Котлер Ф.
Маркетингийн удирдлага Ерөнхий редактор Б.Даваасүрэн; Орчуулсан Д.Одмаа, Я.Отгонсүрэн, С.Жаргалсайхан, Б.Угтахжаргал - 14 дэх хэвл. - УБ 2015 - 841 хуудас
Өмнөх үг МАРКЕТИНГИЙН УДИРДЛАГА Бүлэг 1 - XXI зуунд Маркетингийг тодорхойлох нь Бүлэг 2 - Маркетингийн стратеги, төлөвлөгөөг боловсруулах МАРКЕТИНГИЙН ШИНЭЛЭГ САНААНУУДЫГ ШИГШИЖ АВАХ НЬ Бүлэг 3 - Мэдээлэл цуглуулах ба эрэлтийг таамаглах Бүлэг 4 - Маркетингийн судалгаа хийх ХЭРЭГЛЭГЧИДТЭЙ ХОЛБОГДОХ НЬ Бүлэг 5 - Урт хугацааны үнэнч харилцаа бий болгох Бүлэг 6 - Хэрэглэгчийн зах зээлийг шинжлэх Бүлэг 7 - Бизнесийн зах зээлийн шинжилгээ Бүлэг 8 - Зах зээлийн сегмент ба зорилтот зах зээлийг тодорхойлох ХҮЧИРХЭГ БРЭНД БҮТЭЭХҮЙ Бүлэг 9 - Брэндийн эквитиг бүтээн бий болгох Бүлэг 10 - Брэнд хоногшуулалтыг урлах нь Бүлэг 11 - Өрсөлдөөний динамик ЗАХ ЗЭЭЛД САНАЛ БОЛГОХ БҮТЭЭГДЭХҮҮН ҮЙЛЧИЛГЭЭГЭЭ ТОДОРХОЙЛОХ НЬ Бүлэг 12 - Бүтээгдэхүүний стратегийг тодорхолох Бүлэг 13 - Үйлчилгээг загварчлах болон удирдах Бүлэг 14 - Үнийн стратеги ба хөтөлбөрүүдийг боловсруулах ХЭРЭГЛЭГЧДЭД ҮНЭ ЦЭНИЙГ ХҮРГЭХҮЙ Бүлэг 15 - Маркетингийн нэгдмэл сувгийн дизайн ба удирдлага Бүлэг 16 - Жижиглэн худалдаа, бөөний худалдаа, ложистикийг удирдахуй ҮНЭ ЦЭНИЙГ ХАРИЛЦААГААР ДАМЖУУЛАН МЭДЭЭЛЭХ НЬ Бүлэг 17 - Маркетингийн нэгдмэл харилцааг төлөвлөх ба удирдах нь Бүлэг 18 - Олон нийтэд хандсан харилцааг удирда нь: Зар сурталчилгаа, борлуулалтын идэвхжүүлэлт, арга хэмжээ ба үйл явдал, олон нийтийн харилцаа Бүлэг 19 - Хувь хүний харилцааг удирдах нь: шууд маркетинг, интерактив маркетинг, аман маркетинг, биечилсэн худалдаа УРТ ХУГАЦААНД ТОГТВОРТОЙ ӨСӨЛТ БИЙ БОЛГОХ НЬ Бүлэг 20 - Зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ санал болгох Бүлэг 21 - Глобал зах зээлд гаргах Бүлэг 22 - Цогц маркетинг бүхий байгууллагыг урт хугацаанд удирдах Хавсралт: Sonic маркетингийн төлөвлөгөө Номзүй Нэр томъёоны тайлбар Зургийн эх сурвалж
9780132102926
658.8 / K734
Маркетингийн удирдлага Ерөнхий редактор Б.Даваасүрэн; Орчуулсан Д.Одмаа, Я.Отгонсүрэн, С.Жаргалсайхан, Б.Угтахжаргал - 14 дэх хэвл. - УБ 2015 - 841 хуудас
Өмнөх үг МАРКЕТИНГИЙН УДИРДЛАГА Бүлэг 1 - XXI зуунд Маркетингийг тодорхойлох нь Бүлэг 2 - Маркетингийн стратеги, төлөвлөгөөг боловсруулах МАРКЕТИНГИЙН ШИНЭЛЭГ САНААНУУДЫГ ШИГШИЖ АВАХ НЬ Бүлэг 3 - Мэдээлэл цуглуулах ба эрэлтийг таамаглах Бүлэг 4 - Маркетингийн судалгаа хийх ХЭРЭГЛЭГЧИДТЭЙ ХОЛБОГДОХ НЬ Бүлэг 5 - Урт хугацааны үнэнч харилцаа бий болгох Бүлэг 6 - Хэрэглэгчийн зах зээлийг шинжлэх Бүлэг 7 - Бизнесийн зах зээлийн шинжилгээ Бүлэг 8 - Зах зээлийн сегмент ба зорилтот зах зээлийг тодорхойлох ХҮЧИРХЭГ БРЭНД БҮТЭЭХҮЙ Бүлэг 9 - Брэндийн эквитиг бүтээн бий болгох Бүлэг 10 - Брэнд хоногшуулалтыг урлах нь Бүлэг 11 - Өрсөлдөөний динамик ЗАХ ЗЭЭЛД САНАЛ БОЛГОХ БҮТЭЭГДЭХҮҮН ҮЙЛЧИЛГЭЭГЭЭ ТОДОРХОЙЛОХ НЬ Бүлэг 12 - Бүтээгдэхүүний стратегийг тодорхолох Бүлэг 13 - Үйлчилгээг загварчлах болон удирдах Бүлэг 14 - Үнийн стратеги ба хөтөлбөрүүдийг боловсруулах ХЭРЭГЛЭГЧДЭД ҮНЭ ЦЭНИЙГ ХҮРГЭХҮЙ Бүлэг 15 - Маркетингийн нэгдмэл сувгийн дизайн ба удирдлага Бүлэг 16 - Жижиглэн худалдаа, бөөний худалдаа, ложистикийг удирдахуй ҮНЭ ЦЭНИЙГ ХАРИЛЦААГААР ДАМЖУУЛАН МЭДЭЭЛЭХ НЬ Бүлэг 17 - Маркетингийн нэгдмэл харилцааг төлөвлөх ба удирдах нь Бүлэг 18 - Олон нийтэд хандсан харилцааг удирда нь: Зар сурталчилгаа, борлуулалтын идэвхжүүлэлт, арга хэмжээ ба үйл явдал, олон нийтийн харилцаа Бүлэг 19 - Хувь хүний харилцааг удирдах нь: шууд маркетинг, интерактив маркетинг, аман маркетинг, биечилсэн худалдаа УРТ ХУГАЦААНД ТОГТВОРТОЙ ӨСӨЛТ БИЙ БОЛГОХ НЬ Бүлэг 20 - Зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ санал болгох Бүлэг 21 - Глобал зах зээлд гаргах Бүлэг 22 - Цогц маркетинг бүхий байгууллагыг урт хугацаанд удирдах Хавсралт: Sonic маркетингийн төлөвлөгөө Номзүй Нэр томъёоны тайлбар Зургийн эх сурвалж
9780132102926
658.8 / K734