтгүүлчийн танин мэдэх үйл ажиллагаа 5.4. Сэтгүүл зүйн эпистемологийн асуудлууд 6-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН АРГА ЗҮЙ 6.1. Арга зүй мэдлэгийн салбар болох нь 6.2. Сэтгүүлчийн үйл ажиллагааны арга зүйн үндсүүд 6.3. Сэтгүүл зүйн универсаль аргыг эрж хайх асуудалд 7-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙ БҮТЭЭЛЧ ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНЫ ТӨРӨЛ БОЛОХ НЬ
7.1. Сэтгүүл зүйн бүтээлийг судлах үндсэн чиглэлүүд 7.2. Уран бүтээлч хүний хувийн онцлог шинжүүд 7.3. Сэтгүүлчийн мэргэжил: утга зохиолын бүтээлч ажлаас мэдээллийн бүтээлч ажил болон өөрчлөгдсөн нь 7.4. Сэтгүүл зүйн деонтологи: ойлголт, ач холбогдол 7.5. Сэтгүүлчийн мэргэжлийн ёс зүйн асуудлууд: хямралаас шинэчлэл руу хийх алхам 8-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН ҮҮРЭГ: ШИНЭ ХАНДЛАГА, ШИНЭЛЭГ ТОМЬЁОЛОЛ 8.1. Сэтгүүл зүйн үүргийг тодорхойлох арга зүйн зарим асуудалд 8.2. Сэтгүүл зүйн үүргийг тодорхойлох үг, утга зүйн хандлага 8.3. Сэтгүүл зүйн үүргийг тодорхойлох системийн хандлага 8.4. Сэтгүүл зүйн нийгмийн үүргүүд 8.5. Сэтгүүл зүйн нэмэлт үүргүүдийг тодорхойлох бүтэц-үүргийн хандлага Зарим нэр томьёоны товч тайлбар Номзүй
978-9919-9561-4-1
Сэтгүүл зүй Судалгаа шинжилгээ
070.4 / З-80
Сэтгүүл зүйн судалгааны бүтээлүүд Редактор Б.Наранбаатар, Т.Өнөрсайхан - 300 хуудас - Сэтгүүл зүйн мета онол: Ойлголт, бүтэц, үндсэн категориуд . - Б.17 .
Оршил 1-р бүлэг. МЭДЭЭЛЛИЙН ХУВЬСГАЛ БА СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН ҮҮСЭЛ 1.1. Мэдээллийн үйл явц: үүсэл, хөгжил, төлөвшил 1.2. Анхны хэвлэлийн суурь машин ба "Гутенбергийн огторгуй" 1.3. Олон нийтийн харилцааны цахим хэрэгслүүдийн үүсэл 2-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН МӨН ЧАНАРЫГ ТОДОРХОЙЛОХ АСУУДАЛД 2.1. Сэтгүүл зүйн тодорхойлолтод утга зүйн үүднээс хандах нь 2.2. Сэтгүүл зүй системийн үзэгдэл мөн 2.3. Сэтгүүл зүй нийгмийн институт болох нь 2.4. Сэтгүүл зүй оюуны болон практик үйл ажиллагаа болох нь 2.5. Сэтгүүл зүй ба синергетик систем 2.6. Сэтгүүл зүйн мөн чанарыг тодорхойлох субстанциональ хандлага 3-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН ЕРӨНХИЙ ОНОЛ, ТҮҮНИЙ ОНОЛ, АРГА ЗҮЙН ҮНДЭС: МЭДЛЭГИЙН БУСАД САЛБАРУУДТАЙ ХОЛБОГДОХ НЬ 3.1. Сэтгүүл зүйн ерөнхий онолыг боловсруулах онол, арга зүйн асуудалд 3.2. Сэтгүүл зүйн ерөнхий онолын философийн үндсүүд 3.3. Сэтгүүл зүйн нийгэм-хүмүүнлэгийн онолууд: ерөнхий ойлголт 3.4. Сэтгүүл зүй ба олон нийтийн харилцааны онол: харилцан хамаарал, нийтлэг ба ялгаатай талууд 3.5. Сэтгүүл зүй ба олон нийтийн харилцааны онол: нийтлэг ба ялгаатай талууд 3.6. Сэтгүүл зүйн онол, практикийн нэгдлийг хангах тухай асуудалд 4-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН ОНТОЛОГИЙН АСУУДЛУУД 4.1. Сэтгүүл зүйн онтологийн тухай ойлголт 4.2. Сэтгүүл зүйн оршин тогтнох онтологийн хэлбэр 4.3. Субстанциональ болон институциональ үзэгдэл болох сэтгүүл зүйн гадаад ба дотоод бүтэц 4.4. Сэтгүүл зүйн мэдээллийн мөн чанар 5-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН ТАНИН МЭДЭХҮЙН БОЛОМЖ, ОНЦЛОГ, АЧ ХОЛБОГДОЛ 5.1. Сэтгүүл зүйн бодит байдлыг танин мэдэх онцлог 5.2. Сэтгүүл зүй бол бодит байдлыг тусгах хэлбэр мөн 5.3. Сэтгүүлчийн танин мэдэх үйл ажиллагаа 5.4. Сэтгүүл зүйн эпистемологийн асуудлууд 6-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН АРГА ЗҮЙ 6.1. Арга зүй мэдлэгийн салбар болох нь 6.2. Сэтгүүлчийн үйл ажиллагааны арга зүйн үндсүүд 6.3. Сэтгүүл зүйн универсаль аргыг эрж хайх асуудалд 7-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙ БҮТЭЭЛЧ ҮЙЛ АЖИЛЛАГААНЫ ТӨРӨЛ БОЛОХ НЬ
7.1. Сэтгүүл зүйн бүтээлийг судлах үндсэн чиглэлүүд 7.2. Уран бүтээлч хүний хувийн онцлог шинжүүд 7.3. Сэтгүүлчийн мэргэжил: утга зохиолын бүтээлч ажлаас мэдээллийн бүтээлч ажил болон өөрчлөгдсөн нь 7.4. Сэтгүүл зүйн деонтологи: ойлголт, ач холбогдол 7.5. Сэтгүүлчийн мэргэжлийн ёс зүйн асуудлууд: хямралаас шинэчлэл руу хийх алхам 8-р бүлэг. СЭТГҮҮЛ ЗҮЙН ҮҮРЭГ: ШИНЭ ХАНДЛАГА, ШИНЭЛЭГ ТОМЬЁОЛОЛ 8.1. Сэтгүүл зүйн үүргийг тодорхойлох арга зүйн зарим асуудалд 8.2. Сэтгүүл зүйн үүргийг тодорхойлох үг, утга зүйн хандлага 8.3. Сэтгүүл зүйн үүргийг тодорхойлох системийн хандлага 8.4. Сэтгүүл зүйн нийгмийн үүргүүд 8.5. Сэтгүүл зүйн нэмэлт үүргүүдийг тодорхойлох бүтэц-үүргийн хандлага Зарим нэр томьёоны товч тайлбар Номзүй
978-9919-9561-4-1
Сэтгүүл зүй Судалгаа шинжилгээ
070.4 / З-80