Туул Н.
Соёл урлагийн салбарын хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа /Музейн салбарын жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл Э/Ш-ний удирдагч Л.Оюунцэцэг; Шүүмжлэгч Б.Нарангэрэл - 0 - УБ 0 2016 - 78х. 0 0 - 0 .
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
0
Хэрэглэгчийн зан төлөв үндсэн ойлголт, онолын чиг хандлага, Соёл урлагийн салбарын хэрэглэгчийн зан төлөвийн онцлог, Хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгааны арга зүй Музейн салбарын өнөөгийн байдал, хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа, Музейн салбарт хэрэглэгчийн зан төлөвт нөлөөлөх хүчин зүйлсийн шинжилгээ Музейн маркетингийг боловсронгуй болгох чиг хандлага, Музейн хэрэглэгчийн харилцааны удирдлагын загвар, Музейн маркетингийн хэрэглэгчийн харилцааны удирдлагыг боловсронгуй болгох арга зам
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
5000
хэрэглэгчийн зан төлөв музей магистрын ажил
658.8 А 645 / 0
Соёл урлагийн салбарын хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа /Музейн салбарын жишээн дээр/ Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл Э/Ш-ний удирдагч Л.Оюунцэцэг; Шүүмжлэгч Б.Нарангэрэл - 0 - УБ 0 2016 - 78х. 0 0 - 0 .
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
0
Хэрэглэгчийн зан төлөв үндсэн ойлголт, онолын чиг хандлага, Соёл урлагийн салбарын хэрэглэгчийн зан төлөвийн онцлог, Хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгааны арга зүй Музейн салбарын өнөөгийн байдал, хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа, Музейн салбарт хэрэглэгчийн зан төлөвт нөлөөлөх хүчин зүйлсийн шинжилгээ Музейн маркетингийг боловсронгуй болгох чиг хандлага, Музейн хэрэглэгчийн харилцааны удирдлагын загвар, Музейн маркетингийн хэрэглэгчийн харилцааны удирдлагыг боловсронгуй болгох арга зам
Соёл урлагийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
5000
хэрэглэгчийн зан төлөв музей магистрын ажил
658.8 А 645 / 0