Хо сон хэ
Монгол улс, БНСУ, ХБНГУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын харьцуулсан судалгаа 0 Удирд. Ч.Пүрэвдорж - 0 - УБ 0 2009 - 50 х. 0 0 - 0 .
Онолын үндэс ба өмнөх судалгаа, УДуурьсахуйн ухааны хичээлийг сонсголын хичээлтэй уялдуулан заах арга зүйн зарим асуудал, ЕБС-ийн хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын өнөөгийн байдал болон харьцуулалтыг тусгасан байна. Хөгжмийн боловсрол болон багшийн үүрэг Сургуулийн хөгжмийн боловсролын ач холбогдол Хөгжмийн хичээлийн онцлог Хөгжмийн боловсролын гүн ухаан ба багшийн үүрэг Хөгжмийн боловсролын сургалт ба багшийн үүрэг Багшийн ажлын талаарх үзэл ба багшийн мэргэжил Хөгжмийн сайн багшийн мэргэжлийн ур чадвар Хөгжмийн багш сайн бэлтгэх сургалтын талаарх судалгаа Хөгжмийн сайн багш бэлтгэх сургалтын агуулга БНМАУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт Гадаадын орнуудын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт
0
0
Онолын үндэс ба өмнөх судалгаа, УДуурьсахуйн ухааны хичээлийг сонсголын хичээлтэй уялдуулан заах арга зүйн зарим асуудал, ЕБС-ийн хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын өнөөгийн байдал болон харьцуулалтыг тусгасан байна. | Хөгжмийн боловсрол болон багшийн үүрэг Сургуулийн хөгжмийн боловсролын ач холбогдол Хөгжмийн хичээлийн онцлог Хөгжмийн боловсролын гүн ухаан ба багшийн үүрэг Хөгжмийн боловсролын сургалт ба багшийн үүрэг Багшийн ажлын талаарх үзэл ба багшийн мэргэжил Хөгжмийн сайн багшийн мэргэжлийн ур чадвар Хөгжмийн багш сайн бэлтгэх сургалтын талаарх судалгаа Хөгжмийн сайн багш бэлтгэх сургалтын агуулга БНМАУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт Гадаадын орнуудын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт
5000
Хо Сон Хэ Монгол улс, БНСУ, ХБНГУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын харьцуулсан судалгаа Магистрын диплом Диплом
370 Х-40 / 0
Монгол улс, БНСУ, ХБНГУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын харьцуулсан судалгаа 0 Удирд. Ч.Пүрэвдорж - 0 - УБ 0 2009 - 50 х. 0 0 - 0 .
Онолын үндэс ба өмнөх судалгаа, УДуурьсахуйн ухааны хичээлийг сонсголын хичээлтэй уялдуулан заах арга зүйн зарим асуудал, ЕБС-ийн хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын өнөөгийн байдал болон харьцуулалтыг тусгасан байна. Хөгжмийн боловсрол болон багшийн үүрэг Сургуулийн хөгжмийн боловсролын ач холбогдол Хөгжмийн хичээлийн онцлог Хөгжмийн боловсролын гүн ухаан ба багшийн үүрэг Хөгжмийн боловсролын сургалт ба багшийн үүрэг Багшийн ажлын талаарх үзэл ба багшийн мэргэжил Хөгжмийн сайн багшийн мэргэжлийн ур чадвар Хөгжмийн багш сайн бэлтгэх сургалтын талаарх судалгаа Хөгжмийн сайн багш бэлтгэх сургалтын агуулга БНМАУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт Гадаадын орнуудын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт
0
0
Онолын үндэс ба өмнөх судалгаа, УДуурьсахуйн ухааны хичээлийг сонсголын хичээлтэй уялдуулан заах арга зүйн зарим асуудал, ЕБС-ийн хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын өнөөгийн байдал болон харьцуулалтыг тусгасан байна. | Хөгжмийн боловсрол болон багшийн үүрэг Сургуулийн хөгжмийн боловсролын ач холбогдол Хөгжмийн хичээлийн онцлог Хөгжмийн боловсролын гүн ухаан ба багшийн үүрэг Хөгжмийн боловсролын сургалт ба багшийн үүрэг Багшийн ажлын талаарх үзэл ба багшийн мэргэжил Хөгжмийн сайн багшийн мэргэжлийн ур чадвар Хөгжмийн багш сайн бэлтгэх сургалтын талаарх судалгаа Хөгжмийн сайн багш бэлтгэх сургалтын агуулга БНМАУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт Гадаадын орнуудын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалт
5000
Хо Сон Хэ Монгол улс, БНСУ, ХБНГУ-ын хөгжмийн багш бэлтгэх сургалтын харьцуулсан судалгаа Магистрын диплом Диплом
370 Х-40 / 0